بازدید 3656

واکنش ماجدی به شایعه مذاکره با برانکو در عمان

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: من با برانکو در اردوی عمان برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال حرفی نزدم.
کد خبر: ۱۱۵۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 13 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اظهار کرد: او درباره شایعه مذاکره اش با برانکو برای هدایت تیم ملی فوتبال گفت: من به عنوان عضو هیئت رئیسه فقط یک رای دارم و رای خود را می‌دهم. مسئولیت صحبت کردن و انتخاب مربی با من نیست و کسی از من نخواسته که این کار را انجام بدهم. به هر حال ما در عمان هستیم و بازی تیم ملی جوانان برگزار می‌شد و برانکو به عنوان سرمربی تیم ملی عمان تا ۲۰۲۴ با عمانی‌ها است و در استادیوم حضور داشت و ما فقط سلام علیک کردیم، چون او قبلا در ایران کار کرده است.

او ادامه داد: نه صحیتی شده و نه حرفی زدیم. متاسفم برای کسانی که علاقمند هستند که آب را گل آلود کنند و از آن ماهی بگیرند. من اصلا نمی‌دانم چه کسی این خبر را به تهران داده است و از همین جا تکذیب می‌کنم. هیچ صحبتی و بحثی درباره تیم ملی با برانکو نشد. او در جایگاه خود و من هم در جایگاه خودم بازی را تماشا کردیم. من حیطه اختیارات خود را می‌شناسم و هیچ وقت به مسائلی که به من تفحیض نشده و در حیطه اختیاراتم نیست قدم نمی‌گذارم.

ماجدی گفت: اردوی عمان برای بحث تمرینات تاکتیکی و مرور کار‌های فنی است و ۲ بازی دوستانه با تیم زیر ۲۰ سال عمان داریم. بازیکنان بازی اول را با پیروزی یک بر صفر پشت سر گذاشتند و بازی خوب و جانداری بود و ان شا الله امروز هم در بازی دوم حضور پیدا خواهیم کرد و همه عزیزان فنی کشورمان می‌دادند که ما با نداشتن ۶، ۷ بازیکن اصلی به مسابقات آمدیم.

برخی از باشگاه ها بازیکن به تیم ملی جوانان ندادند
او ادامه داد: امیدوارم بعد از بازگشت به ایران بتوانیم با بازیکنان اصلی در تهران تمرین کنیم. برخی از بازیکنان را باشگاه‌ها به ما ندادند و برخی نیز مصدوم هستند و ان شا الله بتوانیم با تیم کامل تمرین کنیم. مسابقات نهایی اسفند ماه است و زمان زیادی نمانده است و امیدوارم همه عزیزان در باشگاه‌ها همکاری لازم را با ما انجام بدهند.

تیم های نوجوانان و جوانان باید همانند بزرگسالان تجهیز شوند
ماجدی گفت: استعداد یابی را از یک سال و نیم گذشته در کل کشور انجام دادیم و ۱۱ هزار و ۵۲۳ بازیکن زیر ۱۷ سال و ۹ هزار و ۵۰۰ بازیکن زیر ۲۰ سال را ما دیدیم و برآیند آن‌ها خودشان را آماده مسابقات نهایی می‌کنند. دغدغه من این است که تیم‌های ما همانند تیم ملی بزرگسالان به همه لحاظ تجهیز شوند هم به لحاظ مسائل کمک آموزشی، اردویی، تغذیه و مکمل‌های ورزشی تامین شوند. من مطمئن هستم که فدراسیون فوتبال تا اینجا همکاری لازم را داشته است مانند تیم بزرگسالان دغدغه بیشتری نسبت به این ۲ تیم داشته باشد و ما این ۲ تیم را در جام جهانی خواهیم داشت. حضور ما در جام جهانی پشتوانه‌ای برای جام جهانی ۲۰۲۶ است و مطمئن هستم که این بازیکنان که نامشان برای مردم آشنا نیست، مطمئنا در جام جهانی ۲۰۲۶ از آن‌ها خیلی خواهید شنید.

ماجدی گفت: من دیروز با کادر فنی جوانان و نوجوانان صحبت کردم و آن‌ها نیز دغدغه‌هایی دارند که به صورت مکتوب برای من ارسال کردند و بعد از بازگشت به تهران سعی می‌کنیم درخواست آن‌ها را به مرحله اجرا بگذاریم. برای ۲ تیم خیلی زحمت کشیده شده و از همین جا از استعدادیاب‌ها که از یک سال و نیم گذشته تا کنون در کنار ما بودند تشکر می‌کنم. از هیئت رئیسه هم تشکر می‌کنم که هر چه خواستیم برآورده کردند. البته یک مقداری که به مسابقات نهایی می‌شویم نیاز به مسائل و وسایل بیشتری داریم. امیدوارم رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه توجه بیشتری به ما کنند تا این ۲ تیم در جام جهانی ببینیم و به آن‌ها افتخار کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار