بازدید 4926

کشف محموله سلاح و مهمات در خرمشهر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرمشهر از کشف و ضبط یک محموله سلاح و مهمات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ 05 November 2022


به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، فاخر باوی اظهار داشت: یک محموله سلاح و مهمات در شهرستان خرمشهر کشف و ضبط شد.

وی افزود: به دنبال دریافت گزارش فراجای خرمشهر و صدور دستور قضایی، تعداد 34 قبصه کلت کمری، یک قبضه اسلحه کلاش، 67 تیغه خشاب و تعداد 9739 فشنگ کلت و 12630 فشنگ کلاش کشف و ضبط شد. در همین راستا دو نفر متهم به هویت الف.م و ع.م دستگیر و بازداشت شدند.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اندیکا گفت: متهم سرقت ناموفق از طلافروشی، با حضور در بازسازی صحنه جرم به جرم خود اعتراف کرد.

علی زلقی اظهار داشت: بیستم مهرماه شش نفر سارق به صورت مسلحانه وارد بازارچه مرکزی شهرستان اندیکا شدند و با ورود به یک مغازه طلافروشی قصد سرقت داشتند که با اقدام به موقع صاحب مغازه و سایر بازاریان موفق نشدند.

وی ادامه داد: سارقان پس از مجروح کردن یکی از کاسبین بازار، اقدام به فرار کردند که با ردیابی دوربین‌های مداربسته، یکی از سارقان شناسایی و دستگیر شد.

زلقی گفت: متهم که پیش از این با تشریح جزئیات سرقت به جرم خود و همدستانش اعتراف کرده بود، به همراه عوامل انتظامی و قضایی در محل سرقت حاضر و نسبت به بازسازی صحنه جرم اقدام شد. متهم هم اکنون با صدور قرار بازداشت در زندان است و دستورات لازم برای دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار