بازدید 2685

استراماچونی از قطر اخراج شد یا استعفا داد؟

کد خبر: ۱۱۴۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 31 October 2022

آندره‌آ استراماچونی در گفت‌وگویی که با سایت «کالچو مرکاتو» ایتالیا داشت، اعلام کرد که پس از جام جهانی 2022 به قطر بازنمی‌گردد و به کار خود در تیم الغرافه پایان می‌دهد.

استراماچونی درخصوص فصل اخیر لیگ ستارگان قطر گفت: همه دیدارها بدون بازیکنان 30 تیم ملی برگزار شد و این موضوع به مسابقات ضربه زد. مسابقات به‌ خوبی پیش می‌رفت و ما تنها چهار امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. اخیراً اعلام شد که قطر میزبان جام ملت‌های آسیا 2023 خواهد بود که بازی‌ها از توقف مجددی رنج می‌برد. این مسئله،‌ فصل را به طور گسترده‌ای تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سرمربی پیشین الغرافه با بیان اینکه تیمش از ماه سپتامبر در یک بازی هم به میدان نرفت، تصریح کرد: این موضوع، یکی از جنبه‌های تصمیمم برای بازگشت به ایتالیا بود. تجربه فوق‌العاده‌ای در قطر داشتم. در الغرافه به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم، در این مسابقات به میدان رفتیم و به فینال امیر کاپ رسیدیم.

همچنین نیکو شیرا، خبرنگار ورزشی و کارشناس نقل‌وانتقالات مطرح فوتبال جهان گزارش داد که پدرو مارتینس در آستانه سرمربیگری الغرافه است. این مربی پرتغالی ظرف چهار سال اخیر هدایت المپیاکوس را بر عهده داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی