بازدید 15436
۲
محرومیت تعلیقی و شوخی با کشتی‌گیری که قهرمانی جهان را از تیم‌ ایران گرفت

ادعای دبیر پوچ درآمد ، غلامی محروم نشد

نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.
کد خبر: ۱۱۵۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ 30 November 2022

برخلاف ادعای علیرضا دبیر مبنی بر محرومیت دوساله کشتی‌گیر کرجی که با اقدام عجیب خود قهرمانی ایران در امیدهای جهان را گرفت، این ورزشکار تقریبا هیچ محرومیتی نگرفت!

ادعای دبیر پوچ درآمد ، غلامی محروم نشد

به گزارش تابناک ورزشی؛ همه منتظر کمیته انضباطی فدراسیون کشتی علیه غلامی بودند ، اما فدراسیون کشتی رای خود را در مورد تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا اعلام کرد که نشان داد خط‌ونشان دبیر برای کشتی‌گیر خاطی پوچ و توخالی بوده است و او بدون مشکل در مسابقات کشتی حضور خواهد یافت.

به این ترتیب نطق‌های آتشین دبیر و ادعاهای او در اداره کشتی و برخورد با ورزشکارانی که منافع ملی را پایمال می‌کنند و زحمات و هزینه‌های سنگین اردوها و سفر به رقابت‌های بین‌المللی را بی نتیجه می‌گذارند، هیچ دستاورد عملی نداشت و در حد همان حرف باقی ماند.

 

 به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در خصوص تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان، دومین جلسه کمیته حقوقی و انضباطی با حضور ابراهیم مهربان دبیر و سایر مسئولان فدراسیون، رئیس کمیته انضباطی و اعضای این کمیته، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، سجاد غلامی ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم در این مسابقات، امید قاسمی پزشکیار تیم اعزامی روز سه شنبه 8 آذر ماه برگزار شد که رأی صادره پس از تأیید فدراسیون کشتی، به شرح زیر است:

با بررسی‌های صورت گرفته و بازبینی تمام ابعاد رخ داده از جمله اخد اظهارات حاضرین در این مسابقات، نامه اتحادیه جهانی کشتی و نظرات اعضا، آقای سجاد غلامی (کشتی‌ گیر) با توجه به داشتن سوابق انضباطی و همچنین ابراز پشیمانی، به مدت یکسال محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات و رویدادهای ورزشی کشتی به صورت تعلیقی محکوم شد.

 

 ماجرای سجاد غلامی و تزریق سرم جلدی چشم ناظران جهانی

سجاد غلامی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مبارزه نخست خود مقابل ترنت هیدلای از آمریکا با نتیجه ۱۵ بر ۶ شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن کشتی گیر آمریکایی به گروه بازنده ها رفت تا امروز(یکشنبه) برای رسیدن به دیدار رده بندی و کسب مدال برنز تلاش کند.

اما پس از پایان مبارزه غلامی مقابل حریف آمریکایی، این کشتی گیر به شدت دچار ضعف جسمانی شد تا جایی که وی حتی نای راه رفتن هم نداشت و پس از دقایق زیادی با کمک دیگران راهی سالن گرم مسابقات شد.

وی در حال رفتن به سالن گرم عنوان کرد شدیدا دچار ضعف جسمانی و حالت تهوع شده و نمی تواند روی پاهای خود بایستد.

با توجه به وخامت حال غلامی و اهمیت حفظ سلامت این کشتی گیر، پزشک تیم ملی در رختکن تیم ایران اقدام به تزریق سرم به او می کند که این موضوع با گزارش مدیر تیم ملی آلمان به مسئولان برگزاری مسابقات، بلافاصله مسئولان کمیته پزشکی اتحادیه جهانی کشتی وارد رختکن تیم ایران می شوند و علی رغم مشاهده وخامت حال کشتی گیر ایران و توضیحات کادر پزشکی ایران، این کشتی گیر را از ادامه حضور در مسابقات جهانی کنار می گذارند.

طبق قانون اتحادیه جهانی کشتی تزریق سرم یا دیگر داروهای تقویتی ممنوع است و با کشتی گیر برخورد قانونی می شود.

توصیحات کادر پزشکی ایران مبنی بر اینکه این اقدام در جهت حفظ سلامت این کشتی گیر بوده و اینکه او روز گذشته‌اش مبارزه ای نداشته و اگر آن ها به دنبال تخلف بودند می توانستند این کار را به صورت پنهانی در هتل انجام دهند مورد قبول قرار نگرفت و غلامی از ادامه حضور مسابقات کنار گذاشته شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲
دکتر دبیر فقط ادعا هست.
مقصر کشتی گیر نیست دکترها باید می‌دانستند که اینکار خلاف هست یا باید مخفیانه سرم میزدند یا با اطلاع وووو بیچاره کشتی گیر جه گناهی دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار