بازدید 12052

کی‌روش: مجازات شدیم مثل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ !

کد خبر: ۱۱۵۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶ 30 November 2022
کارلوس کی‌روش پس از شکست یک بر صفر ایران مقابل آمریکا و حذف از جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: نمی‌خواستیم این نتیجه را بگیریم و می‌خواستیم نتیجه دیگری کسب کنیم. آمریکا بازی را بهتر از ما شروع کرد و  کنترل بهتری روی بازی داشت. آنها پرتحرک‌تر بودند، چند شانس هم داشتند و مستحق گلزنی بودند. در نیمه دوم بهتر شدیم و فرصت‌های بیشتری نسبت به نیمه اول به وجود آوردیم. ‌متأسفانه در فوتبال تیمی که گل می‌زند، بازی را می‌برد و تیمی که اول گلزنی کند، استحقاق بیشتری برای پیشروی دارد. ما در نیمه اول گل خوردیم و با نتایجی که رقم خورد مجازات شدیم. منصفانه است بگوییم که باید در نیمه دوم گلزنی می‌کردیم و نتیجه صحیح این بازی باید مساوی می‌شد. فوتبال و واقعیت همین است و برای آنها (آمریکا) در دور دوم آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به سوال خبرنگار پرتغالی مبنی بر اینکه نظرش درباره تهدیداتی که بازیکنان در صورت خوش رفتاری نکردن با آن روبه‌رو بودند، گفت: افتخار می‌کنم که مربی تیم ملی هستم. بازیکنان بسیار عالی هستند. من در گذشته مربی تیم‌هایی مانند چین، آمریکا، امارات و آفریقای جنوبی بودم و در حال حاضر تحسین خودم را برای بازیکنان ایران دارم. از بازیکنانم به خاطر تلاش برای آموزش و یادگیری متشکرم.

کی‌روش: مجازات شدیم مثل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ !

وی ادامه داد: در دنیا مشکلاتی وجود دارد و همیشه ممکن است از یک منبع نامعلومی مسائلی گفته شود و اگر منبعی بدون نام داشته باشید و اطلاعاتش را بدهیم، این چیزی که گفته شده احمقانه بوده! باید به این دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم عادت کنیم. ما داستان‌های مختلفی درباره تهدیداتی که بازیکنان دریافت کرده‌اند، شنیده‌ایم. چیزی که می‌توانم بگویم این است که به خاطر تیم خود کار می‌کنند و به خاطر مکالماتی که با هم داشتیم، بازیکنان شروع کردند دوباره لبخند بزنند و متوجه شدند مأموریت‌شان چیست و وقتی بازی می‌کنند برای کشور ایران است و خوشحالم بازی کردند و مفتخر شدند که برای تیم ملی کشورشان بازی کنند.

کی‌روش درباره اینکه او با دو جنگ داخل و خارج از زمین مواجه بود و امروز هم ترکیب تیم برنده مقابل ولز را به زمین فرستاد، اما تیمی در زمین بود که شامل فقر تاکتیکی بود و تیم برنده مقابل ولز را شاهد نبودیم و ایران بازی را باخت، گفت: من فکر می‌کنم که در نیمه دوم ما واکنش بسیار عالی در مقابل تیمی که در کنفرانس قبلی هم گفته بودم که ثبات خوبی مقابل انگلیس و ولز داشته است، داشتیم. نظرم را گفتم که آمریکا بسیار تیم خوبی است و در دو بازی اول خود تیم موفقی بود و باعث تعجبم نشد که آنها مقابل ما همان‌طوری که مقابل ولز و انگلیس بازی کرده بود، ظاهر شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیمش در نیمه دوم بهتر بازی کرده است، یادآور شد: ما فرصت‌ها و شانس‌های بهتری برای گلزنی داشتیم و این مسئله رؤیای ما را به هم زد. هیچ شکی وجود ندارد که بازیکنان از نقطه نظر تعهد و اطمینان خاطر همه کارهای لازم در زمین فوتبال برای گلزنی را انجام دادند و به نظرم سخت نیست که ما مستحق گلزنی بودیم. در فوتبال هیچ‌گونه اگری وجود ندارد و نظر منصفانه‌ای بعد از باخت نیست. باید ببینیم واقعیت و حقیقت چیست. باید دوباره برگردیم و خودمان را بهتر آماده کنیم. باید روحیه و فکر خودمان را متوجه بازی کرده و سعی کنیم از کارمان تقدیر کنیم و احترام کسب کنیم. در همه دنیا همه به ما اعتماد کنند.

وی افزود: در نیمه دوم باورم این بود که واکنش‌مان عالی بود، آنهم برابر تیمی که گفته بودم مقابل ولز و انگلیس بازی کرد، متفاوت بود. آمریکا همانطوری بازی کرد که برابر ولز و انگلیس بازی کرده بود با این حال ما به بازی برگشتیم و می‌خواستیم به رؤیای‌مان برسیم. بازیکنان هر آنچه که لازم بود، انجام دادند. ما استحقاق این را داشتیم که گل بزنیم. در فوتبال هیچ‌گونه اگری وجود ندارد. وقتی بازی تمام می‌شود باید بدانیم واقعیت چیست و باید بار دیگر خودمان را قوی‌تر کنیم و ادامه دهیم.‌ باید با کار کردن احترام کسب کنیم تا دنیا به ما اعتماد کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه چرا تیمش آهسته کار را پیش برد، خاطرنشان کرد: چگونه می‌توانید شانه‌ای باشید که روی آن گریه کنند؟! مقابل انگلیس و ولز بازی آمریکا را نگاه می‌کردید، می‌گفتید که شانسی دارند. دیدید که آمریکا مقابل انگلیس و ولز چقدر تهاجمی بود. همچنین در نیمه اول مقابل ما هم اینطور بازی کرد و  ما از این مسئله مطلع بودیم. ما با فشار زیاد کار کردیم، آمریکا در بازی با انگلیس سه کیلومتر بیشتر دویده بود. آمریکا بازیکنانی داشت که اجرای کار کمتری داشتند و همچنین در نیمه اول رقابت‌مان کمتر بود. این واضح بود. ما آهسته نبودیم، اما می‌خواستیم از بهترین استراتژی استفاده کنیم.

وی افزود: چند بازیکن ما آسیب دیدند و نتوانستیم کارمان را آنطور که باید پیش ببریم. در نیمه دوم کارمان را بررسی کردیم. وقتی مقابل تیمی بازی می‌کنید که مثل ماشین فراری سریع است، کاری که باید انجام دهید این است که شاه‌راه را ببندید و فضای مانور آنها را تقلیل دهید و همانطور که می‌توانستید ببینید، ما سه فرصت گلزنی هم داشتیم. در ناحیه گل این فرصت‌ها را مقابل آمریکا خلق کردیم، اما این فوتبال است و خدایان فوتبال کسانی هستند که گل می‌زنند و کسانی که گل نمی‌زنند، مجازات می‌شوند و حق انتخاب دیگری نیست.

کی‌روش تأکید کرد: بازیکنان من فداکاری زیادی انجام دادند و از هیچ چیزی برای پیروزی دریغ نکردند. می‌دانیم که آنها شرایط تمرین و بازی کردن‌شان مثل بقیه تیم‌های ملی نیست و ما آن شرایط را نداریم. وقتی که با آنها روزانه کار می‌کنم و می‌بینم که چقدر به کارشان علاقه دارند و ‌می‌خواهند کارشان را مهم کنند و نشان دهند ایران از فوتبال پشتیبانی می‌کند، خوشحال می‌شوم که ایران سهمی از این کار داشته باشد و نماینده فوتبال ایران باشم و نمی‌خواهم درباره چیزهای دیگر صحبت کنم. در سال 2014 و 2018 هم همین اتفاقات برای ما رخ داد اما زندگی جلو می‌رود. بازی‌های بعدی می‌آید و چیزی که باید انجام دهیم این است که منتظر مسابقات دیگر باشیم و سعی کنیم بازی‌های بعد را ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۴
روو که نیست!سنگ پا قزوین!بازیهای بعدی؟؟
بازی ما در مقابل آمریکا و در جام های جهانی مثل سیاست ماست در شب گذشته پر از اشتباه و با گلهای خورده، و در سال های دور گذشته تاحدی درست و با گل های زده! اون هایی که امروز می گن توپ در زمین آمریکاست اشتباه می کنند ، توپ نه تنها در زمین ما که در دروازه ماست!بی خبران متوجه باشید!
چه نتیجه ای از تغییر مربی و این همه خرج و هزینه گرفته شد؟!!! اگر با همان مربی قبلی ادامه میدانند شاید نتیجه بهتری میگرفتند
نمیدونم شما چی تو این کیروش دیدین که ول کنش نیستین
بابا به درد نمیخوره !!!
همیشه مربی تیمو میبره جام جهانی اینبار تیم مربی رو برد جام جهانی. اینم نتیجه تلاشهای جناب تاج.
تو مامور باخت ایران بودی
چرا ترکیب با ولز را نگذاشتی
عینا بازی با انگلیس
این نتایج راهم با اسکوچیچ و مربی ایرانی میگرفتیم حضور کی روش چه اندوخته ای برای ایران داشته چه کسی پاسخگو هست ......رییس فدراسیون باید برای انتخاب مربی فعلی و هدر رفتن پول بیت المال پاسخگوباشد.
نفرین مربی قبلی تیم دامن تیم رو گرفته.
ایرادت اینخه که اتوبوسی بازی میکنی در برابر برخی تیم ها که اصلا بهتر از ایران نیستند ماننند امریکا
آزموده را آزمودن خطاست كيروش همه جا امتحانش را پس داده و نمره ضعيف گرفته ولي باز هم تاج و دارو دسته اش او را آوردند .
محض رضای خدا از اختلاط متن با محتویات جلوگیری کنید.
ما به کی روش و تاج باختیم
کالوس جان تو که جیبت پر پول شد...
ما با حذف مربی که ما را به جام جهانی بود مجازات شدیم...
چرا هیچ کس به بازی بد ایران اشاره نمیکنه؟ پاس کاری و استپ توپ بلد نبودن. خودم وقت گرفتم معمولا تو ۹ثانیه کمتر و در اکثر مواقع ۴ثانیه توپ را از دست می‌دادند . چرا بازخواست نمیشن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر