بازدید 7507
رسمی

جرارد پیکه از بارسلونا و فوتبال خداحافظی کرد

بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا در نوکمپ به مصاف آلمریا خواهد رفت که این آخرین حضور جرارد پیکه با پیراهن آبی اناری‌ها خواهد بود. پیکه در فصل جاری جایگاهش را در ترکیب بارسلونا از دست داد، و ژول کونده، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و اریک گارسیا نسبت به این بازیکن در اولویت قرار داشتند
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷ 03 November 2022

به نقل از اسپورت، جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا با منتشر کردن پستی رسما از خداحافظی خود از این تیم خبر داد.

پیکه در این پیام نوشت: به این نتیجه رسیدم که زمان خداحافظی است. من همواره گفته‌ام که بعد از بارسلونا در  تیم دیگری نخواهم بود و هنوز هم سر این تصمیم هستم. روز شنبه آخرین بازی من با پیراهن بارسلونا خواهد بود.

جرارد پیکه در فصل جاری به ندرت در ترکیب اصلی آبی اناری‌ها به میدان رفته است و در بیشتر بازی‌های تیم نیمکت نشین بود و همین باعث شده است تا تصمیم به خداحافظی از آبی اناری‌ها بگیرد.

پیکه محصول آکادمی لاماسیا است که برای مدت کوتاهی در منچستریونایتد به میدان رفت و بعد از آن از سال ۲۰۰۸ برای بارسلونا به میدان رفته است و عنوان‌های زیادی با پیراهن این تیم به دست آورده است.

بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا در نوکمپ به مصاف آلمریا خواهد رفت که این آخرین حضور جرارد پیکه با پیراهن آبی اناری‌ها خواهد بود. بارسلونا با تساوی‌ای که رئال مادرید برابر خیرونا به دست آورد اکنون تنها یک امتیاز با صدر جدول رده بندی اختلاف دارد.

جرارد پیکه از بارسلونا و فوتبال خداحافظی کرد

جرارد پیکه از سال 2008 در بارسلونا حضور داشته است و اکنون در ماه های پایانی سال 2022 میلادی از بارسلونا خداحافظی کرد و بدین ترتیب 14 سال در تیم اصلی بارسلونا حضور داشت. پیکه قبلا در آکادمی بارسا یا همان لاماسیا هم حضور داشته است. این بازیکن اسپانیایی بین سال های 2004 تا 2008 هم در منچستر یونایتد بوده است که در آن دوران با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی بوده است. پیکه از آن بازیکنانی است که هم با مسی و هم با رونالدو هم‌تیمی بوده است.

جرارد پیکه از بارسلونا و فوتبال خداحافظی کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار