بازدید 2232

گزارشی از وضعیت تهران در دومین روز فراخوان اعتصاب

در دومین روز از فراخوان سراسری برای اعتصاب سراسری، بازارهای تهران تقریبا باز بود.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲ 16 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امروز چهارشنبه بیست و پنجم آبان اکثر کسبه در مرکز در تهران از جمله در خیابان‌های جمهوری، بهارستان و فردوسی به روال روزهای معمول مغازهای خود را باز کرده و آماده فعالیت روزانه بودند.

در محدوده خیابانهای مرکزی تهران که روز گذشته به جهت برخی تحرکات شاهد بسته شدن برخی از کسب و کارها خصوصا از ظهر به بعد و بروز درگیری هایی بودیم اما امروز علاوه بر ادارات و مراکز دولتی از قبیل بانک ها، مراکز تجاری از جمله بازار علاء الدین و چهارسو نیز باز بودند و در امنیت حاصل از حضور نیروهای حافظ امنیت به فعالیت می پرداختند.

حضور نیروهای حافظ امنیت در خیابان ها و مراکز تجاری مرکز شهر پررنگ بود و عملا مانع از شکل گیری هر نوع حرکتی در جهت ایجاد ارعاب برای کسبه که مغازه‌های خود را باز کرده بودند، می‌شد.

با وجود باز بودن مغازه‌ها و بازارهای نواحی مرکزی تهران، به نظر می رسید خیابان انقلاب امروز نیمه تعطیل است و به جز تعدادی معدود از مغازه‌های های کتاب فروشی و تهیه غذا، اکثر مغازه‌ها در این محدوده تعطیل بودند.

محدوده سر در دانشگاه تهران و پیاده‌روهای خیابان انقلاب نیز امروز یکی از خلوت ترین روزهای خود را تجربه کرد.

حضور نیروهای پلیس امنیت در خیابان انقلاب محدوده بین میدان انقلاب و چهار راه ولیعصر در حد معمول هفته‌های اخیر بود که در جاهای تعیین شده برای این نیروها مستقر بودند.

در محدوده مترو چهارراه ولیعصر که رفت و آمد مردم عادی به نظر می‌رسید بلندگوهایی تعبیه شده بود که سرودهای حماسی از آن پخش می شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست