بازدید 5428

خبر خوب به فولاد و نکونام از لیگ قهرمانان آسیا

بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ 09 December 2022

تیم افول کرده فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام، فرصت بیشتری برای آمادگی و بازگشت به فرم ایده‌آل جهت مصاف با نماینده عربستان پیدا کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای رسماً از تغییر برنامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. بر این اساس بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا که قرار بود در اوایل ماه فوریه 2023 برگزار شود، به اواخر همین ماه موکول شد. بر این اساس بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.

خبر خوب برای فولاد و نکونام از لیگ قهرمانان آسیا

همچنین زمان برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نیز از اواخر ماه فوریه به اواخر ماه آوریل موکول شد. بر این اساس این دیدار در تاریخ 29 آوریل (9 اردیبهشت 1402) برگزار می‌شود و دیدار فینال منطقه شرق نیز در تاریخ 6 مِی (16 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها خواهد بود که با این شرایط به جای 14 بهمن یاید در اواخر بهمن و اوایل اسفند برابر الفیصلی عربستان قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست