بازدید 7013
جام جهانی ۲۰۲۳ از شاگردان ارمغانی دور شد

باخت خانگی بسکتبال ایران به چین؛ صعود گره خورد

بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴ 11 November 2022

تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره پنجم رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2023 عصر امروز (جمعه) در سالن بسکتبال آزادی به مصاف چین رفت که این دیدار با نتیجه 81 بر 72 به نفع میهمان خاتمه یافت.

کوارتر اول با برتری 21 بر 20 ایران خاتمه یافت، اما چینی‌ها در کوارتر دوم عملکرد بهتری داشتند و 22 بر 13 پیروز شدند تا نیمه اول 42 بر 34 به نفع چین تمام شد.

باخت خانگی بسکتبال ایران به چین؛ صعود گره خورد

با شروع کوارتر سوم باز هم تیم چین بازی بهتری را ارائه کرد و 18 بر 17 به برتری رسید. در کوارتر چهارم شرایط تغییر کرد و دو تیم در امتیاز 21 مساوی کردند تا چین در نهایت با نتیجه 81 بر 72 مقابل ایران پیروز شود.

با این شکست، کار صعود ایران به جام جهانی 2023 سخت شده و به اما و اگر کشیده شد. بازی بعدی تیم ملی مقابل استرالیا خواهد بود که این حریف به دلیل آنچه ناامنی و شرایط اجتماعی ایران خوانده، حاضر به سفر به تهران نشد و احتمالا ۲۰ بر صفر بازنده خواهد شد.

این پیروزی بی دردسر به کمک تیم ملی خواهد آمد اما نتایج باقی بازی‌ها برای صعود ایران تعیین کننده خواهد بود.

سینا واحدی، پیتر گریگوریان، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، سجاد پذیرفته، سالار منجی، نوید رضایی‌فر، متین آقاجانپور، جلال آقامیری و حامد حدادی ۱۲ بازیکن ایران در این مسابقه بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها