بازدید 3334

پایان رویای جام‌جهانی برای ستاره گلساز پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۴۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 05 November 2022

دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست محبوب یحیی گل محمدی که بالاخره پس از دو فصل تاخیر، در ابتدای فصل جاری پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن کرد، در جدول تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ تا اینجای فصل دقیقاً امتیازی به اندازه سعید صادقی گرفته است.

با وجودی که صادقی برخلاف فصل قبل در ارسال پاس گل کاملا ناکام بوده و در همان تک بازی درخشانی که مقابل هوادار انجام داد موفق شد دو بار گلزنی کند، اما همین دو گل کافی است تا به همراه دانیال اسماعیلی فر که تا به این جای کار با 4 پاس گل، گلساز ترین بازیکن پرسپولیس محسوب می شود، میانگین امتیازی 02/7 را از سوی متریکا کسب کرده باشند.

نکته جالب اینجاست که اسماعیلی فر امید زیادی داشت تا یکی از مسافران قطر باشد و شاید اگر اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم ملی بود، او جای رامین رضاییان را در تیم ملی می گرفت. اما برکناری اسکوچیچ و حضور کی روش باعث شد تا باز هم رامین رضاییان به عنوان یکی از مورد اعتماترین بازیکنان کی روش به تیم ملی دعوت شده و رقابت سنگینی با صادق محرمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی داشته باشد.

حال تنها رویای دست یافتنی دانیال اسماعیلی فر حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا است. او جام جهانی را از دست داده و بی تردید تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در تورنمنت مهم بعدی تیم ملی حضور داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل