بازدید 5123

جام‌جهانی قطر؛ برد هلند با دوگل دیرهنگام

کد خبر: ۱۱۵۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰ 21 November 2022

در دومین بازی از دومین روز مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، امشب (دوشنبه) از گروه A، تیم‌های ملی هلند و سنگال از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 2 بر صفر هلندی‌ها به پایان رسید. گل‌های این بازی را کودی گاگپو در دقیقه 84 و داوی کلاسن در دقیقه 9+90 به ثمر رساندند.

جام‌جهانی قطر؛ برد هلند با دوگل دیرهنگام

این بازی تا دقایق پایانی‌اش با موقعیت‌هایی گلزنی نصف و نیمه همراه بود هرچند هیجانی در خور مصاف قهرمان قاره آفریقا با تیم پرستاره‌ای مانند هلند را نداشت. هلندی‌ها از نظر تملک توپ آمار بهتری نسبت به سنگال داشتند، اما این قهرمان آفریقا بود که موقعیت‌های بیشتر و خطرناک‌تری به خصوص در نیمه اول ایجاد کرد که البته همه آنها به در بسته خورد.

در نهایت قفل دروازه‌ها در دقایق پایانی و زمانی شکست که سانتر فرنکی دیونگ هافبک بارسلونا از جناح چپ توپ را روی سر گاکپو نشاند و خروج بدموقع ادوارد مندی از دروازه سنگال هم باعث شد تا او در دفع توپ ناکام بماند و دروازه‌اش باز شود. گل دوم این تیم در دقیقه 9+90 در ریباند شوت ممفیس دپای وارد دروازه قهرمان آفریقا شد.

به این ترتیب هلند با کسب سه امتیاز این بازی در کنار اکوادوری که دیشب قطر میزبان را 2 بر صفر شکست داد، در صدر جدول گروه A قرار گرفت.

جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر , تیم ملی فوتبال هلند , فدراسیون فوتبال سنگال ,

تیم‌‌های ملی سنگال و هلند در دومین دور بازی‌های گروه A، روز جمعه به ترتیب برابر قطر و اکوادور به میدان خواهند رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی