بازدید 5534

شتاب چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

مدیر امور اعتبارات بانک شهر از افزایش چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند آوری از سوی شعب این بانک؛ در شش ماهه دوم سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ 04 December 2022

شتاب چشمگیر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری در شعب بانک شهر

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، ایمان امینی پور با اعلام این خبر، افزود: کمک به جوانان در تشکیل بنیان خانواده و حمایت آنان در کاهش هزینه های فرزندآوری همواره از مهمترین ابعاد مسئولیت‌های اجتماعی و سیاست های اعتباری بانک شهر بوده است.
امینی پور با اشاره به پرداخت حدود یک هزار و چهارصد فقره وام ازدواج و فرزندآوری از سوی شعب بانک شهر از ابتدای مهر تا هفته اول آذرماه، تصریح کرد: در حدود 450 فقره وام ازدواج و 950 فقره وام فرزندآوری به هموطنان در سراسر کشور پرداخت کرده ایم.
وی با تاکید بر اینکه تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با اعتبار سنجی درست از متقاضیان نیز همواره مورد تاکید بوده و شعب بانک به این مهم توجه ویژه دارند، افزود: از ابتدای سال جاری نیز یک هزار و دویست فقره تسهیلات ازدواج به زوجین پرداخته کرده ایم و خوشبختانه توانسته ایم سهم مهمی در زمینه‌سازی تشکیل خانواده در کشور داشته باشیم.
ایمان امینی پور ادامه داد: با وجود تمام فشارهای نقدینگی و کمبود منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور اما تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری به هیچ وجه در شعب بانک شهر متوقف نشده است؛ این در حالیست که شعب بانک در کنار این مهم، پرداخت تسهیلات در سایر موارد همانند: اشتغال، کمک به واحدهای تولیدی، ودیعه مسکن، پروژه های شهری و ... را نیز در دستور کار دارند.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر در پایان با بیان اینکه توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و استفاده شهروندان از کامل ترین خدمات بانکی را در راستای اصول مشتری مداری به صورت مستمر مد نظر قرار داده ایم، گفت: تلاش می کنیم با تمام ظرفیت های موجود طی ماه های پایانی سال، کمک ویژه ای به پرداخت تسهیلات به هموطنان در حوزه های مختلف داشته باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر