بازدید 2288

توصیه رئیس سازمان بازرسی: سراغ موضوعات کلان بروید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با حضور در جمع کارکنان بازرسی استان گلستان توصیه هایی را به بازرسان داشت و گفت.: اگر می خواهیم سازمان بازرسی در تمامی ابعاد از جمله پیشگیری از سوءجریان و فساد موفق باشد باید تک تک احساس مسئولیت کنیم.
کد خبر: ۱۱۴۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 04 November 2022

به گزارش ایلنا، ذبیح الله خدائیان در جمع کارکنان بازرسی استان گلستان با اشاره به اینکه هرکدام از کارکنان با کوله باری از تجربه است، گفت: سازمان بازرسی از نظر جایگاهی در قانون ریشه در قانون اساسی دارد که این امر نشاندهنده جایگاه مهم سازمان است که این نقطه قوتی است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اقتدار سازمان تاکید کرد؛ اگر می‌خواهیم سازمان بازرسی در تمامی ابعاد از جمله پیشگیری از سوجریان و فساد موفق باشد باید تک تک احساس مسئولیت کنیم تا سازمان به جایگاهی که می خواهد برسد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یکی از راه‌های تحقق اهداف سازمان بازرسی را کلان محوری عنوان کرد و ادامه داد: باید برنامه‌ها به گونه ای باشد که گلوگاه های فساد از بین برود.

وی با تاکید بر ضرورت پرهیز از بازرسی‌های خرد، گفت: کسانی برای بازرسی سراغ ادارات بروند که علم و تجربه لازم را داشته باشند و سراغ جاهایی بروند که آسیب وجود دارد.

خدائیان با اشاره به جایگاه مهم بازرسی تاکید کرد: بازرس سازمان بازرسی باید با اقتدار باشد و در جلساتی که شرکت می کند به‌ گونه ای باشد که جایگاه سازمان حفظ شود.

ضرورت توجه به اخلاق مداری، تسلط کامل به قانون و مقررات، تاکید بر لزوم گزارشات مستدل و‌ مستند و … از دیگر توصیه‌های رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بازرسان بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار