بازدید 3582

قرعه‌کشی جام‌جهانی کشتی؛ ایران علیه منتخب جهان

کد خبر: ۱۱۵۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 24 November 2022

مسابقات کشتی آزاد جام‌جهانی 2022 که پایان بخش مسابقات بین‌المللی در سال میلادی جاری است، روزهای 19 و 20 آذر در آمریکا برگزار می‌شود.

تیم کشتی ایران که در مسابقات جهانی بلگراد عنوان نایب قهرمانی جهان را با دو مدال طلای رحمان عموزاد و کامران قاسم‌پور، سه نقره رضا اطری، محمد نخودی و حسن یزدانی و دو برنز یونس امامی و امیرحسین زارع از آن خود کرد، طی روزهای گذشته در سفارت آمریکا در دوبی حاضر شد و اکنون در انتظار صدور ویزاست.

در صورتی که مشکلی در مسیر اعزام این تیم به آمریکا ایجاد نشود، آزادکاران ایران در مرحله مقدماتی با ژاپن و منتخب جهان هم‌گروه خواهند شد.

در گروه دیگر نیز سه تیم آمریکا، گرجستان و مغولستان حضور دارند. به این ترتیب رویارویی ایران و آمریکا در این دوره از جام‌جهانی منوط به صعود هر دو تیم است که البته تیم آمریکا به عنوان میزبان قطعا به دنبال حضور در فینال خواهد بود و باید دید تیم کشورمان که بیشتر به جوانان میدان داده می‌تواند از سد دو تیم ژاپن و منتخب جهان عبور کرده و به فینال برسد.

طبق روالی که جام‌جهانی کشتی فرنگی 14 و 15 آبان در باکو به انجام رسید، دو تیم اول گروه در روز دوم برگزار کننده فینال و دو تیم دوم هر دو گروه، برگزارکننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود.

تیم فرنگی ایران توانست عنوان قهرمانی جام‌جهانی را از آن خود کند.

مسابقات کشتی آزاد جهانی 2022 با قهرمانی آمریکا با 198 امتیاز به پایان رسید. تیم ایران با 150 امتیاز نایب قهرمان شد و ژاپن با 70 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. دو تیم مغولستان و گرجستان نیز با 65 امتیاز در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. این 5 تیم به همراه منتخب جهان جواز شرکت در جام‌جهانی را به دست آوردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان