فریدون عباسی: تحریم‌ها قابل دور زدن است

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور، تاکید کرد: غربی ها هر از چندگاهی به بهانه های مختلف محدودیت هایی را علیه اشخاص و شرکت ها در جمهوری اسلامی ایران اعمال می کنند که تاثیر چندانی در مسیر حرکت کشور ندارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ 18 November 2022

به گزارش «تابناک»، فریدون عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تحریم های جدید کشورهای اروپایی و غرب علیه ایران، بیان کرد: تحریم برای ما موضوع جدیدی نیست؛ غربی ها به بهانه های مختلف هر از چندگاهی محدودیت ها و تحریم هایی را علیه کشور ما اعمال می کنند ولی عملا این تحریم ها تاثیری در کار ما ندارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: ما شاهد بودیم که غربی ها افرادی را تحریم کردند و گفتند که حساب های بانکی این افراد مسدود و اصلا اجازه سفر به این کشورها داده نمی‌شود، یا نسبت به محدودیت معاملات نهادها و یا اشخاص اقدام می کنند. این موارد خیلی در مسیر حرکت کشور تاثیرگذار نیست، به خصوص تحریم اشخاص خیلی موثر نیست یعنی اینکه خیلی از اشخاص دیگر به این کشورها سفر نمی کنند یا اصلا خیلی‌ها به این کشورها نرفتند و در ایران درس خوانده اند و همین جا کار کرده‌اند.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی، ادامه داد: منظور بنده از اینکه خیلی از این تحریم ها اثرگذار نیست این نیست که اصلا تاثیری ندارد؛ با تحریم ها برخی از شرکت های ما در مبادلات بین المللی دچار مشکل می شوند که البته با شیوه های مختلف این تحریم ها قابل دور زدن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر