بازدید 2317

علم‌الهدی: رویش‌های حوادث اخیر چند برابر ریزش‌ها بود

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حوادثی که در ۷۰ روز گذشته رخ داد، ثابت کرد که رویش‌ها چند برابر ریزش‌ها بوده و جبهه انقلاب اسلامی از نظر توانمندی‌های مادی و معنوی، مجهزتر و متعالی‌تر شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 28 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان مشهد افزود: اگرچه زمان زیادی از انقلاب اسلامی گذشته و در این سالها، عده‌ای پیر و فرتوت شدند، در دفاع از حق سستی کردند و یا حتی دچار ریزش شدند اما حقیقت این است که اسلام هنوز استوار ایستاده است.

وی با بیان اینکه تشکل بسیج، نمونه و الگو در تاریخ اسلام دارد، بیان کرد: از جمله در غزوه بدر و در دوران حکومت علوی هم گروهی برای محافظت از جان، مال و ناموس مسلمانان تشکیل شدند و همچنین در لشکر امام حسین (ع) نیز آنان از مال و جان گذشتند تا دین محمدی را احیا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار داشت: از زمان بعثت پیامبر اسلام(ص) تا رحلت آن حضرت، کفار ۸۰ جنگ بر یاران پیامبر(ص) تحمیل کردند اما هیچکدام از این بحران ها باعث نشد تا تردیدی در ایمان یاران رسول خدا(ص) به وجود آید.

وی ادامه داد: همتراز با این وضعیت، همین ناآرامی های اخیر بود که باعث شد تا دوباره مظاهر شجاعت، اخلاص و ایثار بسیجیان به منصه ظهور برسد، کسانی که دوران دفاع مقدس را درک نکرده بودند، دوباره با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و مشاهده کنند که فرهنگ بسیجی با همان قدرت همیشگی خود استمرار داشته است.

علم الهدی گفت: در نخستین روزهای اغتشاشات که مناطق مرکزی مشهد به عنوان یکی از شاهراه های رفت و آمد مردم و مراکز اقتصادی، در معرض ناآرامی های معاندان قرار گرفته بود، کسبه و اهالی محله نگران جولان این اراذل و اوباش بودند اما با ورود بسیجیان جان برکف در قالب گردان های امام علی(ع)، دغدغه ما رفع شد و امنیت مردم محفوظ ماند.

معاون عملیات سپاه امام رضا(ع) هم در این دیدار گفت: از زمانی که سیل و زلزله گریبان کشور را گرفت تا زمانی که کرونا شیوع یافت، بسیجیان تنها مأمن و پناهگاه ملت بودند.

سردار رسول جباری افزود: اغتشاشات اخیر نشان داد که خدمات بسیج حتی در سازندگی هم منحصر نیست و هر جا که دشمن قصد آسیب به مال و جان و ناموس مردم را داشته باشد، بسیجیان سد راه توطئه و فتنه خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل