بازدید 3486
۲

بی‌پولی اردوی استقلال در پرتغال را لغو کرد

ریکاردو ساپینتو خواهان برگزاری یک بازی تدارکاتی سنگین بین استقلال با اسپورتینگ لیسبون هم شده بود که هنوز مخارج آن مسابقه معلوم نشده بود!
کد خبر: ۱۱۴۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 11 November 2022

مخالفت چند عضو هیئت‌مدیره با برگزاری اردوی خارجی استقلال، آخرین میخ را بر لغو اردوی پرتغال که خواسته ساپینتو بود، زد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فتح‌الله‌زاده در تماس تلفنی با ساپینتو این خبر را به او اطلاع داد و گفت که منتظر حضور اعضای تیم در کشور خودش نماند. البته مدير عامل استقلال به سرمربی خارجی پیشنهاد اردو و شرکت در تورنمنت چهارجانبه دوبی را داد.

ریکاردو ساپینتو از مدتی پیش درخواست برگزاری اردوی خارجی در تعطیلات لیگ برتر را داده است و فتح الله زاده تلاش می کند خواسته سرمربی این باشگاه را برآورده کند تا باعث بهانه و دلخوری مربی خارجی تیمش نشود.

گویا کمپی که ساپینتو پیشنهاد داده بود هم قرارداد سنگینی میخواست که از توان استقلال با میلیاردها تومان قرض و بدهی خارج است.
طبق شنیده ها در آخرین جلسه هیات مدیره چند عضو با برگزاری اردوی خارجی مخالف و معتقد بودند در شرایطی فعلی باشگاه که پول زیادی وجود ندارد، دلیلی ندارد این اردو برگزار شود.

ریکاردو ساپینتو خواهان برگزاری یک بازی تدارکاتی سنگین بین استقلال با اسپورتینگ لیسبون هم شده بود که هنوز مخارج آن مسابقه معلوم نشده بود!

 فتح الله زاده به اعضا قول داده که برای اردو اسپانسر می گیرد و بودجه باشگاه هزینه این سفر نخواهد شد هرچند که هنوز برگزاری این اردو قطعی نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بی پولی نه . بی عایدی
لازم نکرده پول بیت المال رو برای تفریح و خوشگذرونی هزینه کنند ... چه گلی میخوان به سر این مملکت بزنند که دنبال اینجور اردوها هستند ... زمین رباط کریم هم واسشون زیادیه !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی