بازدید 8358
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):

بسیج در حوزه‌های مختلف انعطاف‌پذیر است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: این هفته با شعار بسیج خدمتگزار مردم نام‌گذاری شده و بسیج در همه حال خدمتگزار مردم است.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ 16 November 2022

به گزارش تابناک، سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (۲۵ آبان‌ماه) در نشست خبری به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این هفته با شعار، بسیج خدمتگزار مردم نام‌گذاری شده است. بسیج در همه حال خدمتگزار مردم بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج از بدنه مردم است، تصریح کرد: همه مردم بسیجی هستند و مردم در این تشکیلات که یادگار حضرت امام است، سهیم هستند. مکتب بسیج، ظرفیت‌ها و جذابیت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و مجاهدت‌های بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید انعکاس و تبیین شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه بهترین جلوه‌های بسیج را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، ادامه داد: بسیج در جنگ جهانی که هشت سال علیه ایران برنامه‌ریزی شده بود توانست دفاع کند. بسیج در همه عرصه‌ها در هر زمانی پای کار بوده است. مجاهدت‌های بسیج به دلیل اینکه فی سبیل‌الله هستند ماندگار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با تاکید بر اینکه باید روح امید در جامعه تزریق شود، تشریح کرد: بسیج امیدوار به آینده است و طراحی و تدوین فعالیت‌های این ایام رویدادمحور با ویژگی امیدبخشی و انسجام بخشی هستند. باید امیدآفرینی کنیم؛ بسیج امیدآفرین و در مقابل برای دشمن بیم‌آفرین است. همچنین با تاکید بر حرکت‌های جوششی و پوششی مردم، برنامه‌های این ایام پایگاه محور خواهد بود.

طهماسبی با بیان اینکه فلسفه وجودی بسیج و سپاه خدمت به مردم است، اضافه کرد: گروه‌های جهادی فعالیت‌های گوناگونی را در عرصه‌های مختلفی چون کشاورزی، پزشکی، سازندگی و ...‌ انجام می‌دهند، بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی امروز طرح جهاد آب‌رسانی را دنبال می‌کند، یادآور شد: بسیج در حوزه‌های مختلف انعطاف‌پذیر است و در هر عرصه‌ای خدمتگزار مردم و نقطه کانونی حرکت در مسیر گام دوم انقلاب است. بسیج در حوزه‌های مختلف به عنوان محور محرومیت‌زدایی و سازندگی دیده می‌شود. بسیج تابلو معروف نظام ولایت‌فقیه در جهان و مظهر کرامت، گذشت و ایثارگری در نظام اسلامی‌ است.

این مسئول افزود: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه با اجرای ۳۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۹ عنوان در استان، با شعار «بسیج خدمتگزار ملت است» آغاز خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در تشریح برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و استاندار زنجان، نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اسوه بسیج استان در نمایشگاه‌ کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد، نمایش اقتدار بسیجیان استان در پنجم آذر با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب ۴ هزار نفر در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم، برگزاری مجمع اجلاسیه بسیج استان، تجلیل و تقدیر از بسیجیان استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است.

طهماسبی ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، توزیع کمک‌های مؤمنانه، اجرای برنامه دختران حاج قاسم در مدارس با محوریت عفاف و حجاب، برنامه‌های روشن‌گری و یادواره شهدا با عنوان آبروی محله، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در استان‌، طرح جهاد روشنایی با پنج پنل خورشیدی پنج کیلووات به ۳ هزار خانوار محروم از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی، گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه ۱۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ پروژه افتتاح خواهد شد و بقیه در حال اجرا است.

طهماسبی با بیان اینکه مردم‌ پای کار نظام هستند و در هفته بسیج تولیدات فرهنگی و هنری را در پایگاه‌های بسیج خواهیم داشت، عنوان کرد: ما وظیفه داریم در مسیر گام دوم انقلاب قدم برداریم. بسیج شجره جاودانه امید و توانایی است و بر قله انعطاف‌پذیری قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه ما در جنگ ترکیبی و جنگ شناختی هستیم و دشمن سعی بر منحرف کردن افکار جوانان دارد، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه‌ باید در مقابل رسانه‌های دروغین خارجی مقابله کنند و پیشرفت‌ها و حقیقت‌ها را بازگو کنند. دشمنان از ایران قوی و پیشرفت‌های انقلاب هراس دارند. اصحاب رسانه باید در کنار مطالبه حق مردم اخبار امیدبخش را انتشار دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار