بازدید 423854

زنی با مو‌های بلوند در مراسم ۱۳ آبان

در مراسم ۱۳ آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی که تنها یک نفر بود، بودیم و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم‌های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند. وقتی با چنین اقلیت مطلقی مدارا می‌شود و چنان صحنه زیبایی به وجود می‌آید، حساب کنید اگر با خواسته‌های اکثریت چنین تعاملی شود، ایران ما، چه بهشت روح افزایی خواهد شد!
کد خبر: ۱۱۴۹۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 06 November 2022

به گزارش «تابناک»، جعفر محمدی در عصر ایران نوشت: حضور یک زن بی حجاب (بله، بی حجاب و نه بدحجاب و کم حجاب و شل حجاب) در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تهران، بازتاب گسترده‌ای در میان رسانه‌های اصولگرا داشته است. بسیاری از این رسانه‌ها با انتشار تصاویری از این خانم، نوشته اند که دیگر بانوان حاضر در مراسم که همگی محجبه بوده اند، رفتار دوستانه‌ای با او داشته و حتی بعضی هایشان او را بوسیده اند. تعدادی نیز با او درباره حجاب صحبت کرده و کوشیده اند وی را متقاعد به داشتن حجاب کنند. اصولگرایان نوشتند: پرچم ما گفت و گوست و انقلاب ما، انقلاب اقناع است.

این که آیا آن بانوی بی حجاب، شخصاً و بدون هماهنگی و به طور بی سابقه‌ای بدون حجاب به مراسم ۱۳ آبان رفته (که اصل را بر این می‌گذاریم) یا این که او را آورده اند تا بعداً این گونه استفاده تبلیغی کنند، بر ما معلوم نیست و اهمیتی هم ندارد. مهم، همین جمله آخر و تحلیل‌های مترقی اصولگرایان است که تا دیروز دنبال این بودند از بدحجاب‌ها عکس بگیرند و با کارت ملی شان تطبیق دهند و برگ جریمه به آدرس شان بفرستند و مهسا امنیی و دیگرانی مانند او را به زور سوار گشت ارشاد می‌کردند و امروز در یک مراسم رسمی، از حضور یک زن کاملاً بی حجاب با مو‌های بلوند استقبال می‌کنند و از برافراشته بودن پرچم گفتگو و اقناع سخن می‌گویند؛ این، اتفاق مهمی است.

سال‌ها پیش بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی گفته بود "کوشش کنید که با بیان و قلم، مسلسل‌ها را کنار بگذارید و میدان را به قلم‌ها و به علم‌ها و به دانش‌ها واگذار کنید. " و رهبران دیگر انقلاب مانند شهید بهشتی و شهید مطهری بار‌ها و بار‌ها از لزوم گفتگو و و اقناع به جای زور و ارعاب و تهدید و تحمیل گفته اند.

با این حال به ویژه در یکی دو دهه اخیر و با قدرت گرفتن جریان‌های تندرو، هر چه جلوتر آمدیم گفت و گوی ملی کمرنگ‌تر شد و جای خود را به گفت و شنود داد که در آن یک طرف باید بگوید و مردم باید بشنوند. این گونه بود که بسیاری از صاحب منصبان - که از میان تندرو‌ها منصوب شده بودند - رفته رفته گوش‌های خود را بیشتر و بیشتر بستند و زبان شان را لحظه‌ای از ادبیات آمرانه، فارغ نگذاشتند.

آن‌ها نه صدای مردم را شنیدند، نه به هشدار‌های رسانه‌ها توجه کردند و نه حتی وقعی به توصیه‌های کارشناسان خودی کردند: آن‌ها بهتر از همه می‌اندیشیدند و صلاح مردم را حتی درباره این که چگونه لباس بپوشند، بهتر از خود مردم می‌دانستند و قس علیهذا درباب سیاست خارجی و توزیع قدرت و شکل دادن به دولت و مجلس و اقتصاد و اجتماعیات و ...!

نتیجه نیز همان گونه که پیش بینی می‌شد و بار‌ها هشدار داده بودیم، همین وضعیتی شد که این روز‌ها بر کشور حاکم است.‌ای کاش همین عقلانیت و منطق و مدارایی که درباره آن زن بی حجاب شاهدش بودیم و رسانه‌های اصولگرا بدان افتخار می‌کنند و افتخار درستی است، در تمام این سال‌ها حاکم بود، نه فقط در زمینه حجاب که در همه عرصه ها. آن وقت، نه ماجرای غمبار مهسا امینی به بخشی از تاریخ معاصر ایران تبدیل می‌شد و نه این همه انسان بی گناه جان خود را از دست داده بود. در چنان عقلانیتی، هم بهترین روابط را با جهان داشتیم و هم اقتصادی قوی، مردمی مرفه و جامعه‌ای قدرتمند.

بیشتر بخوانید

در مراسم ۱۳ آبان، شاهد مهر و مدارای اکثریت باحجاب با اقلیت مطلقی بودیم که تنها یک نفر بود، و چه زیبا بود این صحنه و باید به آن خانم‌های باحجاب درود فرستاد که این گونه خردمندانه با هموطن بی حجاب خود همراه و همصحبت شده بودند. وقتی با چنین اقلیت مطلقی مدارا می‌شود و چنان صحنه زیبایی به وجود می‌آید، حساب کنید اگر با خواسته‌های اکثریت چنین تعاملی شود، ایران ما، چه بهشت روح افزایی خواهد شد!

چه می‌شد اگر همین پارسال که بیش از نیمی از مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری مشارکت نکردند و تازه، از بین مشارکت کنندگان نیز ۱۳ درصد رای باطله به صندوق انداختند و ۸ درصد نیز به تنها کاندیدای مخالف جریان برنده رای دادند، مسوولان ما می‌نشستند و این اعتراض بی صدا، ولی بسیار گویا را بررسی می‌کردند که این ۷۰ درصد چه می‌خواهند و چگونه باید آن‌ها را به عنوان اکثریتی که احساس می‌کنند نماینده‌ای در حاکمیت ندارند، همراهی کرد؟

آیا منتظر بودند که بخشی از همین صدا‌های خاموش به اعتراضات خشمگین خیابانی تبدیل شود تا بعد از کلی درگیری و خسارت‌های مادی و معنوی و کشته و مجروح شدن بسیاری از ایرانیان، تازه یادشان بیفتد که انقلاب ما انقلاب اقناع است و باید پرچم گفتگو برافراشت؟!

به هر روی، هر چند دیرهنگام و بعد از تحمیل هزینه‌های فراوان، باید از رویکرد گفتگو و اقناع استقبال کرد. در سرزمین بی گفت و گوی ایران که تک صدایی عامل بخش اعظم تباهی‌های موجود است، گفتمانِ گفتگو، بهترین و خردمندانه‌ترین راه است؛ البته به شرط این که گفتگو برای گفتگو نباشد، علنی و با تضمین امنیت همه طرف‌های گفتگو باشد، همگانی و در منظر عموم باشد، کسی حق حذف هیچ صاحب سخنی را نداشته باشد و مردم درباره نتایج گفتگو‌ها رای دهند و همه طرف‌های گفتگو تعهد دهند که نتایج گفتگو‌ها را در اداره امور کشور به رسمیت شناخته اجرایی خواهند کرد و چنین هم بکنند.

تردید نداشته باشید که در چنان وجهی، ملت ایران برترین پشتیبان نظام شان خواهند بود و هزاران ایران اینترنشنال و بی بی سی و امثال آن‌ها نخواهند توانست ذره‌ای در همدلی بین حکومت و ملت، خلل ایجاد کنند، ولی اگر گفتگو و مدارا، فقط درباره زنی بی حجاب در یک مراسم و جلوی دوربین‌ها باشد و سپس به چند تحلیل و تجلیل و زیر نویس عکس و توئیت و پست بسنده شود، همچنان شاهد وقوع تنش در جامعه بی گفت و گوی ایران خواهیم بود.

آقایان و خانم‌های مسؤول که کاری از دست تان بر می‌آید!
به طور عملی و واقعی، پرچم گفتگو و اقناع را همواره و در همه عرصه‌ها بالا ببرید و بالا نگه دارید؛ این مفیدترین کار است. نجات ایران در گرو "مهر و مدارا" و "گفتگو و اقناع" است.‌

ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
(سعدی)

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۵
در انتظار بررسی: ۲۳۳
انتشار یافته: ۱۴۰
تابناک تو هم باورت شده است؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
البته کار خودشونه
تابناک میدونه چیکار میکنه اینجور اخبار چالشی رو میذاره که بتونه یه سری نظرات رو انتشار بده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
چطور دروغهای دشمن غربی که صراحتا از تجزیه ایران حرف می زنه باور میکنی ولی این خبرو باور نمیکنی ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
گشت ارشاد کجایی ...
همون ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
علی آقا به جانت قسم . می خواهم باور کنم ولی گشت ارشاد و . . . نمی گذارد که باور کنم
سیاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
یعنی الان این خانوم امروز هم به خیابان برود مشکلی .نخواهد داشت یا فقط دیروز مجاز بوده
پس با مهسا امینی هم گفتگو شده بود که جون داد
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دیگه بعد از این همه مدت نمیدونی که چه اتفاق افتاده ... حرفی برای گفتن نمیمونه ...
علی
| United States of America |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
استاد ویدیو مرحومه مهسا خیلی واضح و سریع اومد بیرون و نشون میداد ایشون خیلی هم سر حال راه میرفت. بعد هم بدون اینکه کسی باهاش کاری داشته باشه پاهاش شل شد و افتاد. حالا اگه کشورهای استعمارگر و برده‌دار سال‌های قبل از انقلاب تمام امکاناتشونو رو به کار گرفتن که فوت این خانم رو قتل به دست پلیس جلوه بدن هیچ جای تعجبی نداره. ولی اینکه یک عده از مردم ریختن تو خیابونا ریشه در نارضایتی از وضعیت اقتصادی و جولان آقازاده‌ها و اختلاس‌ها داره. فقط این وسط یک عده مزدور هم که دشمن از قبل اینها رو تطمیع کرده و تو آب نمک خوابونده تا ذر یک همچین پروژه‌هایی ازشون استفاده کنه و کشور رو به عقب برونه، وارد عمل شدن و اعتراض‌ها رو به اغتشاش تبدیل کردن. ولی خوبه که از لونه هاشون اومدن بیرون و انشالله شناسایی میشن و به سزای اعمالشون میرسن
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
نگفت و گو نه به صورتی که کف خیابون گف و گو میشه مثلا اتیش میزنن یا چاقو میزنن یا سر میبرن یا چادر از سر میکشن . البته به اینصورت گفت گو نشده بود
البته که کار خودشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خداییش آدم نمی دونه جواب این جور آدما رو چطور باید بده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شما کجای زمان گیر کردی دوستم
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
علی اقای گل. اگر از همون اول بجای این لجاجت سر این که کسی با مرحومه مهسا امینی کاری نداشته و خودش بیماری زمینه ای داشته و ...، یک عذرخواهی می کردیم که بله یک ماموری خطا کرده و این سیستم بگیر و ببند گشت ارشاد اشتباه بوده، این همه مردم و دولت هزینه نمی دادند. متاسفانه یک اصرار عجیبی هست در این سالهای اخیر که عذرخواهی نکنیم، خطا رو نپذیریم. نعوذبالله مگر معصومیم؟! کدوم خودروساز برای خطاهای خودروهای داخلی عذرخواهی کرده؟ کدوم مسئول بخاطر اختلاس ها عذرخواهی کرده و استعفا داده؟ خب نتیجه میشه همین. تا به همین روال ادامه بدیم و هی بگیم دشمن فلان دشمن بهمان، وضعیت همینه. برادر من. دشمن در ندانم کاری های ما لونه می کنه. دشمن از این لجاجت های ما سو استفاده می کنه.
چه جالب ؟
كاملا مشخصه كه در اين مورد برنامه ريزي شده.
اگر اصول گريان اينقدر سعه صدر دارند گشت ارشادي رو كه هيچ جايگاه قانوني نداره حذف كنند تا دوباره اين قدر هزينه براي كشور ايجاد نكنند. ضمنا اقاي رييسي قول داده بودند كه گشت اختلاس ايجاد كنند ما منتظريم
عوام فريبي متاسفانه هيچ حد و مرزي نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دوست خوبم ، باهات موافقم . کاش من بیشتر میفهمیدم و شعورم بیشتر ازین بود که تحت تاثیر هجوم رسانه های دشمن هموطنم رو تیکه تیکه کنم و آتیشش بزنم ، کاش من سر موارد بسیار مهمتری همچون رانت و اختلاس و فساد در سیستم اقتصادی مملکتم ، دست به اعتراض میزدم و البته اعتراض و نه اغتشاش و هرج و مرج و ناامنی واسه ملت خودم . کاش به جای بریدن گلوی یه بسیجی یا یه پلیس ، گلوی دزدان و غارتگران مفسد و تقرقه اندازان بین من و تو رو میبریدم . چرا واسه حل معضلات و مشکلات اساسی کشورم ساکتم و چشمم رو دوختم به دهن چهارتا اجنبی مزدور و چهارتا مرفه بی درد که در غالب هنر و ورزش و موسیقی دارن
از این آبهای گل آلود ماهی میگیرن؟ کاش صدا و سیمای کشورم به جای پخش مکرر احکام دینی که از فرط تکرار باعث دلزدگی میشه ، دادگاههای علنی مفسدان رو پخش میکرد ، البته اگه چنین دادگاهی اصلا برگذار میشد . ما همه معترضیم ، اما میبایست این رو بفهمیم که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من .به شخصه موضوع حجاب رو معتقدم اما در مواجهه با زنان بی حجاب مملکتم که سالهاست کم و بیش میبینمشان ، سرمو میندازم پایین و رد میشم . چون فکر میکنم اون هم به اندازه من میدونه و نصیحت و گفتار من درش تأثیری نخواهد داشت . اونهم تو شرایطی که عملکرد سیستم واقعا دچار اخلال هست و بعضا جایی واسه دفاع باقی نمونده . شاید بی حجابی نوعی اعتراض به روند حاکم هست و نه افسار گسیختگی . به هر حال معتقدم به اینکه چالش اصلی کشورم وجود فساد و تبعیض در اقتصاد معیشت آموزش و بهداشت سیستم قضایی و اداری هست و حاکمیت میبایست در وحله نخست سر این افعیهای خون آشام رو علنا و بی مدارا قطع کنه ، با سلام و صلوات و تعارف و مصلحت اندیشی های بی مورد نمیتوان از مردم خواست که ببینند و دم برنیاورند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
کاملا مشخصه این اغتشاشات کار اصلاح طلبان است و گرنه این وسط چرا صحبت از اصولگرایان می شود. مگر اصلاح طلبان 8 سال حکومت دستشون نبود چرا گشت ارشاد را کنار نذاشتن؟
من هم از دانشجویی که فحش می دهد حمایت نمی کنم.
البته به عمل کار برآید به سخندانی نیست. مسئولین باید در عمل تغییراتی به نفع مردم انجام دهند نه اینکه خود را حق مطلق درنظر بگیرند و هیچ گونه اعتراضی را برنتابند و مخالفت با خود را مخالفت با خدا قلمداد کنند و فقط سعی در اقناع مردم با کلمات کنند.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
به واژه ها هرچی رنگ و لعاب بدین معنیش عوض نمیشه. اعتراضی که با تیر وتفنگ و چاقو قاچاق تسلیحات نظامی همراه باشه کف خیابون اعتراض نیست شورش و اغتشاش هست که هر کشوری که شما قبولش دارین بدتر از نیروهای ایرانی باهاش برخورد میکنه.
البته کار خودشونه :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خطاب به محمد: در ایران هیچ گونه اعتراضی حتی نوع مدنی آن هم مجاز نیست و بلافاصله برچسب اقدام علیه امنیت ملی بهت می زنند. چندین مورد می تونم برات از اعتراضات مسالمت امیز و شکایات قانونی مثال بزنم که الان در زندان هستند
برادر من شما که میدونستین بی حجابی از شکل و فرم ممنو عیت خارج میشه خب خودتون زودتر انجام میدادین و صبر نمی کردین تا اینهمه شلوغی درگیری و زد و خورد بشه. مثل ویدئو، سی دی، ماهواره، .... بالاخره این موضوع هم پیش میومد. به همه مقدسات قسم اگر اینهمه تشکیلات ها و نهادهای تبلیغاتی و آموزشی با اینهمه بودجه کمی درست کار کرده بودن الان کشور درگیر این مشکلات نبود.
عالی،عالی
چقدر نخ نما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
در راهپیمایی گشت ارشاد در کار نبود فقط مردم با او صحبت کرده اند
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
چقدر دروغ خسته نشدید از این همه ریا اینهمه دزدی و اختلاس و رانت هنوز دست بردار نیستند
به شدت ساختگی و مضحک بود. آیا هنوز وقتش نرسیده به شعور و درک مردم احترام بیشتری گذاشته بشه؟!؟
اگر اساس کار اقناع باشد موضوع پیچیده میشود و کار به جاهای باریک میکشد حتی عده ای سعی میکنند با زور طرف مقابل را قانع کنند و نظرات خود را تحمیل نمایند و .... البته نتیجه میشود فجایع اخیر . باید اساس احترام متقابل باشد یعنی محجبه و بی حجاب به هم احترام بگذارند و همدیگر را قبول کنند .
قشنگ معلمومه که اومده بود که مراسم رو بریزه به هم و یک غائله دیگه بوجود بیاره.
اگر این واقعیت داشته باشد که یک زن بی حجاب در مراسم شرکت کرده باید باید باید فاتحه انقلاب را خواند خداوند به افراد متمرد از فرمان الهی وعده عذاب داده چطور شما صحبت از اقناع میکنی در مملکت اسلام الهی باید قوانین خدا حاکم باشد نه مماشات انسانی که مخل و مضر اجتماع است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
مملکت ارث بابات نیست مال مردم و مردم هم ازادند هر جور دوست دارند رفتار کنند نمیتونی تحمل کنی از این مملکت برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
قانون حجاب اجباری را خدا فقط به زنان ایران ابلاغ کرده ؟
از حدود 50 کشور مسلمان فقط شماها و طالبان گرفتار حجاب زنها هستین !
حتی عربستان مهد اسلام حجاب اختیاری داره
در ضمن شما از جایگاه خدایی بیا پایین و بذار خدا خودش عذاب کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شما لطفا مواظب اعمال خودتون باشید،انتخاب بهشت و جهنم رو به خود افراد وا بگذارید ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
شما از اسلام چیزی می دونی ؟؟؟ چند تا کتاب بخون نه کتاب های هم عقیدتو کتابهای دیگه رو بعد بدون تعصب قضاوت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
اگر از قانون خدا ، برداشت عصر حجری داری مشکل خودته برادر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
؟!!!!؟!!فقط ایران مملکت اسلام هست
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
اسلام دین انتخاب وازادگی است
Amirmohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
عزیز جان . شما ابتدا بصورت عملی اثبات بکن که کشور یک مملکت واقعی اسلامی است .بعد توقع داشته باش
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
ناشناس 9:41 مملکت ارث بابای شما هم نیستو همه مردم باید به قانون عمل کنن.هری هر جور دوست داشت عمل کنه اون وقت مست هم دوست داره بیاد وسط اجتماع یکی دیگه هم از چراغ قرمز رد بشه. بی قانونی در هرجایی که شما قبولش دارید باهاش برخورد میشه پس لطفا حرف کیلوویی نزن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
فقط دو رو نبودنت قابل احترام است
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
جناب آقای امید . من یکی از طرفداران سرسخت نظام جمهوری اسلامی و کشورم هستم . ولی متاسفم برای جنابعالی که حضور یه خانم بی روسری را معادل با فاتحه خواندن انقلاب می دانید . همین خانم بی حجاب هم وطن من هست و شاید غیرتش خیلی بیشتر از ادم متعصبی مثل جنابعالی باششد . حاج قاسم سلیمانی گفت اون دختر کم حجاب دختر این جامعه و کشور است . شما که دیگه خاک کف کفش حاج قاسم هم نمی شید حتی من و ماها هم خاک کف کفش حاج قاسم نخواهیم شد . آقای امید لطفا با تعصب حرف نزنید . من جانم .فدای کشور و نظام و رهبرم می کنم ، ایشاا لله روزی برسد که تمامی مردم این کشور جوانان پسران و دختران حتی زنان کم حجاب ماهم تو راهپیمایی های ملی کشورمان شرکت کنند اتفاقا بسیار شیرین هم هست تمامی اقشار جامعه خودشان را طرفدار نظام و دشمن استکبار بدانند ببخشید عقیده من این هست ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
اگه بحث حاکمیت فرامین الهی اینطور که شما مدعی اش هستی ، در مملکت در حال اجرا بود که ربا خواری موجود در سیسم بانکی بر مسأله حجاب به کرات اولویت داشت .قطع ید مفسدان و رانتخواران از سیستم اقتصادی مملکت مهمتر است یا مسأله فرهنگی ؟ فساد حاکم بر سیستم اداری مردم را چنان دلزده کرده که جایی برای دفاع از وجوب چنین مباحثی در ایرانی که مدعی برقرای حکومت اسلامی هست رو باقی نگذاشته ، مگر پیامبر نفرمود که از هر دری که فقر وارد شود ، ایمان خارج خواهد شد؟ وجود تناقض در بیان و عملکرد . عامل اصلی دلسردی و بی اعتمادی به حاکمیت است . اگر به مانند زمان جنگ فقر و مشکلات بر همه آحاد جامعه خاکم بود ملت بسیار بیشتر همراهی میکردند ، اما زمانی که آقایان و آقازاده ها و مرتبطین در رفاه هستند و دم خروس هایشان اینچنین آشکار ، چه توقعی بیجایی است که از مردم بخواهید به اصول دینی که بازیچه دست برخی مسئولین برای غارت شان شده است ، معتقد باشند!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
سلام،بله صحیح است.صریح قرآن است،دوستان،در سوره احزاب و نور،حجاب اسلامی.کشورهایی مثل عربستان و لبنان و... مهم نیست،مهم این است که مطابق موازین اسلامی باشد و به همین خاطر است که رعایت پوشش اسلامی در ایران الزام قانونی است.اینقدر نیاز به داد و بیداد کردن نیست.حجاب الزام قانونی و الزام قرآنی.
ما همچنان پیگیر تخلف بزرگ "غارت سرمایه مان در بورس" هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
احسنت
اگر این صحنه زیباست و هی میگید چه صحنه زیبایی رقم خورد چرا آزاد و قانونی نمیشه که این صحنه رو هر روز شاهد باشیم
میگم وقتی خبر رو مینوشتید ، خنده تون گرفته بود یا خودتون رو کنترل هم کردید ؟
" که تا دیروز دنبال این بودند از بدحجاب‌ها عکس بگیرند و با کارت ملی شان تطبیق دهند و برگ جریمه به آدرس شان بفرستند و مهسا امنیی و دیگرانی مانند او را به زور سوار گشت ارشاد می‌کردند و امروز در یک مراسم رسمی، از حضور یک زن کاملاً بی حجاب با مو‌های بلوند استقبال می‌کنند و از برافراشته بودن پرچم گفتگو و اقناع سخن می‌گویند؛ این، اتفاق مهمی است" .... این تحلیل کاملا اشتباهی است از زمانهای پیش تاکنون مردم مومن و انقلابی با بیان خوش با این افراد صحبت کرده اند و اگر هم تندی ای برخی کرده اند اشتباهی بوده که همیشه از جانب مردم مومن گوشزد شذه است که با تندی برخورد نشود اما این تحلیل اشتباست که اقدام قانونی نهاد حاکمیت از جمله پلیس و ... را با اقدام مردم شبیه به هم تلقی کنیم ... وطیفه شرعی مردم یک چیز است و اقدام قانونی پلیس و ... چیز دیگری ...
پ مدارا کنید اگه زیباست و دوست دارید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
چطوره شما هم با دزدی و چاقو کشی و...که برخورد و ممانعت از اینها جزو قوانین اسلام هستش ،مدارا کنید و هیچ امر به معروف و نهی از منکری انجام ندهید!
باسلام‌
حرمت شکنی، قانون گریزی ، ترویج بی عفتی وفرهنگ شیطانی غربی به هیچ وجه قابل توجیه نیست .
شما که اینقدر رو مسله حجاب غیرتی بودین که اگر دختری بد حجاب بود سریع میگرفتینش الان این خانم رو چرا نمیگیرین؟؟حجاب مهسا امینی که خیلی بهتر از اینا بود چرا اونو گرفتین؟؟یکم به جای این کارا مسائل کشور رو درست کنید فقر داره بیداد میکنه
امیدواریم تمام مسولین باب گفتگو و اقناع را در اسرع وقت سرلوحه همیشگی خودشان قرار دهند و اعتماد توده های مردم را بدست اورند.
چرا نمیگیرنش ؟ چون اومده راهپیمایی ۱۳ آبان ؟ چی شد قانونا عوض شد ؟ تا دیروز بد بود و باید اعمال قانون میشد ، الان باید صحبت و تعامل کرد ؟ چرا قانون مثل بعضی آدما رنگ عوض میکنه ؟ جایی که براشون منفعت داره نقض میشه
پاسخ ها
سید علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
طرف بین مردمه و مردم هم اعمال قانون نمیکنن ، براتون و براشون کیه هی تکرار میکنید؟؟؟خودتون خودشون و امثال این اراجیف
یک سئوال الان که با دانشجوها می خواهند گفتگو کنند چرا فحش ميدهند این مثلا روشنفکران؟ چرا دارند ضرر مادی به کشور می زنند؟
دیگه کلا حیا از بین رفته خدا بخیر کنه
آقای تندرو آقای تابناک آقای تسنیم آقایی فارس .مشت نمونه خروار هست نظرات وتایید مردم را نگاه کن شاید کمی فکرتان عوض بش اگه مسلمانی اون دنیا را قبول داره شاید وجدانت یه تکون بخوره که اکثریت ملت نظرش چیست
هرچی فکر میکنم این چه نمایشی بود گیجتر میشم!ایشون اگه آدم معمولیه که چطور یهو همه یقه چاکها نریختن روش؟ اگه نمایش اوناست که مفهومش چیه؟! بهتر یکی از اساتید خودشون بیاد بگه جریان چیه؟!واقعا اگه نمایش دست ساز نبود ایشون دل و جرات بالایی داشتند. و ر قرارداد داشت که هیچ!
وقتی برای گفتگو نیست گفتگو در ۴۰ سال پیش ثمر داشت.حالا میخواهید چندسال مردم راباگفتگو درموردحجاب مشغول کنید.وهمچنان حکمرانی کنید.دراین زمان فقط وقت اقدامات صحیح است.هیچ مجالی برای گفتگو نیست.فقط عمل.عمل وعمل حرف بس است.خیلیا مثل من دیگه چیزی ندارند که بفروشند وبخورند.مردیم ازبیکاری.ودیدنه مفتخورای فراوان درجامعه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
آقا کلیه. من کلیمو فروختم فعلا یه چند صباحی با پولش می تونم زندگی کنم
اگر مردم گرفتار بحث های انحرافی مثل حجاب نباشند حتماً به موضوع اختلاس و گرانی و بیکاری و درکل اقتصاد فلج شده بخاطر تحریم می‌پردازند پس بهتره که همین فرمون بریم جلو
بنده خدا مهسا امينی روححش شاد باشد دختر مردم کشته شد با این که‌ حجابشم خوب بود چطور شد به این خانم چیزی نگفتن تازه پخشم میکنین دمتون گرم
کاملا مشخصه کدوم گروه حق هستند اگه یه خانم باحجاب بره وسط اغتشاش گرها چه بلایی سرش میوردند ولی این کسی باهاش کاری نداره و فقط صحبت میکن
اینکارهاشو هستند و پوپولیستی
مشکل بیکاری و فقر و گرونی و اختلاس برخی مدیرانه
درستش کنید مردم ایران مردم نجیبین
کاش اصلاح طلبها هم مدارا وگفتگو بلد بودند البته نه فقط شعارش رو که سالهاست گوش فلک رو کر کرده
خب پس همین نشون میده همه راحت میتونند کنار هم زندگی کنند الکی پلیس و گشت ارشاد این همه فاجعه را رقم زدن
من به عنوان یه ایرانی از خرابی واتش زدن وچاقو زدن پلیسها و از خشم از هر طرفی بیزارم ولی برای ملت جایی برای صحبت نزاشتن ومردم اگه بخوان با ارامش اعتراض کنن هم نمیزارن چه دولت چه دشمنان ایران
مشکل جامعه ما حجاب نیست ؟ مشکل ما گرانی _ فقر _ بیکاری _تبعیض و فساد و اختلاس مسئولین است . امید در مردم خیلی پایینه _ صده ها هزار نفر از نخبه های کشور به اروپا و آمریکا مهاجرت میکنند....عده ای از بناها و کارگرها به کشورهای همسایه برای کار میروند _ _ مقامات سیاسی مشکلات کشور را به خدا و آمریکا ربط میدهد...به خاطر یک عده تندرو متعصب کشور در آستانه دو قطبی و در خطر تجزیه طلبی و جنگ قرار دارد !
اگه با مرحوم امینی و امثالش با مهربانی برخورد شده بود الان زنده بودن و اینهمه بلوا درست نمیشد . متاسفانه مسولین به هر دروغ و نیرنگی دست میزنن تا واقعیت رو جور دیگه نشون بدن .
هیچ افتخاری نداره که این خانوم حکم خدا و قانون کشور رو زیر پا گذاشته و بدون حجاب به خیابان آمده حالا در هر تجمعی باشه این تبلیغ بی عفتی و بی حیایی است افتخاری ندارد افتخار اون بانوی محجبه است
دوستان عزیز لازم ب ذکر هست که بگم اوایل انقلاب چه کسانی حجاب اجباری اووردن ،چه کسانی رنگ لباس های تیره رو برای ادارات در نظر گرفتن و و و
اقایان روحانی،خاتمی،میر حسین موسوی ،اکبر گنجی
واضح تر بگید مردم بشناسد قشنگ ،
همه چیز رو گردن اصول گرا هم نیاندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
آقایان روحانی و اکبر گنجی بودند اما خاتمی و میرحسین خیر. دروغ ننویس جانم
سلام دوستان قدرت تشخیص را بالا ببرید اول حجاب بنیان خانواده هست اینا حجاب سنگر اول هست حجاب را که برداشتن میرن دنبال اینکه دختر باید دوست. پسر داشته باشه آزاد با دوست پسرش بیاد مهمون
یک سوال مهم:
اگر این خانم با چنین ظاهری در تظاهرات ( به قول شما اغتشاشات ) شرکت میکرد بازهم اینگونه مورد تشویق اصولگرایان واقع میشد . چطور اگر دختر خانمی روسری از سرش بیفتد به بدترین شکل ممکن مورد تهاجم قرار میگیرد ولی همین خانم اگر در راهپیمائی ها ظاهر شود یا جلو دوربین صدا وسیما بگوید شرکت در انتخابات وظیفه ملی و شرعی هر ایرانی است و در راهپیمائی روز قدس و 22 بهمن و تشییع جنازه شهدای . . . و امثالهم شرکت نماید بشدت مورد توجه قرار میگیرد
اینها فرعیات است ، اصل که باید بهش پرداخته بشه و نمیشه ، رفاه اجتماعی در حد کویت و امارات آست آنهم خیلی فوری ، ثروت ملی صرف آبادانی و رفع بیکاری بشه ، تحریم و فروش نرفتن نفت بهانه س ، ایران بدون نفت و گاز آنقدر ثروت دارد که کل اروپا در حسرت این کشور ثروت مند هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
این حاصل نمی شود مگر در برقراری رابطه با دنیای غرب و رفع تحریم ها
این بابا مرد هست پستیژ یعنی موی مصنوعی سرش گذاشته. ضمنا اگه اینقدر آزادی وجود داره چرا کم حجابها باهاشون اینقدر بد طا شده که اصلا بیحجاب شدن؟ رفتارهای دوگانه گاهی از در دروازه نمیرید تو گاهی هم از سوراخ سوزن میخواید برید تو. البته علت چنین رفتاری احساس خطر هست نه احترام به حقوق مردم و اقلیتها. رفتارهای گزینش، گشت ارشاد، ... فراموش نخواهد شد.
دین اسلام درمورد حجاب امر به معروف نهی از منکر داره در مورد دزدی قانون قطع ید داره اون مسوولی که میلیاردها تومن اختلاس میکنه کجا قطع ید شده کجا دیدیم اعدامش کنن اگه ما بخواهیم جامعه ای عاری از شل حجابی واختلاس داریم باید قانون اسلام بصورت عادلانه جاری وساری باشه
حجاب یک فریضه الهی است..ودرکشوری که به نام اسلام هست باید رعایت بشه..همین زن های بی حجاب به حجاب اعتقاد ندارن ولی ازاون ور به مهریه و دیه حسابی غیرتی ن...بااین کاراشون به جنگ مستقیم باخدا میرن...آخرزمان هست وهمه باید درونشون رو نشون بدن..غربال بشن..بعد ازمرگ حسابی به حسابشون رسیدگی میشه..
چه اشکالی داره.حالا مثلا یک روسری سرش بهشه با الان چه فرقی داره..چرا نفاق دودستگی میکنین
ملت مردن از گرسنگی شما گیر دادین به این موها این خانم
اگر کوتاه بیاییم همه چی کم کم وارداین جامعه اسلامی خواهدشد
سلام به نظرمن به همه مشکلات مملکت باید زنان ومردان عفت وحجاب داشته باشن مامسلمانیم کافرنیستیم بی حجاب بگردیم توجامعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
مسلمانی شما فقط در مسئله حجاب خلاصه میشه یا مثلا به دزدی و اختلاس و فقر هم می رسه؟
بابا طرف تو مشکلات روز مره درمانده شده ، فقری که مولی علی می‌گفت از یک در وارد شود ایمان از در دیگر فرار میکند، همینه دیگه!!!؟
شال سرباشه قیافشون یکم بهترع تاالان که طرف می‌ترسه نگاش کنه
نفوذیه
اینم شوی جدید جالبه کسی هم دست بهش نمیزنه چون میدونند نمایشه و اونی هم که رو سرشه کلاه کیسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
نمایشه بله و همه هم بازیگراشن
حالا این خانم بعد راهپیمایی به مرکز اصلاح یا به عبارتی پایگاه روانشناسی هدایت شد یا نه ؟!
واقعا اول آزادی رو تعریف کنید و معنی اون روبفهمید ،آزادی یعنی ،آزادی انتخاب واختیار ،یعنی اینکه کسی برده ی یه گروه خاص نیست
فکر حقوق کارگرا باشید همه که اضافه شدن
مسئولین ما استاد سفسطه و خلق صحنه های خارق العاده برای توجیه خود هستند
درود بر اسلام و ولایت مطلقه فقیه و درود بر سربازان گمنام امام زمان عج و بسیج و نیروی انتظامی جان بر کف؛ نیروی انتظامی باید قاطعیت نشان دهد تا اینقدر شهید ندهند؛ حالا اگر این خانم محجبه بود و در میان اغتشاشگران بود آیا چادرش را از سرش بیرون نمی کشیدند؛ درود بر اسلام و ولایت مطلقه فقیه و درود برسپاه و سربازان گمنام امام زمان عج وبسیج جان بر کف و نیروی انتظامی؛ بسیج؛ به همه سربازان گمنام امام زمان عج و بسیج و سپاه و نیروی انتظامی تشکر؛ تشکر؛ اقتدار؛ اقتدار؛ اقتدار
فقط در یک کلمه، اگه مسئولین ما منافع عمومی مردم بر منافع شخصی خودشون ارجحیت می‌دادند، الان وضعیت مملکت این نبود، مشکل اصلی این است که عده زیادی از مسئولین ما از تحریم ، عدم پاسخگویی و شفافیت ذینفع هستند، با ابر فجایع بیکاری، مسکن، تورم و فقر غریب هستند، برای خودشان و سایر افراد مرتبط قابل درک نیست، اگه یکی از مشکلات داشتن حاضر بودن همه چیز فراموش کنند؛ فقط حقوق ساده و قانونی نگاه کنیم، مردم نهایت ۷ یا ۸ میلیون میگرن، مسئولین دنبال برداشت سقف ۵۰ میلیون هستند!
بسم الله الرحمن الرحیم.قرار نیست ک برای حجاب یا غیر حجابی بودن اینجور همدیگه رو لتوپار کنیم،آزادی بهتره ک توازن باشه
خخخخخخ
تاثیر گذاربود
لطفاجلوی بی‌حیایی وبیحجابی روبگیرید.. هرکی حجاب رو وست نداره ازمملکت اسلامی بره...... چقد بیشعورند کسانی ک نون می‌خورند تو ایران ولی نمکدون میشکنن
حنایی که دیگهههه رنگی نداره.......
عجب
این عکس داره میگه اگه یه باحجاب و چادری بره بین اغتشاشگران ، چادر از سرش برمیدارن و بهش بی حرمتی می کنن ولی اگه یه بیحجاب بیاد بین مردم مومن که برای حفظ نظام اومدن کف خیابون ، علاوه بر اینکه بهش بی احترامی نمیشه حتی مردم باهاش با مهربانی رفتار و گفتگو می کنند ، اینست فرق بین مردم انقلابی و اغتشاش گران . تمام
درسته واضحه اومده تا دوباره جنگی براه بندازه کار دشمنه ولی حیا چیز خوبیه ما مسلمانیم ورعایت حجاب مقدسه
باید جواب این کارش را بدهد بی سبب وارد این رفتار نشده. حتما نقشه ای وفتنه ای جدیدی در کاره. بی حیا
واقعا نخ نما
من همه نظرات رو نتونستم کامل بخونم. ولی نظرات علی آقا وسعید آقا رو حق میدونم. وهمچنان منتظر گشت اختلاس از طرف دولت هستیم بیصبرانه وانشاءالله در وضع معیشت تمام مردم اثر مثبت داشته باشه به امید خدا.
حجاب باید آزاد باشد تا تکلیف هرکسی روشن شود. دولت حجاب را فقط در مراکز دولتی اجبار کند
دوقطبی واضحتر ازاین به خدا نه اصلاح طلب به فکراین ملته نه اصولگرا
بی حجابی هدفدار و تابلو
چرا اینقدر سناریوها خنده داره
مردمو چی فرض می کنند :(
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
سناریو اینتر نشنالی و بی بی سی هستش مثل خودشون مزخرف
توهرمراسمی ازاین صحنه ها همیشه بوده دیگه این حناها رنگی برای مردم نداره عادی شده بایدیه ترفندجدیدیادبگیرین
عجب یعنی الان یکی بیاد بیرون اینجوری شما کاری باهاش ندارید واقعا دارید به شعور مردم توهین میکنید با این مطالب متناقض ودرویی هاون که منتشر میکنید متاسفم براتون
شما هم مثل من خندتون گرفت این مطلب رو خوندین یا من فقط اینجوری ام
لطفا به مسیولین بفرمایید جریمه های خودروهای بدحجاب هارو به حسل بشون برگردونن.
پس چرا با مهسا امینی مهربانی نشد ...؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
مگه با مهسا چه نامهربونی کردند؟هزاران نفرپلیس براارشاد به مرکزارشادمیبرند وهیچ اتفاقی هم نمی افتاد .حالا این بنده خدا یه بیماری داشتند و روزشون رسیده بوده که درمرکزارشاد
. فوت کند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
نامهربانی هم باهاش صورت نگرفت فقط در حد تذکر بود ، آنکس را که پاک است از محاسبه چه باک است!!!!
تورو خدادانقدر بگو نگو نکنید اگر میخواهید به آرامش برسید گوشتان به دهان رهبر با شد به قول جوادی املی که فرمودند گوشتان به دهان رهبر باشه که گوش رهبر به دهان امام زمان است انشاءالله که خدا مردم ایران را دشمن شاد نکنه
البته که هروقت این گروه راهپیمایی و عزا داری و مناسبتها ی مختلف دارن همه هم بی حجاب باشن مشکلی ایجاد نمیشه چون در نهایت یک فرد به جمعیت اضافه شده فقط باید تفکر و راه اونا را داشته باشی
واقعا امروز زمان زور نیست زمان قلم و گفت و گوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
بله .خب این آشوبگراواغتشاشگراجزکشتن مردم بی گناه وتخریب اموال مردم وترویج بی بندوباری وبی حیایی وبی عفتی هدف دیگه ای ندارند .هیچ منطقی وسوادگفتمان ندارند .اگرشعوروسوادشون می‌رسید کاری نمی‌کردند که تجزیه طلبهاگستاخ شوند و به فکرتجزیه کشورشوند .
مشکل مملکت ما اینه که مسولین از قانون پیروی نمی‌کنند وخودشونو علامه دهر میدانند،همه جا برخوردها سلیقه‌ای است نه قانونی،مدیر هرچی گفت همون اجرا میشه واین باعث نفرت مردم از مسولین میشه
کشور بخاطر چهار تا نخ موی زن ودخترای که مسلمان شناسنامه ای ویا بخاطر حس خودنمایی و....به تلاطم انداختید وجوانان پاک وبیست ویک ساله چون ارمان پرپر شدند جهنم چنین زنانی که شرم وحیا ندارند ومیخوان خودنمایی کنند حجاب بزنه توسرشون شخصی که امر خداوند درقران گوش نمیکنه حرف بنده خدا براش مهمه بی حجاب باشه تا جونشون بالا بیاد....
اگر پرچم شما گفتگو ست چرا با مردم گفتگو نکردید!!!
مسلمان نیست! حجاب برای زنان مسلمان واجب است نه برای ایرانیان غیر مسلمان
این زن قطعا ازعمد اومده .راهپیمایی مردم دفاع از نظام اسلامی و حمایت از اهداف وپیام اکثرشهدای مظلوممان است .اگر کسی شعوراجتماعی داشته باشه به احترام شهدا حداقل حجاب رو در راهپیمایی رعایت میکند .بنابراین این زن موپریشان کرده ازقصد دراین راهپیمایی اومده .میخواست بذارکفن شهدای مظلوم امنیت وحرم مطهر شاهچراغ خشک شود بعد به خودش اجازه چنین جسارتی بده . مرگ برمنافق کوردل واحمق .
این تازه در تاییدشون رفته خاستن متقاعدش کنن حجاب استفاده کنه حالا اگر مخالفشون بود ببین چی میشد
تعجب می کنم الان چی از حجاب تو کشور مونده که کسی مدعی باشه؟واقعا خوابیم.کل جریان های اخیر محصول سیا و موساد و وهابیون عربستان بود.الان بازهم با هم درگیر
بخدا اگر نظام دخالت نکند مردم بلداند چگونه رابطه های خوب داشته باشند متاسفانه عده ای عقده ای و جاهل باعث مبشوند تعامل ها تبدیل به تقابا شوند مگر کسی که روسری نداره بنده خدا نبست؟ این عده نادان که چندنفری بیش نیستند حتی خدت را هم منتسب به خود تلقی میکنند
خدا خودش رحم کنه امنیت که ما تا حالا داشتیم مدیون همین نظام و جمهوری اسلامی هستیم یک عده با بی عقلی این امنیت رو در خطر میندازند. بی حجابی جز بی ارزش کردن زن هیچ سودی نداره.
احسنت بر جعفر محمدی روح بیدار ایران،،،
کاش مسولین قدرت دار همین منطق آزادی و گفتگو را در سایر روزها و مراسم ها داشتند، چطور در این نوع مراسم ها به راحتی بی حجاب و بد حجاب و شل حجاب را می پذیرد ولی در سایر مراسم ها و مکان‌ها و ایام نمی پذیرید، این رفتار متضاد و دوگانه برای چیست؟ اگر در همه زمینه ها هم همین‌گونه منطق داشتید، الان ایران عزیزمان آماج ناآرامی و هرج و مرج و سواستفاده دشمنان نمی شد و هزاران کشته و مجروح از دو طرف روی زمین نمی ماند، بین مردم جنگ و نزاع نمی شد و تخم کینه و تنفر و نفاق در دلها ایجاد نمی شد.
این خانم ،فریاد اعتراض داشتند.مکالمه خانم های محجبه با این خانم ،مطمین باشید که هیچ فایده ای نداشته.
خخخخ عجب
باسلام
خوب است از افراط و تفریط بپرهیزیم.
مدارا و گفتمان و تذکر کی بد بوده و کی با آن مخالفت کرده؟
اما از آن طرف بی حجابی و تبلیغ عملی آن و مخالفت علنی با حکم خدا در جامعه اسلامی چه می شود؟!
آیا به رسمیت شمردن آن منطقی دارد؟
در موارد که عالمانه و هتاکانه و همراه با کج دهنی کشف حجاب می کنند و شعارهای رکیک و هنجار شکنانه می دهند تکليف چیست؟
آیا میدان باید به انسان متجرب به فسق سپرده شود؟.
یه بده خدائی حرف خوبی زد گفت آسان مشکل اقتصادی و سوئ مدیریت کشور را حل کنن ما آقایان هم چادرسر می کنیم و حجاب رو رعایت می کنیم اینا بهانه است اصل مشکل فساد؛رانت؛اختلاس و....است که هیچکس بفروش نیست
خب نتیجه میگیریم اگرکسی ازدیوار خانه ما اومدداخل خونه،وخواست بزنه بدزده ،مداراکنیم واقناع، توجیه کنیم حتمابخاطرگرانی هامجبورشده شبانه واردخانه مابشه، واصلا فکرنکنیم گرانی شامل حال ماهم بوده ودزدمیتونسته نون بازو ی خودش رو بخوره ، وقانع بشیم دزداجازه داره نان بازوی ما را بدزده، حالااگرکسی به اسم ازادی، میخوادهرجورلباس بپوشه هر موادمخدروموادالکلی استفاده کنه اصلاهمجنس باز بشه،به ماچه، ما بایداقناع کنیم وگفتگو، تربیت فرزندان وامنیت اجتماعی هم کشک،عجب ادبیات نخ نمایی
مشکلات اینقدر روی هم تلمبار شد و لاینحل باقی ماند تا جامعه به هرج و مرج و آشوب و کشتار کشیده شدفقط کافی بود عدالت و قانون الهی در این کشورپیاده میشد تا شاهد برادر کشی در جامعه نباشیم
چه سیاست نخ نمایی!!!
ا جهت بهره برداری تبلیغاتی بوده چون واضح است که سیستم بی حجابی را تاب نمي اورد. فقط و فقط بهره برداری رسانه ای و با هماهنگي نيروهاي انتظامي بوده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها