بازدید 2426

الرکراکی بعداز صعود: مراکش هنوز کاری نکرده!

کد خبر: ۱۱۵۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱ 02 December 2022

ولید الرکراکی که شاگردانش عصر امروز (پنجشنبه) در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر موفق شدند با نتیجه 2 بر یک بر کانادا غلبه کنند و با هفت امتیاز و به‌عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شدند، پس از این دیدار گفت: صدرنشینی در چنین گروهی کاری نیست که هر تیمی بتواند انجام دهد. ما می‌خواستیم به همه نشان دهیم که فوتبال آفریقا اینجاست و می‌تواند چنین کاری کند.

وی افزود: برخی به ما اعتقاد داشتند، برخی دیگر  ما را باور نداشتند، اما ما مشتاق بودیم که نشان دهیم آفریقا اینجاست، چون فوتبال قاره آفریقا بسیار مورد انتقاد قرار می‌گیرد. ما مربیانی خوب و بازیکنانی خوب در این قاره داریم. اکنون در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی هستیم. هنوز هیچ کاری انجام نداده‌ایم، اما در حال حاضر می‌خواهیم از این موفقیت‌مان لذت ببریم.

سرمربی تیم ملی مراکش در پایان خاطرنشان کرد: ما از خستگی، مصدومیت و وضعیت روحی رنج می‌بردیم، اما می‌خواستیم تاریخ‌سازی کنیم. هیچ تیم آفریقایی با هفت امتیاز مرحله گروهی جام جهانی را به پایان نبرده است، برای همین برای مردم مراکش که به چنین چیزی نیاز داشتند، خوشحالیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان