بازدید 31603

پزشک مسی: کاش آرژانتین زود حذف شود!

پزشک لیونل مسی می‌گوید آنقدر نگران ستاره آرژانتینی است که دوست دارد آلبی‌سلسته هر چه زودتر حذف شود تا مسی از احتمال یک مصدومیت شدید رهایی یابد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 24 November 2022

به گزارش تابناک، جام جهانی یکی از معدود افتخاراتی است که لیونل مسی جای خالی‌اش را در مجموعه افتخارات خود احساس می‌کند. ابرستاره آرژانتینی امیدوار است امسال که می‌تواند آخرین دوره حضور او در این تورنمنت باشد با دست پر به خانه برگردد و ملت آرژانتین را خوشحال کند.

اما پزشک شخصی لئو مسی نظر دیگری دارد. دیه‌گو شوارتز‌اشتاین می‌گوید آنقدر نگران سلامت لئو و احتمال مصدومیت شدید او در قطر است که دوست دارد آرژانتین هر چه زودتر حذف شده و از دور رقابت‌ها کنار برود.
آرژانتین در گروهی متشکل از عربستان سعودی، مکزیک و لهستان حضور دارد و به نظر می‌رسد بدون مشکل از این گروه صعود خواهد کرد.


شوارتز‌اشتاین از روز‌های نوجوانی مسی مشغول درمان او بوده حتی در روز‌هایی که مسی با مشکل هورمون رشد مواجه بود. پزشک لیونل مسی البته دلیل دیگری برای خواسته عجیبش دارد و می‌گوید:" علاوه بر سلامت لئو من دلیل دیگری هم برای آرزوی حذف آرژانتین دارم. به عنوان هوادار فوتبال عاشق این هستم که آلبی‌سلسته را قهرمان ببینم، ولی وقتی فکر می‌کنم دولت آرژانتین از قهرمانی به عنوان بهانه‌ای برای عالی نشان دادن وضع کشور استفاده می‌کند دوست دارم تیم ملی در همان مرحله اول حذف شود".

این صحبت‌های پزشک مسی در حالی مطرح می‌شود که امروز تصاویری از مچ پای ورم کرده او در تمرین آلبی‌سلسته منتشر شد که آرژانتینی‌ها را به شدت نگران کرده است.

منبع : ورزش سه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان