بازدید 2105

سردار جلالی: غبار فتنه اخیر در حال خوابیدن است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه غبار فتنه اخیر نیز به تدریج در حال خوابیدن و آفتاب حقیقت در حال طلوع است، گفت: کمیت و کیفیت خشونت داعشی‌های وطنی روی همه تروریست‌ها را سفید کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ 08 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جلالی روز سه شنبه در پیامی با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی در دستگیری عوامل جنایت علیه مردم و مدافعان امنیت تاکید کرد: امروز هدف اصلی از پروژه اغتشاش در ایران کاملا آشکار و رسوا شده است.

وی در این پیام نوشت: رسانه‌های وابسته به جریان ارتجاع در منطقه در حالی خود را مدافع زنان در ایران نشان می‌دهند که هنوز در این کشورها حق رانندگی برای زنان یک تابو محسوب می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف اصلی تروریسم رسانه‌ای وابسته به دشمن تضعیف ایران است و این موضوع در سخنان مگوی مزدوران رسانه‌ای دشمن نیز افشا شده است، افزود: هر ایرانی که امروز با این رسانه‌ها همکاری می‌کند باید بداند که مسئول خون‌های ریخته شده جوانان است و مصداق کامل «وطن فروش» محسوب می‌شود.

سردار جلالی همچنین با اشاره به دستگیری گسترده عوامل داعش در ایران از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) آورده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور همچون گذشته به همکاری تام با جامعه اطلاعاتی کشور در مسیر حفظ و ارتقای امنیت و پایداری ملی در برابر توطئه‌های دشمن به ویژه مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم کشور ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، کینه و عقده‌های داعشی‌های وطنی باشیم، گفت: جریان معاند که به طور عمده وابسته به منافقین هستند، نشان داده‌اند که از نظر تخصص و تبحر در خشونت «پدر جد داعش» محسوب می‌شوند و ملت ایران به درستی این خائنان را اخراج و ذلیل کرده‌اند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه غبار فتنه اخیر نیز به تدریج در حال خوابیدن و آفتاب حقیقت در حال طلوع است، گفت: امروز کاملا مشخص شده است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح مطرح کردند «این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی‌های خائن در خارج به آنها کمک کردند.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی