بازدید 31084

اطلاعیه تکمیلی وزارت اطلاعات درباره جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ(ع)

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.کلیه افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 07 November 2022

تابناک _ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.

 وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد: پیرو اطلاعیه مورخ نهم آبان ماه جاری پیرامون دستگیری تعدادی از عوامل عملیاتی و پشتیبانی فاجعهی تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام)، اینک بخش دیگری از اطلاعات به‌دست آمده را به استحضار ملّت شریف ایران می‌رساند؛

۱. سلسله عملیاتی که سربازان گمنام امام زمان (عج) بلافاصله پس از وقوع فاجعه تروریستی چهارم آبان ماه آغاز کرده بودند، به‌صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه استمرار پیدا کرده است. این پی‌گیری‌ها در ابعاد اطلاعاتی، ضداطلاعاتی، امنیتی و فنی در جریان بوده و یکی از پیچیده‌ترین و گسترده‌ترین عملیات ضدتروریستی این وزارت را رقم زده است.

۲. مجموعه رصدها، تحقیقات و عملیات صورت گرفته تاکنون منجر به شناسایی و بازداشت کلیّه‌ی عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی آن اقدام تروریستی شد. مضاف بر آن تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند.

۳. کلیه افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند.

۴. عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده عملیات در داخل کشور، تبعه‌ی جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ کننده در جمهوری آذربایجان اعلام نمود. بلافاصله از طریق سرپل عملیاتی داعش در افغانستان با شبکه اتباع خارجی داعش نیز ارتباط گرفته و حضور خود در تهران را به اطلاع آن‌ها رسانده است.

۵. عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود.

۶. تروریست‌های مذکور، در استان ها‌ی فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرز‌های شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند.

۷. نفراتی از تروریست‌های یادشده، در حال آماده‌سازی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای عملیات تروریستی دیگری من‌جمله در زاهدان بودند. به‌عبارت دیگر، خون‌های مطهر و به ناحق ریخته‌ی شهدای مظلوم حرم حضرت احمدبن موسی (علیهماالسلام) موجب کشف مقاصد و اهداف بعدی جنایتکاران تکفیری و پیش‌گیری از چند عملیات تروریستی دیگر شد.

۸. رصد و تحقیقات همه‌جانبه اطلاعاتی و فنی، همچنان به‌صورت همه‌جانبه، شبانه‌روزی و سراسری ادامه دارد و همان‌طور که در اطلاعیه‌های پیشین اشاره شد، تا شناسایی و مجازات آخرین تروریست تکفیری دخیل در فاجعه حرم شاهچراغ، چه در داخل و چه در خارج از کشور باشند، ادامه خواهد یافت. قطعاً «آرتین»‌های مغمومِ وطن، گرفتن انتقام «آرشام»‌های پرپر شده را خواهند دید ان‌شاءالله.

بیشتر بخوانید 

 

در پایان دو نکته را متذکر می‌شویم؛

اولاً) چنان‌که قبلاً اعلام شد، سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه مراحل تحقیقات و عملیات پیش‌گفته، از همکاری تمام عیار مردمی برخوردار بودند که ضمن تقدیر خاضعانه و صمیمانه به پیشگاه مردم عزیز، تقاضا دارد که همچون گذشته فرزندان مجاهد و گمنام خود را در این مأموریت حساس مساعدت فرمایند.

ثانیاً) پس از وقوع حادثه غمبار صدرالاشاره، تعدادی از بلندگو‌های وابسته به دشمنانِ شناخته شده ملت ایران و دنباله‌های داخلی آن‌ها، به‌طور مستقیم و غیرمستقیم عملیات تروریستی شیراز را به جامعه اطلاعاتی پرافتخار کشور منتسب کردند تا (به‌زعم آن ها) اغتشاشات داخلی را مهار نمایند!

وزارت اطلاعات ضمن محفوظ دانستن حق پیگرد قانونی نسبت به عناصر عنودِ دامن‌زننده به آن اتهام ناجوانمردانه و خائنانه، اعلام می‌نماید که یافته‌ها از اظهارات عناصر تکفیری بازداشت شده، مبین سوءاستفاده تکفیری‌ها از فضای اغتشاشات و ناامنی برای انجام اقدامات تروریستی بوده است.

اعترافات جداگانه چندتن از تروریست‌ها حاکی است که به دنبال وقوع اغتشاشاتی در کشور، فراخوانی از عناصر تکفیری برای انجام عملیات در جای‌جای کشورمان صورت گرفته است. این دقیقاً مضمون همان عملیات ترکیبی است که در بیانیه تبیینی مشترک این وزارتخانه و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد اشاره قرار گرفت. بدین ترتیب کسانی که آن جنایت وحشیانه و بی‌سابقه را به جامعه اطلاعاتی کشور منتسب کرده‌اند، در واقع نقش مکمل عملیات تروریستی و جنگ روانی داعش را ایفا نموده‌اند و از این جهت باید پاسخگوی مشارکت خویش در سناریوی خون‌بار داعشی-صهیونیستی باشند.

«وَ سَیَعلَمُ الذینَ ظَلَمُوا اَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون»

والسلام علی من‌اتّبع الهدی

روابط عمومی وزارت اطلاعات

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۸۴
سلامتي سربازان واقعي امام زمان عج الله تعالي و فرج الشريف و نابودي تمامي دشمنان ولايت فقيه صلوات .اللهم صلي علي محمد و آل محمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
امنیت بازیچه نیست
متاسفانه جدی گرفته نمی شود.
دست عزیزان درد نکند
لقمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
تا زمانی ابلیس بزرگ بزرگترین تولید کننده تسلیحات کشتار جمعی است جهان روی صلح را نخواهد دید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
خدايا تمام انهاييكه منفي دادن را مزه نا امني را بهشون بچشون اونا تا نبينن باور نمي كنن اونا از همون قماشن كه شق القمر را هم ديدند و انكار كردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
خائنین چرا منفی میدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
تعداد زیاد اتباع بیگانه، خصوصا افغانی،امنیت ملی را به مخاطره انداخته است. اگر فردا افغانی ها که تعدادشان چند میلیون تخمین زده می شود ، ایجاد تا امنی کنند چطور جلوی این جمعیت قابل توجه را می خواهند بگیرند. حداقل باید ساماندهی شوند و اتباع فاقد مجوز تعیین تکلیف شوند. دیوار بتونی در مرز با افغانستان و پاکستان لازم و ضروری است
خداوند همه کسانی که موجبات شادی دشمنان این آب و خاک و ایران عزیز را فراهم می کنند از رسانه ها تا سلبریتی ها ... خداوند آنان را نیز دشمن شادشان بفرماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
حرف دهنت رو بفهم ،، سلبریتی ها هم محبوب مردم هستند و حق اظهار نظر دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
بعضی سلبریتی ها خائنن
سلام.خدا قوت و خداوند حافظ کسانی که برای مردم خدمت می کنند باشد و خداوند آنهایی که به کشور خیانت می کنند رسوا و نابود گرداند .آمین
پاسخ ها
دلاوران پایدار باشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
آفرین
احسنت
اینجانب نیز تشکر میکنم از عزیزانی که برای مردم و میهن تلاش میکنند
و دشمنان را نابود میکنند
ممنووووووووووووووووووووووووووووووونـــــیم
ما به وجود شما افتخار میکنیم و برایتان آرزوی سلامتی وعمر با عزت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
آخرش نفهمیدیم که اون تروریستی که از ناحیه پا مجروح شده بود، چطوری و به چه علتی فوت کرده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
و کسانی که منفی میدن را هم به راه راست هدایت کند انشاء الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
فکر میکنم این دوست عزیزی که میگه نفهمیدم چوری تروریستی که پاش تیر خورده فوت کرده بیشتر میدونه و مشکوکه باید بیاد جواب بده از کجا خبر داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
ناشناس 15.03
اون تروریست توی فیلم معلومه که از ناحیه سر ضربه خورده
باتشکرفراوان ازوزارت محترم اطلاعات این نیروهای شریف وفداکاروقهرمان ولعنت خدابرتروریستهای وحشی تکفیری ودشمنان بی شرف ملت یکتاپرست وآزاده کشورسربلندمان .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
به نظرتون اونهائی که به این پیام منفی دادند تو آلبانی زندگی نمی کنند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
کسانی که منفی میدن هم جزو داعشی ها و تکفیریها هستند یا حد اقل در راستای اهداف آنها گام برمیدارند
دم شما گرم. خدا قوت دلاوران
باز هم اتباع افغانستان ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
هیچ تعجبی ندارد وقتی درب مرز باز است و افغانی صبح در ایران است شب در افغانستان و بالعکس همین می‌شود.مطمئن باشید که تعداد بسیار زیادی از عناصر داعش و طالبان در ایراندحضور دارند و به راحتی در حال زندگی هستند و در موقع لازم به کشور ضربه خواهند زد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
مدتهاست كه آمريكا عناصر اصلي داعش را به افغانستان منتقل كرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
دقیقا برای هر سه کشوری که در بیانیه گفته شده ویزای ورود نیاز نیست . شهروندان جمهوری آذربایجان و تاجیکستان برای ورود به ایران نیاز به ویزا ندارند ، برعکس ایرانی ها برای مسافرت به آن کشورها باید ویزا بگیرند . اینهم آخر و عاقبت تصمیم نادرست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
پس چه زمانی این افغانی‌های داعشی از کشور بیرون می کنید
ما انتظار داریم که جامعه خدوم اطلاعاتی کشور و قوه محترم قضائیه، هم تروریست هایی که مستقیما در به خاک و خون کشیدن مردم نقش داشتند و می خواستند داشته باشند اعدام علنی کند و هم کوتاهی کنندگان در برخورد با اغتشاش گران و همراهی کنندگان آنها در پشتیبانی معنوی مثل اتهام زنی به نظام و حکومت در دست داشتن در این واقعه ناگوار را به مجازات تعیین شده محکوم کند و از هر اقدامی در شدت بخشیدن به آن واهمه ای نداشته باشد.
باید با مظاهر شرک مبارزه کرد......نه تبلیغ کرد...
چه کسی میتواند افراد را طوری شتشوی مغزی بکند که تفنگ برداشته به زن و بچه معصوم بی گناه شلیک کند ؟
فقط شیطان و همکاران شیطان می توانند.
تشکر.تشکر. ولی انتظار مردم م ایران است که قبل از وقوع جنایت آنها را به سزای اعمال جنایتکارانه شان برسانید. نه اینکه عده های بی گناه را به خاک وخون بکشند و تازه دنبال دستگیری این جانیان شیطان صفت باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
صدالبته حرف شما صحیح است. اما هزاران مورد مشابه خنثی شده است که عملکرد عالی را نشان می دهد.
سلام بر غیورمردان مدافع حریم ایران که گمنام و بی منت کار میکنند.

ای کاش دیگر ارگان های مملکت هم گاهی گزارشی از عملکردشون به ملت میدادند و واقعا" خودشون رو مسوول میدونستند.

از وزارت محترم اطلاعات خواهشمندم که یه خورده هم مواظب برخی از مدیران که جز ضرر برای مملکت چیزی ندارن باشند.

با آرزوی سلامتی و پایداری.
ماشالله خداقوت
خونه بسیجی شهید شده رو دیدید؟ قصر علی کریمی رو چی؟ حالا دیدید این شورش اغنیا علیه مردم عادیه؟
درود بر سربازان گمنام امام زمان خداوند عزت به شما بدهد ،
سلام بر مردم غیور ایران اسلامی و سلام و درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان و نیرواهی نظامی و انتظامی و بسیجیان عزیز و همه اقشار مختلف مردم که پشتیبان اسلام و نظام و رهبری هستند .بسیجیان جان بر کف آماده اجرای فرامین مقام رهبری هستند .تنها به اشاره کافی است تا ارتش بیت میلیونی ریشه اغتشاشات را بخشکاند .
سلام بر عزیزان زحمتکش
با کمک شما امیدوارم که همه دشمنان مردم و میهن ما نابود شوند
خاهشا در زمینه رسیدگی به مدیران و مسئولین که سوئ استفاده از قدرت میکنند نیز اقدام فرماییند
و آنان را نیز به اشد مجازات برسانین
ضربه های این قبیل افراد به میهن بسیار بیشتر از حادثه تروریستی شاه چراغ میباشد
...وقتی ویزا ایران را برمیدارید عاقبت همین میشود. خواستی بری افغانستان 4 ماه باید پشت ویزا عادی باشی جهت اطلاع .
درود بر شما سربازان گمنام و خداقوت
ایکاش اطلاع رسانی ها سریع تر و مسوولین مملکت برای هر موضوع چالش برانگیز در اولین فرصت شفاف سازی واطلاع رسانی میکردند تا اینقدر هزینه گزاف بابت سوء تفاهم ها جامعه متحمل نشود .
با تشکر فراوان از زحمات عزیزان جان برکف
البته از مرز عراق به ایران نیز وارد میشوند در لابلای زوار و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
مگه اصلا تو عراق داعشی هست ,؟!
خدا قوت. پاینده ایران.
خدا قوت
باسلام به برادران اطلاعات،خداحافظ شما باشد.یه عده دختر بچه ریختن خیابون فک میکنم چه خبریه،این شبکه های ماهواره ای اگه دلشون بامردمه ایرانه چراازناراحتی هم وطناشون سوژه میسازن تا بیننده جمع کنن به قول برادرم صدساله دیگه توکتابامینویسن یه سیدبودبه تنهایی مقابل همه ی بیگانگان ایستاده بود زیر حرف زور واستکبارنرفت هدف دشمن تجزیه ی ایرانا زیباست یه عده جونوشیرمیکنن میریزن خیابون بعدافیفهمن چه خبر بوده
سلام ,,خداوند به خودتان و خانواده محترمتان عمری با عزت همراه با سلامتی عطا فرماید ,,خدا قوت نور چشمان امید ایرانیان
از قیمت دلار چه خبر؟
دمشون گرم.امیدوارم از این مسائل دیگر برای ایرانیان هموطن پیش نیاد.دست نیروهای توانمند و زحمتکش امنیت درد نکنه
اینها که مفسد اقتصادی نیستند ،جانی هستند . چرا مشخصات و عکسهای آنرا پخش نمی کنید ؟ واقعا چرا ؟
دست بچه های ورارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درد نکند ، ما پشتیبان شما هستیم با تکیه بر عنایات خداوند متعال و اراده استوار امت حزب ا... محکم به پیش رفته و ریشه های این عناصر خبیث را خشک کنید امت غیور افغانستان نیز باید با لو دادن این عناصر که مایع ننگ جامع افغانی میباشند حساب خودشان را از این خبیثان که سطح اگاهی انها نوعا از یک بچه مدرسه ای کمتر است ،جدا کنند .به رای ها ی منفی نیز توجه نکنید اینها یا عرعرستانی یا منافق هستند که برای پول و دلار حتی حاضرند خودشان را بفروشند چه رسد به منافع مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
باید جمهوری اسلامی تا یک حدی اجازه ورود اتباع افغانی را به ایران بدهد واز ورود اتباع غیر مجاز افغانی
به ایران جلوگیری کند باید مثل دیگر کشور ها از افغانهاوتاجیکها واذری ها مثل سایر کشورها روادید بگیرد باید قبول کنیم که برخی افغانها در ایران کم جنایت نکردند د
من خودم تحلیلی از عوامل این حادثه داشتم که با بیانیه وزارت اطلاعات همخوانی دارد. به نظرم این بیانیه میتواند متقن و دقیق باشد.
خداوند حافظ و نگهدارتان باد
تشکر تشکر تشکر
پاینده باد ایران و ایرانی
داعش خونخوار اسقاطی و نوکر امریکا و عربستان سقوطی همانند منافقین بدبخت اواره و دربدر میشوند
درود بر سربازان گمنام امام زمان خدا قوت . تا نابودی استکبار جهانی حمامی شما هستیم.
آفرین دست شما درد نکنه عبرت برای مخلان امنیت مردم
درود بر سر بازان امام زمان عج
با سلام وممنون از زحمات شما یادتان نرود که اینها همه بازیچه اسراییل هستند و همه اینها زیر سر اسراییل است وزیرکی می کنند ودیگران را طرف حساب ما می کنند قطعا هر ضربه ای که به اسراییل بزنید ضریب امنیت ایران را تقویت کرده اید فقط چهار چشم مواظب اسراییل وجاسوسانش در ایران باشید .چو صد پیش ماست نود هم پیش ماست یعنی اول اسراییل را باید نابود کرد
سلام بر امام مهدی صاحب زمان روحی فداه و سلام و خدا قوت به سربازان پاکدست و با وفایش
خدا این برادران مومن بسیار مومن و جان برکف و واقعا عزیز و واقعا گرامی و شریف و نجیب و پاسدار و حکیم و دانا وزارت اطلاعات ، اطلاعات سپاه و اطلاعات نیروی انتظامی، و ارتشی و حفاظت را بابت این همه زحمت امنیت کشور می‌کشند را تقدیر و تشکر مینمایم اینها از جمله خدومتریت، عزیز ترین و عالی مقام ترین فرزندان این آبو خاک محسوب می‌شوند که در عین شهامت و شجاعت فرزانگی خاصی در آنها دیده می‌شود. برای شما، برای خانواده هاتون در ایام پیش رو آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت خواستارم
خسته نباشید دلاوران
پس اون بحرینی کی بود
دست سربازان گمنام امام زمان ع درد نکنه. سلامت و موفق باشید.
درود بر سربازان گمنام امام زمان خدا پشت و پناهتان و لعنت خدا بر دشمنان این ملت از منافقین گرفته تا داعشی و آمریکا و اسرائیل و انگلیس
مگر داعش تمام نشد؟یادمه پایان داعش قبلا اعلام شده بود.
کامنتها رو یکطرفه کردید
آخه چرا الکی بعضی ها منفی میدن!
با تشکر از سرباز گمنام امام زمان و تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که امنیت ما مردم را تامین می کنند .واقعا خسته نباشید .
اینم حاصل تحویل گرفتن وپذیرایی های نابخردانه از اتباع افغانستان داخل خاک ایران است.
دم بچه‌های اطلاعات گرم که به چپ و راست کار ندارن و از حریم وطن دفاع میکنن
داعش و طالبان دو روی یک سکه اند . هردو تولید آمریکا، انگلیس، عربستان و پاکستان هستند.
سلامتی همه ی سربازان عزیز گمنام امام زمان عج صلوات
تورا خدا افغان هارا بیرون کنید
خدا سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی
را حفظ کند.
انتظار میرود چند موشک یا پهپادی انتحاری را برای انهدام مقر و محلهای تجمع این گروهک ها در کشوری متبوعشان روانه کنند. انشاء الله
جمهوری اسلامی باید اتباع غیر مجاز تاجیکستان وافغانستان واذربایجان را از ایران اخراج کند تاکی این افغانها وتاجیکها هرجنایتی میکند مسعولان امنیت کشوراجاز ندهند افغانها وتاجیکها واتباع اذربایجانی هر جنایتی بکند باید ان ۲۶رتروریست را در ملا عام اعدام کند تا درس عبرتی برای افغانها وتاجیک ها واذربایجان داعشی،بشود خدا لعنتشان کند
در مبارزه با مواد مخدر مهره های اجرائی معمولا دستگیر ومجازات میشوند ۔مهره های اصلی ومدیریت وسرمایه دار قاچاقچی نا شناس اند۔مهره های اصلی این حرکت ضد انسانی۔چه کشور ویا گروهی است۔داعش باید در عراق وشام باشد این داعش بنظر میرسد قدرت اجرائی تراست های مواد مخدر یا نفتی است۔
متاسفانه خیلی از مردم‌نمیدونن امنیت داشتن با امنیت نداشتن چه فرقی داره. طرف از سیستم خستس دیگه میخواد سر به تن هیچ کس و هیچ‌چیز نباشه. بعد که همه چیز نیست و نابود شد تازه میگه ای بابا این‌چه وضعی شد شد پشیمونیم، خدا بیامرزه، از این حرفا.
نمیتونن تصور کنن کشور وقتی جنگ داخلی بشه چی میشه. واقعا هوش، فهم، بصیرت، اسمش هرچی هست یکم خدا به مردم و مسولیین بده
من نزاد پرست نیستم و از مشکلاتی که برادران و خواهران افغانی دارند هم مطلع هستم و ناراحت ولی باور کنید که تعداد افغانیهای کشور اخیرا خیلی زیاد شده و مشخص است که اکثر این تعداد با ویزا وارد نشده اند و بر مشکلات عدیده خود ما هم افزوده اند . باید فکری برای مشکل بکنند . در روستای ما از هر ده نفر که در کوجه و خیابان میبینی شش نفر افغانی هستند و یا در صف نانوایی که میشود گفت هفتاد درصد از افاغنه هستند .
بلا ندیده دعا را شروع باید کرد علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد
با توجه به یک سری اتفاقات در کشور ، انجام چنین ماجرایی و یا حتی دهشتناک تر از آن دور از ذهن نبود و توقع عمومی در اینگونه مواقع بیشتر با پیشگیری از حوادث تلخ است اگر چه برخورد قاطعانه با مسببین واقعی آن نیز جای تشکر و قدردانی دارد
سلام خداوند متعال عمر با عزت وبه همراه سلامتی عنایت کند .در پناه حق باشید .وسپاس فراوان
خدالعنتشون کنه که زورشونو به بچه وزنان مسلمان میدن ایگر پشت یکی از اون در ها بودم بخدا قسم اجازیه همچین کار بیشرمانه رو یک لحظه نمیدام حتی اگر هزاران بار میموردم
درود به رزمندگان اسلام دردتون بخوره سرهرچی بی حجاب وتفکرغربی
خداقوت
سربازان گمنام حضرت ولیعصر عج دست مریزاد . یاعلی
سلام خدا قوت درود و سلام بر سربازان گمنام امام زمان(عج) و مدافعان امنیت کشور که جانشان را برای امنیت ما به خطر می اندازند
خسته نباشید دستتان درد نکنه امیدوارم رسانه ملی هم جواب محکمی برای رسانه های جمهوری آذربایجان بدند که خیلی پایشان را از گلیم خود دارزترمیکنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی