بازدید 16781
۲

جدول نهایی گروه ایران در جام جهانی قطر

کد خبر: ۱۱۵۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۸ 30 November 2022
سه‌شیر با کسب جایگاه نخست جدول گروه B مسابقات،‌ به دور حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافت.

به گزارش تابناک  ورزشی؛ تیم ملی فوتبال انگلیس از ساعت 22:30 سه‌شنبه شب در آخرین روز از دیدارهای گروه B جام جهانی 2022، مقابل ولز به میدان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

مارکوس رشفورد ستاره این مسابقه بود و در دقایق 50 و 68 موفق به گلزنی شد. فیل فودن هم در دقیقه 52 گل دیگر سه‌شیر را به ثمر رساند.

انگلیس که در دیدارهای قبلی خود بر ایران غلبه کرده و مقابل آمریکا به تساوی رسیده بود، با هفت امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. ولز هم با یک امتیاز در قعر جدول گروه ایستاد.

جدول نهایی گروه ایران در جام جهانی قطر

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
اگر غرب گدایی اجازه میداد و روحیه بازیکنان رو بازی اول خراب نمی‌کردند حتما انگلیس رو میبردیم و با یک مساوی با امریکا رفته بودیم مرحله بالا. البته انتخاب داور اسپانیایی هم مشکوک بود
بالاخره بازی ایران با آمریکا هم تمام شد اما یه نکته باقی ماند جلوه دادن غیرت ایرانی ، و مسائل سیاسی بین دو کشور حس جنگ در ورزش برای تماشا چی همه اینها باعث نمیشود که تیم رقیب از فزصتهایش بخوبی استفاده نکند و تیم ایران از ضعف هایش چشم پوشی ، آمریکاییها خوب بازی کردن و هوشمندانه اما ایرانی ها در نیمه اول فرصت سوزی و در نیمه دوم نتوانستند جبران کنند واقعیت ها همیشه اونی نیست که ما تصور میکنیم.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی