بازدید 4772

ماموریت سخت یاران مسی برای عبور از کروات ها

آرژانتین بعد از شکست هلند در دیداری جنجالی به نیمه نهایی جام جهانی 2022 رسید و برای رسیدن به فینال باید از سد تیم سرسخت کرواسی بگذرند.
کد خبر: ۱۱۵۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 12 December 2022

 

به گزارش تابناک، آرژانتین جام جهانی را ناامیدکننده شروع کرد و با شکست مقابل عربستان دنیای فوتبال را در شوک فرو برد. آنها با وجود موقعیت های زیادی که مقابل عربستان داشتند اما در نهایت بازنده از زمین خارج شدند. این باخت در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد و باعث شد بازیکنان آلبی سلسته به خودشان بیایند. آنها در بازیهای بعدی عملکرد بهتری داشتند و با شکست مکزیک و لهستان به عنوان تیم صدرنشین صعود کردند. در مرحله یک هشتم در یک بازی نه چندان سخت استرالیا را شکست دادند.

عبور از هلند در دیداری جنجالی

بازی بزرگ و سخت این تیم در مرحله یک چهارم مقابل هلند بود. آرژانتین در این بازی تیم برتر زمین بود و با 2 گل از لاله های نارنجی جلو افتادند اما تعویض فن خال بازی را به تساوی کشاند. بازیکنی که دبل کرد و آخرین گل هلند را در ثانیه های پایانی به ثمر رساند. آرژانیتن می توانست در وقت های اضافه کار را تمام کند اما این اتقاق نیفتاد و بازی این 2 تیم همانند جام جهانی 2014 به پنالتی کشید که آلبی سلسته با درخشش مارتینز هلند را کنار زد و به مرحله نیمه نهایی رسید.

کرواسی سد بزرگ مقابل آلبی سلسته

آرژانتین در مرحله نیمه نهایی باید با کرواسی بازی کند که متخصص کشاندن بازی به ضربات پنالتی است. با اینکه میانگین سنی تیم کرواسی زیاد است اما بازیکنان این تیم مثل جام جهانی 2018 در 2 بازی قبلی در ضربات پنالتی ژاپن و برزیل بزرگ را حذف کردند. آنها در جام جهانی 2018 توانستند آرژانتین را با تمام ستاره هایش از جمله لیونل مسی با نتیجه سنگین 3 بر صفر شکست دهند. اما این آرژانتین با تیم 2018 تفاوت زیادی دارد، تیمی منسجم که رفاقت در بین بازیکنان با آمدن اسکالونی موج می زند. واقعا پیش بینی نتیجه این بازی خیلی سخت است، شاید آرژانیتن روی کاغذ تیم بهتری از کرواسی باشد اما شاگردان دالیچ با حذف برزیل که شانس اصلی قهرمانی بود زنگ خطر را برای آلبی سلسته به صدا در آورده اند. اشتباه در مقابل کرواسی مهلک است و جبران آن خیلی دشوار است.

آخرین فرصت مسی

آرژانتین امید زیادی برای درخشش مسی در این بازی دارد و لئو تاکنون این را به خوبی نشان داده است. از 9 گلی که آرژانتین در این جام جهانی به ثمر رسانده مسی به تنهایی 4 گل و 2 پاس گل داده است. این آخرین جام جهانی برای مسی و آخرین شانسش برای فتح و بالابردن جام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی