بازدید 2825

پاسخ اسکالونی به حریف فینال آرژانتین؛ مراکش یا فرانسه؟

کد خبر: ۱۱۵۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸ 14 December 2022

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر کرواسی و صعود به فینال جام جهانی 2022 قطر به خبرنگاران گفت: وقتی در بازی اول‌مان به عربستان باختیم، هواداران حامی‌مان ماندند. ما حمایت همه آنها را احساس کردیم و حمایت‌های‌شان هم واقعاً بی‌نظیر بود. در تیم ما مسائل حاشیه‌ای وجود ندارد و همه عوامل تیم متحد هستند. ما هواداران یک تیم باشگاهی نیستیم، بلکه هواداران آلبی‌سلسته‌ایم. بگذارید الان بازیکنان‌مان بابت این موفقیت جشن بگیرند، چون الان زمان شادی کردن است. بگذارید لذت ببرند، چون آنها یکشنبه هم خواهند جنگید.

اسکالونی افزود: برای من فرقی نمی‌کند که در فینال با فرانسه روبه‌رو شویم یا مراکش. من هرگز حریفم را انتخاب نمی‌کنم. بازی‌ها همه مانند یکدیگر نیستند و من همیشه این را گفته‌ام. گاهی اوقات این حریف است که شما را تحت فشار می‌گذارد، اما در تیم ما این دقیقاً همان زمانی است که بازیکنان آستین‌های‌شان را بالا می‌زنند تا شرایط را تغییر دهند. مهمترین خصلت تیم ما این است که می‌داند هر لحظه از زمان بازی را چگونه مدیریت کند. تیم ما سرشار از انگیزه بوده و لحظات متفاوتی را تجربه کرده است. خیلی خوشحالم که می‌بینم بازیکنان پیشکسوت روی نیمکت‌ تیم‌ها می‌نشینند. روی نیمکت کرواسی اولیچ و مانژوکیچ هستند و ما هم در کادر فنی‌مان افرادی را داریم که حس و حال بازیکنان را درک می‌کنند و همه جوره حامی آنها هستند. در تیم ما پیدا کردن تعادل بسیار مهم بود و فکر می‌کنم که این تعادل را به دست آورده‌ایم.

سرمربی آرژانتین افزود: بردن همیشه خوب است و به شیوه‌ای که ما امشب بردیم، آن را بهتر هم می‌کند. ما در این جام به همه 23 بازیکن خارج از دروازه، فرصت بازی داده‌ایم که این برای من بسیار مهم است، چون همه آنها لیاقتش را داشته‌اند. من قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که نگران نباشند. مقابل هلند هم ما کاری را که می‌بایست، انجام دادیم و در این بازی هم آنها فقط باید کار خودشان را انجام می‌دادند. حالا من در فینال جام هستم، اما نمی‌توانم خودم را با امثال منوتی و بیلاردو مقایسه کنم. البته کاری که انجام داده‌ایم وجود مرا لبریز از غرور می‌کند، اما هنوز یک قدم دیگر مانده است که باید برداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی