بازدید 54520

غلامرضا سلیمانی به خانه ابدی رسید

ایسنا نوشت: مراسم تشییع و تدفین غلامرضا سلیمانی (شاعر و ترانه‌سرا) برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ 08 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پیکر غلامرضا سلیمانی - شاعر معاصر - روز سه‌شنبه (۱۷ آبان ۱۴۰۱) با حضور خانوادۀ این شاعر فقید و جمعی از شاعران و هنرمندان در حوزۀ هنری تشییع و سپس پیکر او به گلزار شهدای یافت‌آباد منتقل و در آنجا به خاک سپرده شد.

محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری، محسن مؤمنی شریف، رییس پیشین حوزه هنری و شاعران: مصطفی رحماندوست، علی‌محمد مؤدب، سعید بیابانکی، میلاد عرفان‌پور، مصطفی محدثی، ناصر فیض و محمود حبیبی کسبیف از حاضران در مراسم تشییع سلیمانی بودند.

از میان جمع، شاعرانی چون علی‌محمد مؤدب و مصطفی محدثی خراسانی درباره غلامرضا سلیمانی و ویژگی‌های شعری او سخن گفتند و همسر این شاعر فقید، فاطمه طارمی، نیز با حاضران سخن گفت.

غلامرضا سلیمانی، شاعر و ترانه‌سرا که در سال‌های دهۀ هفتاد در مجامع ادبی فعالیت چشم‌گیریداشت، مدتی به دلیل ابتلا به بیماری کبدی در بخش ICU بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) بستری بود و سرانجام صبح روز ۱۶ آبان از دنیا رفت. از آثار او به «به من نامه بنویس» و «پرستاری که شکل تو بود» ‌می‌توان اشاره کرد. همچنین تاکنون ترانه‌هایی از او توسط برخی خوانندگان از جمله سالار عقیلی اجرا شده‌ است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست