بازدید 14809

با کار در حوزه سیر ثروتمند شدم

برای ثروتمند بودن نیازی به داشتن یک کاخ یا خانه خیلی بزرگ نیست. همین که آزاده کاری را که دوست دارید انجام دهید، بدون اینکه نگران پول آن باشید یعنی شما یک ثروتمند هستید. من با وارد شدن به بازار سیر ترشی و انواع آن توانستم از فرد با حقوق ناچیز به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم و زندگی ام دست خوش تغییرات شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 30 November 2022

ترشی سیر محلی

سیر ترشی از قدیم از محبوب ترین ترشیجات در بین عوام مردم بوده است و هنوز هم غالب مردم علاقه‌ زیادی به  استفاده  از  انواع ترشی سیر محلی دارند پس نیاز بالای جامعه به محصول سیر ترشی باعث شده که کارخانجات سیر ترشی راه اندازی شوند و با برخورداری از توان تولیدی بالای خود انواع سیر ترشی صنعتی را در تناژ بالا تولید کرده و به بازار ها ارائه دهند.

با این که اضافه کردن سرکه و نمک به انواع ترشی ‌ها از خواص مواد داخل آنها کم و در مدت زمان طولانی سبب ایجاد مواد سمی مانند نیترات (عامل بروز درد معده و کبد) در آنها می ‌شود، ولی این مورد برای سیر ترشی خانگی وجود ندارد.

با کار در حوزه سیر ثروتمند شدم

سیر ترشی

سیر جزء بهترین و پر مصرف ترین صیفیجات که در ایران مورد استفاده قرار می‌ گیرد چرا که طعم بی نظیر آن در غذاهای مختلف باعث پر خاصیت شدن غذا می گردد و فراورده های مختلفی دارد. پس با ما باشید که درباره این محصول هر چه می دانیم با شما در میان بگذاریم تا آگاهیتان را در زمینه خرید بهترین نوع سیر  افزایش بدهیم.

کیفیت و نوع سیر ترشی در قیمت گذاری آن بسیار تاثیرگذار است و سیر ترشی های کهنه مثل سیر ترشی هفت ساله، گران قیمت تر از سیر ترشی تازه هستند زیرا سیر ترشی هر چه که بیشتر بماند جا افتاده تر و خوشمزه تر می‌ شود و همچنین خواص دارویی نیز پیدا می‌کند.

با کار در حوزه سیر ثروتمند شدم

سیر ترشی حبه ای

برای تولید سیر ترشی حبه ای خوب و اعلا باید از سیر های سالم و درشت استفاده شود و از قرار دادن سیر های جوانه زده باید اجتناب کرده و سیر های شکسته نیز باید از سیر های سالم، جداسازی شوند.

ترشی سیر سفید و مروارید در بسته بندی های مختلف فله و شیشه ای وارد بازار می‌شود که یکی از رایج ترین بسته بندی های این نوع ترشی، بسته بندی در شیشه های ۶۸۰ گرمی است که این سیر ترشی های ۶۸۰ گرمی شیشه ای بهداشتی و پاستوریزه به صورت باکس های ۱۲ تایی در بازار و بین فروشگاه‌های عمده فروشی توزیع می‌ شود.

خوشبختانه سیر ایرانی کیفیت عالی و قابل رقابتی دارد که به راحتی می‌ تواند در بازارهای جهانی به رقابت بپردازد و توجه مشتریان را به خود جلب کند.

با کار در حوزه سیر ثروتمند شدم

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی