بازدید 38315
۳
حواشی بازی ایران و انگلیس

تیم ایران با ۵ مدافع مقابل انگلیس / رکورد تاریخی علیرضا بیرانوند / دو گل طارمی تقدیم شاهچراغ / دیوید بکام تماشاگر بازی یوز‌های ایرانی و سه شیر‌ها

دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 21 November 2022

بازی تیم‌های ملی ایران و انگلیس با حواشی فراوانی همراه است.

به گزارش «تابناک»؛ تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی انگلیس در ورزشگاه خلیفه دوحه رفت.

تماشاگران که از دو ساعت مانده به شروع بازی حساس ایران و انگلیس به ورزشگاه بین المللی خلیفه وارد شدند، در فاصله حدود ۴۵ دقیقه مانده تا شروع بازی، ظرفیت تمام صندلی‌های این استادیوم را پُر کردند. استادیوم خلیفه الدولی که طی سالیان اخیر چهار بار بازسازی و قبل از جام جهانی قطر هم مجددا تجهیز شد، گنجایش حدود ۶۸ هزار نفری دارد که تمام ظرفیت آن برای مسابقه ایران و انگلیس پر شده است.

دیوید بکام تماشاگر بازی یوزهای ایرانی و سه شیرها / پیش بینی طرفداران تیم ملی فوتبال ایران از نتیجه بازی 

دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند.

ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.

 

پیش بینی طرفداران تیم ملی فوتبال ایران از نتیجه بازی 

گروهی طرفداران تیم ملی فوتبال ایران که برای تشویق و حمایت از تیم ملی به قطر رفتند، نتیجه بازی یوزهای ایرانی و سه شیرها را پیش بینی کردند؛ این پیش بینی را در تابناک می‌بینید.

تعداد بازدید : 4042

 

فریم به فریم مصدومیت بیرانوند

با وجود مصدومیت و تعویض زودهنگام بیرانوند، این بازیکن به یک رکورد ویژه در تاریخ تیم ملی ایران دست یافت. بیرانوند به تنها دروازه بانی در فوتبال ایران تبدیل شد که در دو دوره جام جهانی با لباس تیم ملی بازی کرده است. بیرانوند پس از خروج از زمین با برانکارد از زمین خارج شد و به رختکن رفت تا به آسیب دیدگی بینی او رسیدگی شود. نیمکت نشینان تیم ملی هنگام خروج دروازه بان مصدوم کنار او حاضر شدند و به او دلداری دادند. فریم به فریم مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران را می‌بینید.

 


تماشای بازی در اماکن عمومی

گروهی از مردم در اماکن عمومی به تماشای بازی ایران و انگلیس پرداختند.

 

دو گل طارمی تقدیم شاهچراغ

مادر مهدی طارمی اعلام کرده بود آرزو دارد مهدی گلهایش را به شهدای شاه چراغ تقدیم کرد؛ دعایی که متوسل شد و طارمی هر دو گل ایران را به نام خود ثبت کرد.

 

وقت اضافه جنجالی برای تیم ملی

داور برای بازی در نیمه نخست ۱۴ دقیقه و در نیمه دوم ۱۰ دقیقه وقت اضافه گرفت که مجموعاً ۲۴ دقیقه شد. این میزان وقت اضافه کم‌سابقه بود و واکنش‌های وسیعی در شبکه‌های اجتماعی در پی داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۳
سه شیرها سه گل زدن
بیچاره اسکوچیچ
ایکاش دیروز بعداز باخت دوبر صفر قطر وتحقیر وتمسخر این تیم فکر ابروریزی امروز را هم میکردید
چرا کیروش را جایگزین اسکوچیچ کردید؟؟!
این نتیجه نامردی بود که در حق اسکوچیچ کردید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس