بازدید 7449

رشد بی‌سابقه قیمت خودرو در آبان ماه

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از ابتدای آبان ماه تاکنون از جهش قیمت خودروهای پراید، پژو، سمند، رانا، دنا، ساینا و تیبا حکایت دارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 18 November 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، نوسانات قیمتی در بازار خودرو از روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه متوقف شده‌است، با این وجود از ابتدای آبان ماه تا امروز بازار خودرو شاهد جهش گسترده قیمت‌ها بوده‌است.

در بین خودروهای پراید از ابتدای آبان ماه تا امروز افزایش قیمت‌ها رخ داده‌است؛ به طوری که پراید ۱۱۱ از ۲۰۴ میلیون تومان در یکم آبان ماه امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده‌است. پراید ۱۳۱ نیز در این مدت ۴ میلیون تومان گران شده و ۱۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۰ نیز از ۱۶۹ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده‌است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز ۵ میلیون تومان گران شده و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌ است.

همچنین خودروهای پژو در این مدت گران شدند؛ به طوری که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۹ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه امروز به ۳۱۲ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۰۹ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه به حدود ۳۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است. مدل ۱۳۹۹ این خودرو هم از ابتدای آبان ماه تا امروز ۱۱ میلیون تومان گران شده و ۲۹۹ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

در همین حال، قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه، امروز به یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه، به یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

خودروهای دنا نیز در این مدت گران شده، به طوری که قیمت دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۸ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه، امروز به ۴۱۵ میلیون تومان رسیده و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده و ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورده‌ است.

خودروهای کوییک در این مدت از جهش قیمت‌ها در امان نماندند، به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه، امروز ۲۰۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده و قیمت مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ابتدای آبان ماه تاکنون ۷ میلیون تومان گران شده و به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروهای رانا و ساینا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۳۲۰ میلیون تومان در ابتدای ابان ماه امروز به ۳۴۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو در این مدت ۱۶ میلیون تومان گران شده و ۳۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا است. ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۷ میلیون تومان در ابتدای آبان ماه، امروز به ۲۱۲ میلیون تومان رسیده‌ است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

رشد بی‌سابقه قیمت خودرو در آبان ماه

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان