بازدید 13060
۲۹۰ میلیون کرایه ماشین ساپینتو و دستیاران!

فاکتور غذای بازیکنان استقلال؛ روزی ۲۵میلیون!

هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!
کد خبر: ۱۱۴۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 11 November 2022

مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال چه کرده است؟ اعداد و ارقام خروجی از حسابداری این تیم حاکی از مخارج حیرت آور است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هزینه‌های عجیب و غریب باشگاه استقلال در دوره مصطفی آجورلو به بیرون درز کرده که بدهی سنگین به تهیه غذا تا قرارداد 800‌ میلیونی ماساژور را شامل می‌شود!

فاکتور غذای بازیکنان استقلال؛ روزی ۲۵میلیون!

بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد ظرف 4 ماه پولی به محل تهیه غذا برای اعضای تیم استقلال پرداخت نشده در حالیکه گفته می‌شود این مورد برای باشگاه استقلال حدودا 25میلیون تومان به صورت روزانه هزینه داشته است.

همچنین بابت تهیه ماشین تشریفاتی برای اعضای کادرفنی 290 میلیون تومان در هر ماه هزینه ایجاد شده که طی 4 ماه گذشته پولی در این زمینه نیز پرداخت نشده است. علاوه بر این، موارد دیگری نیز در جدول هزینه‌های استقلال مانند قرارداد‌های عجیب و غریب برای افراد مختلف وجود دارد که مشخص نیست بر چه مبنایی بوده است.

به عنوان مثال قرارداد یکی از ماساژورهای تیم 800میلیون است یا گفته می‌شود قرارداد یکی از عوامل باشگاه بالای یک میلیارد تومان بسته شده است.

طی روزهای گذشته کارشناسان سازمان بازرسی با حضور درباشگاه استقلال مشغول حسابرسی هزینه‌ها و درآمدهای این باشگاه هستند. البته هنوز گزارش حسابرسی ارائه نشده و قرار است در هفته پیش رو این گزارش تکمیل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۸
مدیریت به خصوص مدیریت انقلابی در ایران امروز همین است . آیا اگر ما به روز قیامت و روز حساب معتقد باشیم اینگونه مدیریت و کار میکنیم ؟
خدا برکت بده به ثروت بیکران و تمام نشدنی ایران
والبته در اینمورد خاص سرمایه مردم در بورس
این پولها رو زهزماار میکنن بعدش طلبکار کشور میشن.
غذای روزانه 25 میلیون تومان و ماساژور 800 میلیون تومانی و ماشین لاکچری برای اینور و آنور رفتن که چیزی نیست مهم اینست که بازیکنان در جشن قهرمانی شادی نکردند ! یعنی ارزانترین و رایگانترین کار را در حق باشگاه انجام نداده اند ! لطفاً مسئولین وزارت ورزش دود دادن اسپند را فراموش نفرمایند !
خب پس مشخص شد برا همینه که مست شدند و علیه منافع یک ملت قیام میکنند وبعد اون قهرمانی مسخرشون با اغتشاشگران وطن فروش همراهی کردند
توی کشوری که میلیونها نفر حسرت یه وعده غذای گرم با حداقل مقداری گوشت رو دارن واقعا چی باید گفت ؟
الان بری رستوران حداقل ۴۵۰ هزارتومن برات آب میخوره
اگر کادر و بازیکنان رو ۲۵ نفر در نظر بگیریم و سه وعده غذا
میشه میشه ۳۴ میلیون تومان در روز
باشگاه که کمتر هزینه کرده
تازه دلاری هم حساب کنی میشه روزی ۷۰۰ دلار
برای مسئولین که نباید عددی باشه
شما بگو ایشان با حقوق ماهی هزار دلار(سقف حقوق پرداختی) چطوری فرزندان و خانواده را در خارج کشور ساپورت میکنن
هزینه های زندگیشون از کجا میارن که خانه چندصد میلیاردی دارن و ریخت و پاش اگر نگران هستی
تا کور شود هد آنکه نتواند دید.
بیچاره مردم
بخور بخور یالا بخور
دو روز دیگه همین بازیکن ها مدافع حقوق فقرا میشوند توی کادر اینستا برای شکم های گرسنه اشک می ریزند و بعد از سر سیری آروغ می زنند و ملتی که برای اینها کف و جیغ و هورا می کشند و ...
اینا که از حکومت میخرون چرا نمک دون میکشنن
خدا برکت بده به پول مردم در بورس
حالا سهامدارها باید این پولها را بدهند
نه مال خود غمش مخور. مردم دارن گرسنگی میکشن تیما بریز و بپاش دارن
پولي كه حق جوانان مملكته كجاها و واسه چيا خرج ميشه…
متاسفانه این هم نمونه دیگری از ربخت و پاش از بودجه عمومی ( چه سهم دولت، چه سهام خریداری شده توسط مردم که در نهایت تمامی مردم ایران را شامل می شود ) است که بلاگردان کلیه سیستم دولتی و عمومی و حاکمیتی ایران است و اولین و آخرین نیز نیست. جالب اینجاست که مثل هزینه کرد خارج از ضابطه از محل آورده بورس است که به راحتی می گویند، بالای 150 میلیارد تومان اضافه خرج شده و حالا میخواهیم پیگیری کنیم. کجا بودید زمانی که داشت هزینه می شد؟ مگر شخص مدیر عامل می تواند به تنهائی اینکار را بکند؟ حتما هیات مدیره هم که حق امضای اسناد تعهد آور و چک را دارد، در جریان بوده که حالا صدایش در نمی آید!! مگر وزیر و دولت بعنوان یکی از متولیان اصلی این تیم، می تواند خبر نداشته باشد؟ این یک بازی است وگرنه همه با هم هماهنگ هستند و از کیسه مردم، هزینه می کنند و مثل گذشته، هیچ اتفاقی نیز نمی افتد. متاسفانه در کل مملکت همین حاکم است و یکی از نتایج وضعیت موجود اقتصادی همین رفتارهاست.
هرکجا کاخی هست در کنارش کوخی هست
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار