بازدید 59328
فوتو نیوز تابناک

سیدمحمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب / شی‌ جینپینگ در دیدار با بایدن: جهان به این دیدار نگاه می‌کند / تهران در سیطره خانه‌های خالی!

سیدمحمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب، ولی ادامه وضع کنونی زمینه‌های فروپاشی اجتماعی را بیشتر می‌کند و کم‌هزینه‌ترین و پرفایده‌ترین راهکار خوداصلاحی نظام است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 14 November 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۴
در انتظار بررسی: ۷۲
انتشار یافته: ۷۵
خدایا ببخش مرا که اخیرا کمی بر قدرت و عدالتت شک کرده بودم. هرچند سرنوشت صدام و قذافی و بن علی و... را دیده بودم ولی باز فراموش کردم. ولی وقتی امروز پوتین ودستگاه روسیه در قیاس با فقط 9 ماه پیش را می بینم باز هم سپاس که هیچ ظالمی از عدالتت فراری ندارد حتی اگر دومین ارتش مقتدر دنیا و اولین سیستم جاسوسی و اطلاعاتی دنیا را داشته باشد. انهم توسط یک ملتی که یک سی ام او هم قدرت نداشت و به فرماندهی اسطوره وار یک دلقک! وقتی یاد هواپیماهای سقوط کرده مالزی و اکراینی و اتیوپی و اندونزی و قربانیان بعثی های داعشی و سانچی و... می افتم می بینیم که جای حق نشستی. فقط صبرت زیاد است و لی وای بروزی که صبرت پر شود
پاسخ ها
حجه الاسلام مرتضوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
سران فتنه اعدام باید گردد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
یک نفر چن تا پیام همزمان و طولانی گذاشته
کی حوصله داره اینهمه درد دل های شما رو بخونه
شایدم خارج از ایران هستی
افرادی مانند خاتمی و زید ابادی و مهاجرانی و لیلاز و عبدی و ظریف و.... طبیعی است که اگر قرار بود و باشد که شایسته سالاری علمی و حقیقی در ایران معیار مدیریت ها قرار گیرد می دانند که هیچ شانسی حتی در حد کارمند ساده نهاد ریاست جمهوری یا حتی یک روزنامه ندارند. پس طبیعی است که با تمام وجود مخالف نهادینه شدن شایسته سالاری واقعی باشند. طرفداری انها از مردم و نظرات انها فقط تا حدیست که بتوانند با توسل به برخی مردم ساده دل مانند همه سی سال گذشته به قول خودشان با استفاده از فشار این مردم ساده از پایین برای خودشان با بالا چونه بزنند تا در دوباره بتوانند در ردیف اول سفره انقلاب وریخت و پاش ها و رانتها و امتیازات قرار گیرند و بعد بگویند خودتون خواستید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
یعنی به نظر شما دولت ریسی و وزرای آن ،متخصص وکاردان هستند...وضعیت اقتصادی مردم بخوبی نشان میدهد که ضعیف ترین دولت بعد از انقلاب هستند.
چند ماهی بود که خیلی بد و مغرورانه و در واقع خطرناک رانندگی می کردم. تا بعد از بیست سال هفته پیش پلیس متوقفم کرد و شک کرده بود که الکل یا شیشه مصرف کردم! وقتی متوجه شد و توضیج دادم خط به خط کردنم بخاطر دست اندازهای عملیات ساختمانی در خیابان محل زندگی ام بود قانع شد ولی گفت به هر حال انداختن در دست انداز بهتر است از اینکه خود و دیگران را در خطر قرار دهی. خلاصه یه 150 دلار جریمه شدم. ولی الان با تمام وجود خوشخالم که پلیس مرا متوقف کرد و این جریمه را باید بپردازم. باید مسولیت اشتباه خود را بپذیرم. چون پلیس مرا به خود اورد. اگر ان وضع رانندگی را ادامه می دادم و کسی از خواب بیدارم نمیکرد قطعا یا برای خودم یا برای دیگران ممکن بود فاجعه غیر قابل برگشت بوجود اورم. خدایا صد هزار مرتبه شکر که مرا به حال خود نگذاشتی

حالا این مسولین و مقامات و مدیرانی که سالهاست بی توجه به نظر مردم نظر می دهند و امر م کنند و فرمان می رانند اگر حتی کمی اعتقاد و خردمند باشند باید از این ناارمیهای اخیر مردم ایران خدا را شکر کنند و بیدار شوند و غرور را کنار بگذارند و ان را به نهیبی بدانند که از خواب غفلت بیدار شوند. اما متاسفانه تا بحال که می بینیم ... فاجعه در کمین است.
همیشه برایم در عالم هنر مایکل جکسون و در عالم ورزش ماردونانابعه و دست نایفتنی بودند. حالا در عالم سیاست هم یک اسطوره زنده و ابر مرد از جنس افسانه ای اشنا شدم. ولادیمیر زلنسکی. یک تنه تمام ملتش را بسیج کرد و دومین ارتش مخوف دنیا را غرق کرد. همان شب دومی که از مرکز کیف به همراه یارانش پیغام فرستاد که من هیچ جا فرار نکردم و در همین کیف و در مرکز شهر هستیم و از کیف و اکراین تا اخر دفاع می کنیم کل ورق جنگ و ازادمردمی و شجاعت را تعریفی مجدد کرد وقتی سرباز اکراینی دید که رپیس جمهورش در وسط اکراین بدون ترس از موشک و اسلحه دشمن ایستاده او هم انگیره گرفت. قبل از جنگ گفته بود که روسها پشت سر مرا نخواهند دید و با صورت ما روبرو خواهند شد. مردانه پای حرفش ایستاد و افسانه و اسطوره شد که حتی سردبیر سابق روزنامه کیهان تهران که در زمانی که ایران بودم نماد مخالفت با منطق و اسطوره تعصب و خشکه مغزی بود الان از او تعریف می کند. ببینید که ذلنسکی چه کرد. و بیشتر به بزرگی او پی می برید وقتی صحبتهای او را درکنار فلان سرپرست چابلوس یا ریس جمهور تدارکچی( به گفته خودش) یا مربی پول پرست و.... می بینید. بزرگی به اسم و شغل نیست به بزرگی است!
آقای خاتمی صبح بهاری تون به خیر خسته نباشید با این همه زحمت
خاتمي هم پیداش شد
قدرت اگر پايدار بود به شما اقاى خاتمى نميرسيد
جناب محمد خاتمی بداند که ادامه این اوصاع اسفبار و بدون

تغییرات زیر بنایی و اساسی بنفع اکثریت قاطع مردم و کشور

نیز نه تنها خطرناک که دیگر ممکن هم نیست
این نشون میده اغتشاش گرها نه تنها بی عقل که معتاد نیز هستند واقعا توقع اشد مجازات داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
شما؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
عباس بیا پایین سرمون درد گرفت
خاتمی مهره سوخته است.
متاسفانه افرادی خاص در نظام وجود دارند که اصلا خواهان اصلاح امور نیستند و باز هم متاسفانه بخاطر عقایدشان کشور را به مرز پرتگاه رهنمون میکنند.عقلای کشور اگر خواهان ارامش باشند باید این عده را که بنام سوپر انقلابی معرفی میشوند،بازخواست و بایکوت کنند.
الان دیگه ممنوع التصویر نیستی..؟ میشه لطفا بگی چکار کردی بخشیده شدی.؟
پاسخ ها
بنده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
سکوت
سیدمحمد خاتمی بهتراست بخاطر کندی که دولت اصلاحات در زمان خودش،وزمان روحانی بخاطر حمایتش ورسانه های بدن از بی بی سی فارسی زنجیره ای اصلاح طلبان به فرهنگ شیعه در ایران زده وباعث انحراف جوانان این مرز و بوم شده آمد وبا این موضوع گیریها شیطان صفتانه باعث فتنه انگیز واتفتراق ایرانیان وزمینه هجمه معاندین به نظام اسلامی ایران شده آند
خاتمی عزیز!
باز هم نشان دادی که بی جهت فرزند فاضل حضرت روح الله نبوده ای.
امیدواریم که مخاطب بشنود.
تابناک جان چرا نظرات مردم در فتونیوز را کم درج میکنی؟
عده ای سوپر انقلابی در مناصب حساس هستند که مانع خوشبختی و پیشرفت کشور و مردم هستند.
سلام آقای خاتمی آدم صلح جویی است ولی بعد از گذشت چندین سال هنوز یکی به میخ می‌زند یکی به نعل متاسفانه اصلاح طلبی دیگر با قید ماضی صرف می‌شود.
براندازی در حد و قواره این اغتشاشگران نیست

وگرنه تو که بدت نمیاد

سال ۸۸ تمام زورتون رو زدید و اونهمه هزینه برای مردم تراشیدید

فکر کردی مردم فراموش کردند؟؟؟

حکایت شما جماعت الان حکایت گوشت و گربه است


گربه دست ش به گوشت نمی رسید میگفت بو میده

پاسخ ها
صدای ملت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
به گواهی آمار اقتصادی،بهترین دوران مردم ، ،پس از انقلاب. دوران آقای خاتمی بوده.پایین ترین نرخ تورم.بالاترین نرخ رشد اقتصادی.دوستی با جهان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
اینو خوب اومدی!
توجهی به مثبت منفی های آلبانی نشینان هم نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
بیشترین منفی رو گرفتی آفرین
خاتمی عزیز!
باز هم نشان دادی که بی جهت فرزند فاضل حضرت روح الله نبوده ای.
امیدواریم که مخاطب بشنود.
پاسخ ها
من منم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
محمد مشهدی یه بار با آی پی آمریکا یه بار با آی پی ایران، ای شیطون
دست خاتمي و امثالش رو شده
چطور شد خاتمی از ممنوع التصویری در اومد!
خب درسته از لحاظ شرع خونه هاط زیادی خالی هستن نه اجاره دادن نه مسکونی این رفتار یکنوع طغیانه. چرا فقط بفکر دنیا پرستی واموال ومال جمع کردن باشید.؟ این کار راحتی خاطر وارامش دنیا واخرت در پی ندارد. شما فکر میکنید. که اگه اموال وثروت جمع کردید. خیالتون راحت میشه. چون هرچه جمع کنید. فکر میکنید. هنوز کمه. وگناهه وهیچوقت خیار راحت پیدا نمیکنید. اهل بیت از خدا هر چه میخواستن. اجرا میشد. ولی هیچوقت برای خودشون نخواستن وجمع نکردن وروزانه میبخشیدن
وهمین مال جمع کردن ورفاه زیاد بیشتر خانواده ها را به نابودی کشیدن ویا بقیه را میکشن وباعث مصرف مخدرات وناجور میشه وخودشون واطرافشون را نابود میکنند ما از این خانمها وپسرهای جوان شیشه ای دیدیم که کودکان بیگناه از ان خودشون وبقیه را نابود کردن. چیز عجیبی نیست. تازگی هم ندارد. چرا از حالا به بعد هر جوانی با مصرف شیشه وغیره نابود بشه تو شک میفتید. ومیخواهید قتل وبه گردن دولت بندازید؟؟ عادی شده مردن جوانانی که با مصرف مخدرات از بین رفتن ومیروند. واین نابودی جوانان. منبعش مایه دارانی که فقط بفکر دنیا وخودشون ومال جمع کردن هست. وبه چیز دیگری فکر نمیکنند. واهمیت هم نمیدهند.
درود
وقتی درختی چهل سال است هیچ سمری نداده و اینقدر هزینه هم برده با اصلاح سود آور نخواهد شد....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
ثمر
با آقای خاتمی موافقم
کاملا درست گفت
جانا سخن از دل ما گفتی بهترین حالت برای کشور این هست
آخه قربون اون ریش مخملیت برم سید محمد جاااان... حرفا میزنی هااااا . ! 8 سال رئیس جمهور بودی.. تمام دولت و اکثریت مجلس و شوراهای شهر هم در اختیار داشتی... تونستی یک اصلاح کوچیک بعمل بیاری؟؟؟؟
اقای خاتمی. روابطی که در ایران حاکم است و شد یا شماها خلق کردیدو پدید اوردیدبه لحاظ عرف علوم اجتماعی استیلای روابط خصوصی سازی و رقابتی بر روابط دولتی و دولت سالاری بود و است مسلم در این روابط ایران شد یکسره پیشرفت و پویایی و اینده نگر و برون نگر . و یکسره قدرت ساز و قدرت افرین ومولد خوب بناچار برخی در صحنه ی رقابت باخته اند ودرمیان انبوه ماشین سواران شاسی بلند کشور نیستندو شمال را پر نمیکنند و ترافیک تعطیلات را بوجود نمی اورند و بعضی از نیروی جوانان یک چرخشم هم ندارند حتی خیلی ها همسر نیز ندارند واینه امروزمحتمل در داموتوطیه معاندند دولت هم باید بقول شما بجنبد هرچند کوچکترین اسیبی به کشور نمیخورد نمی توانند بزنند اما اعضای مسلمان جمعیت کشورند باید خدمات رایگان اعم از بیمه و مبارزه با گرانی و مسکن و خدمات رفاهی برایشان بیشتر شود و بیشتر مشمول رافت مردم و رهبر بزرگوارمان شوند .
در ادامه نقطه نظرات اقای خاتمی باید عرض کنم که شما یک بار امتحان کردیند و نشد. ولی با عقیده شما هم همعقیده هستم که براندازی نه ممکن است نه مطلوب بالاخص در این برهه از زمان که انواع اقسام دروغها و افترا ها را در مورد کشورمان بکار میبرند که ناچار تن به برجام مورد نظر خودشان شویم / چاره کار در این است که جمهوری اسلامی قانون احزاب را که مدتهاست راکت مانده و کسی جرات اجرا ان را ندارد دوباره بازبینی کنند و احزاب بتوانند رای ملت را بخود اختصاص داده و وارد مجلس و سپس در انتخابات رییس جمهوری شرکت نمایند. کشور نیازمند لیدرها و احزاب قدرتمند است تا هم مردم احساس ازادی کنند و هم نظامی که بر اساس جمهوریت و اسلامیت باشد کشور را اداره کنند. نسل جوان که موسوم به Millennials هستند را باید هم با ارزشهای ایرانی و اسلامی اشنا کنیم و هم به انها اعتماد کنیم که در امور کشور سهیم باشند. دشمنان ما از این که ما فضای جامعه را بسته ایم سو استفاده و مردم را ترقیب به طغیان میکنند بدون اینکه راه چاره نشان دهند. چرا؟ چون انها دنبال تجزیه ایران هستند تا بهتر بتوانند سیاستهای خود را دیکته کنند. من اگر جای اقای خاتمی بودم به عنوان یک لیدر اظهار وجود میکردم کما اینکه خیلی ها مخالف هستند. ولی اینبار با قاطعیت تمام و کم کم برنامه اصلاحات را جلو میبردم که نه سیخ بسوزد نه کباب!
محمد خاتمی بداند که با حلوا حلوا گفتن ، دهانها شیرین نمی شوند!!!؟؟؟

هر گونه اصلاحات زیر بنایی و اساسی در هر کشوری باید در الف ) در زمان درست صورت گیرد ،
ب ) توسط افرادی که به آن باور و ایمان داشته باشند
ج ) توسط کسانی که کاردان دلسوز امانتدار منتخب و امین
مردم و وطنپرست و پاکدست و با برنامه صورت گیرد
جناب خاتمی بروید صحبت های شهید سلبمانی روزانه شبکه خبر پخش مسشود مکتب حاج قاسم عزیز دشمن شناسی درکشورنباید ددصدایی باشد به خون این عزیز ودیگرشهدارحم کنید والله عامل بخش عظیمی مشکلات بیرون است البته درونی هم خودشما وزمان شما افرادی داشتسد ودارید بی ظاابطه و فامیل بازی پست میگرفتند ونان به نرخ روز میخوردند خلاصه همین دوصدایی دردسمن شناسی یعنی عدم شناخت حج قاسم مظلوم خدایا به حق خون شهیران خودت این نظام رااز گزند دشمنانش حفظ بفرما .استاددانسمندان هسته ای به چه گناهی شهید شدند جواب بده ایا اینهاکاردرونی هاست به چه جرمی ایا شما نمیخواهید اینها رابشناسید ایا اینها لطمه و خسارت به کشورنزدند الله اکبر .
خاتمی مگر ممنوع التصویر نبود....
خاتمی از خواببیدار شده ...
کیروش چرا چهار دروازه بان بردی؟ حتما تحت فشار بودی.
حیف که قدر خاتمی رو ندونستیم
خاتمي كه حتي عكسش ممنوع بود؟ عجب
آقای خاتمی مگر ممنوع التصویر و ممنوع از تریبون نبودند؟!!!!!!!!!
چطور اجازه داده شد صحبت کنند؟!!!!
آقای خاتمی نکنه تو مطلوب مردم هستی
به به. شیخ اصلاحات از اینطرفا. اجازه دادن شما صحبت کنی؟؟
آقای خاتمی مگه ممنوع التصویر نبودن که حتی اسمشو نمیاوردین میگفتین رییس دولت اصلاحات
خیلی عجیبه. برای اولین باره که یه خبر از "سید محمد خاتمی" در تابناک میبینم. اولش فکرکردم "احمد" خودمونه ولی دیدم سید و سالاره
خاتمی تا دید اغتشاشات خوابیده زبان باز کرد
خاتمی که ممنوع التصویر بود تابناکجان.....
آقای خاتمی ما ازدولت شماخاطرات خوبی داریم ،بهترین وپاکترین دولت بعد انقلاب بود
چه عجب ،دوباره عکس آقای خاتمی را نشان دادید ایشان حقیقت را میگوید.
بر اثر کم شدن مشارکت مردم ، کشور در برابر کوچکترین حوادث می لرزد
مسئولین اگر دلسوز مردم و مملکت هستند باید دنبال مشارکت مردم در امور کشور باشند
فعلا که گروه حداقلی کشور را اداره میکند زیانهای آن را مشاهده میکنید
یاشاسین زلنسکی
یاشاسین سید محمد خاتمی
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
بهت منفی دادم چون اول گفتی یاشاسین آذربایجان.اول یاشاسین ایرانه و بعد شهری از شهرهاش.
خاتمه مهره ی سوخته برای مردم و نظام ، مردم مدتهاست که ازش عبور کردن
در رابطه با خانه های خالی نمی‌توان به زور مردم را وادار به اجاره کنید.این کارها دستوری جواب نمیده و در دهه ۶۰ هم همینکار را نجام دادن و هیچ تاثیری نداشت.عجیبه روش‌های اشتباه قدیمی را دوباره تست میکنند
خاتمی مگه ممنوع التصویر نبود
سید همیشه خندان،
ساعت خواب!
با سلام واحترام
به نظر می رسد که بعداز مدتها "بخشی به این واقعیت پی برده که به جز اصلاحات راهی برای برون رفت از مشکلات کشور وجود ندارد"
اقای خاتمی که ممنوع التصویر بود پس چه شد؟؟ عجبا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
مصلحت اینطور بوده. شرایطش که پیش بیاد، خود میرحسین رو هم میارن پای تریبون...
ازچه زمانی حرف ایشون برای ملت ارزش پیداکرده
من ترجیح میدم خانه ام خالی باشه تا به مستاجر بدم بعد با قوانین دولت نتونم مستاجرم را بلندش کنم و کارم به کلانتری و دادگاه بکشه
بهترین راه ایجاد رفراندوم و برگزاری انتخابات ازاد بدون فیلتر که تمام مردم حتی مخالفان سیاست های دولت بتوانند در آن کاندیدا شوند هست .
استاد عزیز جمله دومت 100 درصد درست است ولی در مورد جمله او هیچکس نمی تواند جواب قطعی بدهد موافقان و مخوالفان گمان کنم از نظر اماری و دانش و تجربه و جامعه شناسی 50 50 باشد
اقای خاتمی تو میتونستی گاندی بشی ولی ترجیح دادی حسین شریعتمداری بشی
اقای محمد خاتمی بچه هات کجان؟
در مورد آزادی خرسون کیهان نظری نداره؟ !!
مدتهاست دیگه کسی از سید خندان رد نمیشه !
آقای خاتمی 8 سال رییس جمهور بودچند سال وزیر ارشاد فقط حرف زدنش خوبه عملکرد خیلی ضعیفی دارد اتفاقا شکاف طبقاتی از اثار دوران حکومت جناب خاتمی است .
متاسفم
آقای خاتمی من درسال ۷۶ بخاطر حمایت از شما چون ارگانی بودم یک شب بازداشت شدم ولی با این موضع گیریت عرض میکنم هر چند سقف آمال ما را بر سرمان کوبیدی ولی در یک کلام میگویم در میان مردم ایران تمام شدی!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل