بازدید 2648

معرفی سرویس‌های بانکداری مدرن در "بانک ایران زمین"

مدیران "بانک ایران زمین" معتقدند که این بانک به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال می‌تواند سرویس‌های مدرن بانکداری و خدمات دیجیتال را در جهت جذب مشتریان با تجربه متفاوت معرفی کند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹ 15 November 2022

به گزارش خبرنگار «تابناک» امروزی توسعه هر صنعتی با استفاده از فناوری و تکنولوژی نوین و نیز مسلط شدن به نحوه کارکرد در آن حوزه بستگی دارد برهمین اساس صنعت بانکی کشور برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای خود از فناوری نوین غافل نشده؛ بلکه مدام در تلاش بوده که خود را تکنولوژی روی تطبیق دهد.

باید به این نکته کلیدی اشاره کرد و افزود: امروزه تحول شگرفی که در نظام پولی و بانکی جهانی به واسطه انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات به وجود آمده است تا جاییکه آثار عمیقی بر زندگی اجتماعی و اقتصادی افراد گذاشته و همزمان حوزه مقررات ضد پولشویی کنونی را با چالش جدیدی مواجه کرده است. دسترسی به بانکداری الکترونیکی و شبکه‌های اینترنتی، حاشیه امن مناسبی را در اختیار پولشویان قرار داده است. همچنین توسعه خدمات الکترونیکی بانکی و در نتیجه آن ارائه خدماتی، چون اینترنت بانک، راهکار مناسبی برای کاهش هزینه ها، افزایش سرعت عملیات بانکی اراده خدمات متنوع‌تر و گسترش دسترسی به خدمات بانکی، جذب مشتری و درآمدزایی است.

بانکداری الکترونیک یکی از مواهب دنیای فناوری اطلاعات است که براساس آن تمامی فعالیت‌های مالی، بانکی و اعتباری از بستر سنتی به بستر الکترونیکی منتقل می‌شود.

برهمین اساس"بانک ایران زمین" در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک پیش‌رو بوده و مدام سعی کرده خود را دانش و فناوری روز تطبیق دهد.

طبق این گزارش مدیران "بانک ایران زمین" معتقدند که این بانک به عنوان بانک پیشتاز در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال می‌تواند سرویس‌های مدرن بانکداری و خدمات دیجیتال را در جهت جذب مشتریان با تجربه متفاوت معرفی کند؛ بنابراین با توجه به تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک‌ها، پیشنهاد می‌شود بستر‌های بانکداری الکترونیک به سرعت توسعه یافته، تا با بهبود عملکرد مالی بانک‌ها شاهد رونق هر چه بیشتر شاخص‌های اقتصادی باشیم. در حقیقت می‌توان گفت که پدیده بانکداری الکترونیک را یکی از دستاورد‌های تجارت الکترونیک عنوان کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست