بازدید 3334
۲

معضل جدید کسب و کارهای اینترنتی،افزایش تعرفه دیتاسنترهای خارجی

کد خبر: ۱۱۴۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 07 November 2022

معضل جدید کسب و کارهای اینترنتی،افزایش تعرفه دیتاسنترهای خارجی

قیمت برق برای قراردادهای سال ۲۰۲۳ در آلمان و فرانسه برای هر مگاوات در ساعت به ترتیب به ۸۵۰ یورو و بیش از هزار یورو رسید که این قیمت‌ها در هر دو کشور نسبت به سال گذشته میلادی بیش از ده برابر افزایش داشته است. قیمت برق در سال گذشته در آلمان و فرانسه برای هر مگاوات در ساعت حدود ۸۵ یورو بود.این افزایش قیمت در سایر کشورهای اروپایی هم قابل مشاهده است.

در این شرایط با توجه به اعلام وبسایت https://www.hetzner.com باید منتظر افزایش قیمت چند برابری سرورهای اختصاصی و مجازی با میزبانی کشورهای اروپایی باشیم که در شرایط اقتصادی حال حاضر کشور برای کسب و کار های اینترنتی ، مشکلات بسیار زیادی را به وجود خواهد آورد.

اما راه حل مقابله با مشکلات ناشی از افزایش قیمت سرورهای خارج کشور چیست؟

با توجه به پیشرفت های روزافزون متخصصان حوزه ی شبکه ،دیتاسنترهای ایرانی جزو پیشرفته ترین و امن ترین دیتاسنترهای جهان به شمار می آیند که از میان آن ها دیتاسنتر صفرویک با در اختیار داشتن جدیدترین تکنولوژی های روز جهان،آماده ی ارائه ی سرویس های سرور مجازی و سرور اختصاصی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به کلیه ی شرکت های ایرانی است.

معضل جدید کسب و کارهای اینترنتی،افزایش تعرفه دیتاسنترهای خارجی

برخی از مزایای سرور های ایران نسبت به سرورهای میزبانی خارج از کشور:

  • اگرسرور اختصاصی شما داخل ایران باشد، سرعت دسترسی به اطلاعات یا به اصطلاح سرعت لود شدن سایت و فایل‌های شما برای کاربران داخل ایران، سریع‌تر از دسترسی به اطلاعات در سرور های اختصاصی موجود در خارج از کشور است. دلیل این امر، بیشتر به بُعد مسافت و پایین بودن پینگ مربوط می‌باشد.
  • هنگام اختلال در اینترنت ایران، معمولا شاهد کندی یا عدم دسترسی به سایت‌هایی که روی سرور های خارجی قرار دارند، خواهیم بود. اما در صورتی که سرور اختصاصی شما در داخل کشور میزبانی شود، سرور شما بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران خواهد بود.
  • یکی از مزایای سرور اختصاصی ایران که به طور قطع میتوان آن را به عنوان یکی از سه گزینه اولی که برای مزایای این نوع سرور معرفی می شود در نظر گرفت، این است که این قطعی های مختلف اینترنت اثری در کارکرد این سرور ندارد و کلیه کاربرانی که از خدمات و سایت شما استفاده می کنند، باز هم به این خدمات دسترسی خواهند داشت.

 شما با بهره گیری از این مزیت سرور اختصاصی ایران می توانید کیفیت خدمات خود را برای مشتریانتان تضمین کرده و از یک ارتباط همیشگی که خودتان آن را فراهم کرده اید مطمئن باشید.

اگر توجه کرده باشید وقتی از سایت هایی که  از سرور های دانلود داخلی که در  ایران قرار دارند، دانلود های خود را انجام دهید ترافیک شبکه شما داخلی بوده و نیم بها محاسبه می گردد.

 این مورد زمانی که شما از اپراتور های تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنید خیلی نمایانتر خواهد بود و حتی بعضی از اپراتور ها ترافیک داخلی مصرفی شما را تا یک چهارم ترافیک بین المللی در نظر خواهند گرفت.

این نوع محاسبه ترافیک می تواند به دو علت از مزایای سرور اختصاصی ایران باشد. اول اینکه وقتی خود شما در حال کار با این سرور هستید ترافیک کمتری برای آپلود فایل ها و باز کردن صفحات از شما گرفته خواهد شد. حتی اگر از فایل های بزرگ و یا CMS های گرافیکی مانند وردپرس استفاده کنید.

معضل جدید کسب و کارهای اینترنتی،افزایش تعرفه دیتاسنترهای خارجی

-یکی دیگر از موراد قابل توجه در فهرست مزایای سرور اختصاصی ایران دیده می شود قابلیت سازگاری بالا با درگاه های پرداخت است. در صورتی که قصد بهره برداری از سایت فروشگاهی را دارید جالب است بدانید شبکه داخلی می تواند تمامی نیازمندی های شبکه پرداخت و درگاه های شاپرک را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد و با استفاده از این سرویس شما این امکان را دارید تا یک پرداخت بدون دردسر، بدون وقفه و دقیق را داشته باشید

با توجه به موارد گفته شده، پیشنهاد ما به کلیه شرکت های ایرانی استفاده از خدمات دیتاسنترهای ایرانی است و دیتاسنتر صفرویک با بهره گیری از برترین تکنولوژی روز جهان و دانش و تجربه ی متخصصین خود،آماده ی خدمت رسانی به کلیه ی شرکت ها و سازمان های کشور،با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت است.

برای اطلاع از تعرفه های دیتاسنتر صفرویک و کسب اطلاع بیشتر، اینجا کلیک نمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
پول نفت
تعرفه آنها زیاد نشده. بلکه پول ما بی ارزش شده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست