بازدید 3727
۱

تحویل واحد مسکونی به خانوار‌های دارای چند معلول

معاون بنیاد مستضعفان از تحویل ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر خبر داد و گفت: ۹۲۰ میلیارد تومان برای خانه‌دار شدن خانوار‌های دارای ۲ معلول تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ 06 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وحید خاویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهار کرد: به دنبال اجرای تفاهم نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان ماه سال جاری بیش از ۱۲ هزار و ۵۲۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر خانه دار شده اند و روند اجرایی کامل این تفاهمنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۲ تفاهمنامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، ۱۸۳۰۰ خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر در سراسر کشور خانه دار می‌شوند.

وی درخصوص سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پرمعلول، بیش از ۹۲۰ میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از ۱۰ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری و ۸ هزار و ۱۴۰ واحد در مناطق روستایی است.

وی یادآور شد: استان‌های فارس، خراسان رضوی و کرمان دارای بیشترین سهم از واحد‌های احداثی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط حرف
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی