بازدید 3768
وزیر کشور:

شرایط امنیتی پایدار و خوبی در سراسر کشور داریم

وحیدی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، گفت: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 15 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور اعلام کرد که شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

 احمد وحیدی در مراسم تقدیر از عملکرد استاندار تهران که در محل استانداری برگزار شد، افزود: استاندار تهران در طول دوران خدمتی اش منشا خدمات و اقدامات اثرگذار و ارزشمندی در استان شد.

وزیر کشور با آرزوی توفیق برای منصوری در سمت جدید معاون اجرایی رئیس جمهوری کشور، ادامه داد: با توجه به توانمندی و روحیه جهادی آقای منصوری، از ظرفیت هایش در پیشبرد قوی‌تر امور کلان توسعه استانداری‌های سراسر کشور بهره خواهیم گرفت.

وحیدی با مهم خواندن مسائل توسعه‌ای و عمرانی استان تهران با توجه به مرکزیت این استان در کشور، اظهار کرد: مجموع اقدامات و برنامه‌های استان بایستی همواره سطح توسعه اقتصادی و اجتماعی استان را ارتقا بخشد و در این زمینه استاندار تهران با تمام ظرفیت فعالیت کرد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: برنامه‌ها و اقدامات برجای مانده از گذشته در استان بایستی به سرعت دنبال شود و استان تهران متناسب با شاخصه‌های تعریف شده در برنامه توسعه استانی رشد و توسعه یابد.

وی امنیت را زیرساخت و پایه اصلی برای توسعه همه جانبه در کشور دانست و گفت: بدون امنیت، پیشبرد مسائل کلان توسعه‌ای و عمرانی دشوار است.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت و آرامش داخلی کشور اشاره کرد و ادامه داد: راهبرد اصلی جریان دشمن به حاشیه بردن ارزش‌های دینی و اسلامی است.

وحیدی در ادامه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی برگرفته از آرمان‌های اصیل دینی و انقلابی است و باید با پاسداشت ارزش‌های دینی و اسلامی در جامعه اجازه عمل به دشمن را ندهیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام ظرفیت و به صورت یکپارچه از معاندان و اغتشاشگران حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های معاندان دشمن مردم عزیز کشور پایبند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های دینی هستند.

وزیر کشور شرایط امنیتی کشور را مناسب و مطلوب خواند و گفت: خوشبختانه شرایط امنیتی پایدار و خوبی را در استان‌های سراسر کشور داریم.

در ادامه این نشست منصوری استاندار تهران به تشریح عملکرد خود در استانداری تهران پرداخت و گفت: ۱۳۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران با بهره گیری از همه ظرفیت‌های داخلی استان ایجاد شده است.

وی همچنین گفت: درطول یک سال گذشته میانگین سنی مدیران استان تهران ۱۰ سال جوان‌تر شده است.

منصوری با اشاره به اینکه در استان تهران ۸۰ هزار واحد صنعتی فعال است، ادامه داد: استان تهران ۲۰ درصد صنعت کشور را در اختیار دارد که بابیستی این ظرفیت به نحو مطلوبی در توسعه همه جانبه استان به کار گرفته شود.

وی افزود: عمده صنایع در شهرک‌های صنعتی استان تهران پویا و و فعال است و با ظرفیت مناسبی در حال فعالیت هستند.

منصوری در پایان به مشکلات و چالش‌های استان تهران هم اشاره و تاکید کرد در حوزه اب شرب، اتباع غیرمجاز و معتادان متجاهر برنامه‌های خوبی در حال اجرا و عملیاتی شدن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر