بازدید 3019

فکری سرمربیگری تیم لیگ برتری را رد کرد

کد خبر: ۱۱۴۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 06 November 2022

محمود فکری به دلیل قراردادی که با باشگاه سایپا دارد، قید همکاری با باشگاه ته جدولی لیگ برتر را زد و به پیشنهاد رسیده از این تیم لیگ برتری پاسخ منفی داد!

به گزارش تابناک ورزشی، در تعطیلات لیگ برتر و وقفه ای که به دلیل جام جهانی در لیگ بیست و دوم افتاده، برخی تیم های لیگ برتری به خصوص تیم هایی که نتایج خوبی نگرفتند و خطر سقوط دارند، به فکر تغییر سرمربی افتاده اند. به گفته مدیر یکی از این تیم ها، آنها هفته گذشته بعد از برگزاری بازی های هفته یازدهم به محمود فکری پیشنهاد کردند هدایت این تیم را بپذیرد اما گویا محمود فکری با اعلام این موضوع که با سایپا قرارداد دارد، به پیشنهاد رسیده پاسخ منفی داده است.

مدیر این باشگاه لیگ برتری گفت: تغییر سرمربی در جلسه غیر رسمی هیات مدیره مورد بررسی قرار گرفت و مدیرعامل و اعضای حاضر به این نتیجه رسیدند که سرمربی را در این مقطع تغییر بدهند. گزینه اول آنها محمود فکری بود که با او تماس گرفته شد. گویا محمود فکری در تماس اولیه دو روز از مدیرعامل فرصت خواست اما در تماس بعدی اعلام کرد به دلیل قراردادی که با سایپا دارد، ترجیح می دهد در این مقطع، به تغییر تیم فکر نکند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست