بازدید 3614

یمن از سرنگونی یک پهپاد جاسوسی خبر داد

سخنگوی نیرو‌های مسلح در توییتر خود از سرنگون کردن یم پهپاد جاسوسی دشمن خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 09 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در توئیتی نوشت: سامانه دفاعی ما سه شنبه شب توانست به لطف خداوند، یک پهپاد جاسوسی را هنگام انجام ماموریت خصمانه در حریم هوایی جبهه نجران، سرنگون کند.

او در ادامه اعلام کرد عملیات سرنگونی پهپاد با موشک زمین به هوایی انجام شد که هنوز از آن رونمایی نشده است. ان شاء الله ویژگی‌های پهپاد و جزئیات عملیات به زودی اعلام خواهد شد.

پیش از این خبرگزاری فرانسه درباره برنامه جاسوسی آمریکا در منطقه افشاگری کرده که با استفاده از شناورهای مدرن Saildrone Explorer (سیلدرون اکسپلورر) و مدرن ترین فناوری های هوش مصنوعی برای رهگیری از یکسال پیش آغاز شده است و تمرکز آن بر روی دریای سرخ در یمن است.

این روزها درحالی تنش در یمن افزایش یافته است که مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن دوشنبه شب فاش کرد گفتگوها برای رسیدن به آتش‌بس به درجه تفاهم بسیار خوبی رسیده بود تا این که تیم لیندرکینگ، فرستاده دولت آمریکا به منطقه آمد و این تلاش‌ها را به شکست کشاند.

این مقام یمنی تاکید کرد فرستاده آمریکا تلاش می‌کند که خود را به عنوان پیام آور صلح نشان دهد، در حالی که اقداماتش در منطقه تاکید می‌کند که پیام آور جنگ و کشتار است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس