بررسی تقاضای تفحص ازصندوق بازنشستگی صداوسیما

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می پردازند.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ 04 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری (اعاده شده از شورای نگهبان )، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح استفساریه بند (۳) ماده (۴۸) قانون حمایت خانواده و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن ها خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش، نشست مشترک غیرعلنی مجلس و دولت از صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نمایندگان و هیات دولت به بحث و بررسی پیرامون مسائل جاری کشور از جمله مباحث پیرامون بودجه سال ۱۴۰۲ و تدوین برنامه هفتم توسعه پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل