بازدید 2537

تداوم بارش‌ها در جنوب کشور

کد خبر: ۱۱۴۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 09 November 2022

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای جنوب کشور در استان‌های فارس، یزد، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، برخی از مناطق کرمان، هرمزگان و بوشهر رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام را شاهد هستیم.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا در غرب و شمال‌غرب دریای‌خزر و در جنوب کشور استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده رخ می‌دهد، ادامه داد: از جمعه سامانه بارشی از جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود که این شرایط سبب تشدید بارش‌ها در غرب و جنوب‌غرب می‌شود و همچنین مناطقی از شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز استان های قزوین، تهران و البرز بارش پراکنده دارند.

این کارشناس سازمان هواشناسی در رابطه با آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور اظهار کرد: امروز برای تهران گاهی وزش باد و غبار رقیق را انتظار داریم و بیشینه دمای پایتخت در ایستگاه مهرآباد به ۱۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

گودرزی افزود: امروز سردترین ایستگاه نیشابور با دمای ۶ درجه زیر صفر و گرم‌ترین مناطق عسلویه، جزیره ابوموسی و میناب با دمای ۳۴ درجه بالای صفر گزارش شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی