بازدید 5076
۱

شرط عجیب مومنی: با دلار ۳۲هزارتومنی ماشین را پس می‌دهم

کد خبر: ۱۱۵۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۳ 08 December 2022

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به حواله ماشینی که در زمان آجورلو گرفته بود، گفت: اگر مشکل استقلال با خودروی من حل می‌شود، آن را پس می‌دهم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مومنی گفت: اینکه وضعیت خوب نیست به این دلیل است که درآمد پایداری نداریم. وقتی درآمدی پایدار داشته باشیم آن وقت می‌توانیم درآمدزایی کنیم. طبق گزارش مالی که به هیئت مدیره رسید، هزینه‌های صورت گرفته خرج باشگاه شده است، نه اشخاص. البته می‌شد بهتر از این از منابع مالی استفاده شود. مدیرعامل وقت (مصطفی آجورلو) اختیاراتی داشته و استفاده کرده است.

وی درباره ماشین جنجالی که از استقلال گرفت، گفت: به ما مفت ندادند و پولش را قانوناً و شرعاً پرداخت کرده و از هیچ رانتی استفاده نکردیم یا به کسی فشاری نیاوردیم. اگر پولش را نمی‌دادیم حق انتقاد وجود داشت. آن زمان پول بیشتری پرداخت کردیم در صورتی که الان قیمت آن خودرو پایین آمده است. به فتح‌الله‌زاده گفتم با دلار 32 هزار تومانی خریداری کردیم و اگر همان پول را به من بدهید، خودرو را پس می‌دهم. اگر قرار بود مشکل باشگاه حل شود خودروی خود را می‌دادم!

وقتی تیمی قهرمان می‌شود، انتظارات از آن تیم بیشتر می‌شود و باید اینها را در نظر گرفت. پولی در باشگاه گم نشده است و همه براساس چیزی که مدیرمالی گفت، قانع شدند که هزینه‌ها به چه صورت بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای مومنی انسان سالمیه که متاسفنه مافیا در حال خرد کردن کاسه کوزه‌ها بر سر آقای مومنی هست
ملیاردها دلار ضرر رو با یک ماشین میخواین ماسمالی کنین؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها