بازدید 3010
کالابرگ الکترونیکی اختیاری است

یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان با بیان این که طرح کالابرگ الکترونیکی اختیاری است، گفت: یارانه نقدی هیچ استانی قطع نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ 09 December 2022

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از تسنیم، حمید فرداد مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد: دولت به‌منظور تقویت سلامت غذایی خانوارها این امکان را برای آن‌ها ایجاد می‌کند که به‌اعتبار یارانه بتوانند یک ماه زودتر کالاهای اساسی را خریداری کنند.

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک در حال پیاده‌سازی مقدمات اجرا در استان هرمزگان است. این امکان برای تمام جامعه یارانه‌بگیر هرمزگان پس از اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های کشوری و استانی فعال خواهد شد و نیاز به هیچ اقدامی نیست.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان در ادامه گفت: استفاده از اعتبار از طریق تمامی کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار، امکان‌پذیر خواهد بود و در مورد کالاهای مشمول طرح نیز الزامی به خرید یک نشان تجاری مشخص نیست و افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام‌شده و از هر نشان تجاری دلخواه، خرید خود را انجام دهند.

فرداد گفت: با توجه به تأکید وزیر محترم رفاه، این طرح برای یارانه‌بگیران اختیاری است و هموطنان پس از اعلام رسمی می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان