بازدید 42746

تشییع شهدای حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) / سردار سلامی: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است؛ شما مردم ثابت کردید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 29 October 2022

به گزارش «تابناک»، دقایقی قبل و راس ساعت ۹ صبح شنبه هفتم آبان، مردم شهید پرور استان فارس از میدان امام حسین(ع)، مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه حمله تروریستی به شیراز را آغاز کردند.

مردم و خانواده شهدای این حادثه با در دست داشتن عکس شهدا و سر دادن شعارهایی علیه جنایت تروریست‌ها، حرکت به سمت حرم شریف حضرت شاهچراغ(ع) را آغاز کردند.

این مراسم با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان قضایی و فرماندهان ارشد نظامی سپاه، ارتش و پلیس و دیگر مسئولان و مدیران استان فارس و شهر شیراز برگزار می‌شود.

برابر اعلام دفتر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی و همزمان با نماز مغرب و عشاء، مراسم بزرگداشت شهدای این حادثه تروریستی عصر امروز شنبه ۷ آبان از سوی دفتر مقام معظم رهبری، در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

آیین خاکسپاری شهدای شیراز روز یکشنبه ٨ آبان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار و شهدای سایر شهرستان و استان به زادگاهشان منتقل می‌شود.

برابر اعلام سازمان پزشکی قانونی، اسامی این شهدا به شرح زیر است:‌

۱- زهرا اسمعیلی فرزند آقاجان ۴۶ ساله

۲-علیرضا سرایداران فرزند محمدحسن ۴۹ ساله

۳- آرشام سرایداران فرزند علیرضا ۱۰ ساله

۴- مجتبی ندیمی فرزند مصطفی ۴۵ ساله

۵- حسنعلی پورعیسی فرزند محمداسماعیل ۷۳ ساله

۶- بهادر آزادی شیری فرزند علی همت ۶۰ ساله

۷- سیدفریدالدین معصومی فرزند سیدمحسن ۳۹ ساله

۸ - علی اصغر لری گویینی فرزند عباس ۷ ساله

۹- محمدرضا کشاورز فرزند مهدی ۱۵ ساله

۱۰- محمدولی کیاسی فرزند غریبعلی ۵۴ ساله

۱۱- احساس مرادی فرزند محبعلی ۵۸ ساله

۱۲ - هوشنگ خوب فرزند خداداد ۶۴ ساله

۱۳ - امید خوب فرزند هوشنگ ۳۲ ساله

گفتنی است، همزمان با سراسر کشور، مردم شیراز روز گذشته و بعد از اقامه نماز جمعه، طی یک راهپیمایی و تجمع، جنایت تروریستهای داعش در حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

همچنین به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، تروریست ضارب زائران حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) در شیراز با وجود همه تلاش‌ها به هلاکت رسید.

اسماعیل محبی‌پور گفت: پس از حمله تروریستی چهارشنبه چهارم آبان‌ماه در حرم شاهچراغ و به‌دنبال واکنش نیروهای امنیتی و انتظامی، این تروریست زخمی و دستگیر شد.

محبی‌پور عنوان کرد: تروریست برای مداوا به یکی از بیمارستان های شیراز منتقل شده بود اما با وجود تلاش‌ها به هلاکت رسید.

استانداری فارس از روز پنجشنبه ۵ آبان، سه روز در این استان عزای عمومی اعلام و روز شنبه هفتم آبان ماه را برای همه دوایر دولتی و مدارس، تعطیل اعلام کرده بود.

سرلشکر سلامی: آرزوی دشمنان را در این سرزمین دفن خواهیم کرد/ «آرتین» نماد مظلومیت ملت ایران است

سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم احمد‌بن‌موسی (ع) گفت: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم احمد‌بن‌موسی(ع) که صبح امروز با حضور پرشکوه ده‌ها هزار تن از مردم استان فارس برگزار شد، در حرم حضرت شاهچراغ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این زائران به حضرت ولی‌عصر (عج)، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا و رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس و خانواده شهدا، گفت: دورود خدا بر مردم شیراز، ای کاش ظهر عاشورا می‌بودید و اگر شما به همین اندازه می‌بودید امام در قتلگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان ابا‌الفضل را از بدن جدا کند و حلق علی اصغر (ع) دریده نمی‌شد و کاروانی به شام نمی‌رفت.

وی افزود:‌ اما امروز هستند و امام مسلمین را در میان قلب‌های خود گرفته‌اید؛ نایب امام زمان خود را در حالی که تمامی تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان وجود آن مرد نازنین را که در میدان جهاد ایستاده است، نشانه رفته‌اند، صیانت می‌کنید.

سلامی ادامه داد: شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور و دشمن وادار کردید که خفقان بگیرد و صدایش با فریادهای شما خاموش شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز شما در یک بدرقه آسمانی، زیباترین صورت فلکی شهادت را تا عرش اعلی بدرقه می‌کنید، گفت: این شهیدان خون جاری در رگ‌های انقلابند و امروز دوباره قلب‌های ما به هم پیوند خورد و همه آمدیم، با خانواده‌های عزیز شهیدان همدلی کردیم و این حجت‌های عزیز الهی را بر دست گرفتیم تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا دریایی مواج از انسان‌ها را می‌بینیم و این زورق‌های زیبای شهادت را در میان گرفته تا به خداوند بسپاریم.

وی با بیان اینکه شما مردم وفادار امروز به دشمن نشان دادید که او هیچ و پوچ است و فقط فریادی از رسانه‌هاست،‌ ادامه داد: توطئه جاری در کشور ما محصول به هم پیوستن سیاست‌های آمریکا، انگلیس، سعودی و رژیم صهیونیستی است که شکست‌های سختی از ملت ایران در ۴۳ سال اخیر خورده‌اند.

شما مردم ثابت کردید آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

سردار سلامی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌توان بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: شما برای این سخن امام راحل مثال ساختید؛ در حمله به طبس ادوات آمریکا در آتش و توفان سوخت و این برای آمریکا بسیار سخت بود و امام فرمود شن‌ها مامور خدا بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در جنگ تحمیلی و آرایش به هم پیوسته قدرت‌های جهانی نسخه‌ای برای تسلیم ملت ایران و بازگشت به تاریخ آوردند، شما در برابر آن‌ها ایستادید و جوانان سینه‌هایشان را در برابر گلوله‌ها گذاشتند تا حتی گلوله به خاک این کشور نرسد.

وی افزود: وقتی دشمن به خلیج فارس پا گذاشت تفنگداران آن‌ها را ذلیلانه دستگیر و کریمانه آزاد کردید و نشان دادید که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در اربعین نیز نشان دادید که قلب‌های ما حسینی و علوی است و اینجا روح امام حسین بر کالبد این ملت جاری است و امام حسین هرگز با یزید و یارانش سازشی ندارد و نشان دادید که باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سردار سلامی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران تأکید کرد: وقتی آمریکا شما را تحریم کرد، شما با قدرت از فراز آن گذشتید و پهپادشان را منهدم کردید تا ثابت شود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و وقتی قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ناجوانمردانه به شهادت رساندند، پایگاه آمریکا نماد قدرت آمریکا در عراق را هدف قرار دادید و باز ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دنیای دشمنان را از آنها خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: اکنون آمریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل سعود خسته از شکست‌های مکرر همچون شکست در جنگ یمن، شکست در تشکیل دولت در عراق و در لبنان و سوریه، وقتی این نفوذ معنوی را دیدند فهمیدند نمی‌توانند در برابر ملت ایران بایستند.

سردار سلامی افزود: این را به اندک جوانان فریب‌خورده ایران می‌گوییم، می‌دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ آن‌ها گفتند که جوانان ایرانی را باید آمریکایی کنیم تا آن‌ها صدای ما را بشنوند و رویایی آمریکا از جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی برایشان نمی‌کند که کیست.

وی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران تعطیلی همه مراکز، شورش و ناامنی و حمله به نیروهای مدافع امنیت و آتش‌زدن اموال دولتی و مردم است و تصویر آمریکا از ایران یک کشور نیازمند و وابسته است و به طمع افتاده‌اند تا کشور به زمانی برگردد که نفت آن را غارت ببرند و ۴۰ هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را تعیین می‌کردند و زمانی که چادر از سر زنان ما کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان درآمیختند و ای ملت آنها می‌خواهند دین ما را بگیرند و ما به آنها می‌گوییم دنیای آن‌ها را خواهیم گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه این انقلاب ریشه در عمق احساس این ملت دارد، گفت: ای جوانان فریب‌خورده، شرفتان را به آمریکا نفروشید و به صورت مدافعان امنیت سیلی نزنید و اجازه ندهید لباس سربازان آمریکایی را به تن شما کنند و مهره‌های شطرنج دشمن نشوید؛ در این سرزمین کسی به شما اجازه آشوب و اغتشاش نمی‌دهد.

نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود

سردار سلامی در ادامه سخنانش خطاب به دانشجویان اظهار کرد: دانشجویان همواره نماد مبارزه با استکبار بوده‌اند و چه شده است که تعدادی اندک پژواک صدای دشمن شده‌اند، به دامن ملت برگردید و راه بازگشت باز است و چه شده که تعدادی اندک دانشجو با رکیک‌ترین الفاظ شعار می‌دهند.

وی افزود: مردم با تمام مشکلات به نظامشان اعتماد دارند و امروز این پیکر شهیدان نشان داد ماهیت این ماجرا و دشمنان چیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد:‌ نتیجه این اغتشاشات به طمع انداختن دشمن بود؛ شما که از آزادی سخن می‌گویید، آیا مردم برای عبادت آزاد نیستند، آیا آزادگی، برهنگی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و حرمات الهی است و آزادی که آمریکا به ایران وعده می‌دهند همان است که در رژیم طاغوت وعده داده بود؟

ملت ایران پذیرای هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود

سردار سلامی تأکید کرد: آگاه باشید، فریب نخورید، خود را از زیر سیطره رسانه‌های دشمن خارج کنید؛ این رودخانه مسموم شما را غرق خواهد کرد، ای دانشجویان و جوانان به گوش باشید که ملت ایران پذیرای این حرکات و هتک حرمت‌ها و ارزش‌ها نخواهند بود.

وی با بیان اینکه این نقشه شوم، نقشه‌ای است که در اتاق‌های فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تعبیه شده، ادامه داد: ما به جوانان و آن عده‌ای که فریب خوردند، می‌گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است و دیگر به خیابان نیایند؛ از جان این ملت چه می‌خواهید؛ فکر نکنید که بایدن و سایر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید به شما تلفن کند تا به خیابان بیایید، بلکه از طریق رسانه‌هایشان شما را وادار می‌کنند و بدانید که این فتنه هیچ عاقبتی ندارد و از سرزمین تسلط دشمن خارج و به دامن دشمن برگردید.

فرمانده کل سپاه افزود: آیا می‌خواهید با منافقین جنایت‌کار و خائنین به ملت به حکومت برسید؟ چشمانتان را بازکنید و در کنار مردم همیشه در صحنه باشید که شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.

آرزوی دشمنان را در این سرزمین دفن خواهیم کرد

سرلشکر سلامی خطاب به رژیم‌های استکباری به ویژه رژیم پوسیده سعودی گفت: بار دیگر می‌گویم با همین جوانان به سراغتان خواهیم آمد و انتقام خواهیم گرفت.

وی با اشاره به سخنان بایدن که گفته بود ما در این خصوص زیاد دخالت نمی‌کنیم، اظهار کرد: آقای بایدن، شما را از ایران و منطقه بیرون راندیم و آرزوهای شما را در این سرزمین دفن خواهیم کرد و به آل سعود و به رسانه‌های تحت سیطره او می‌گوییم ما به سراغتان خواهیم آمد و شما که تحریک می‌کنید و بذر فتنه می‌افکنید کمی فکر کنید که ممکن است چه اتفاقی برایتان بیوفتد، اما زیاد آرام نباشید که آرامشتان را می‌گیریم.

فرمانده کل سپاه در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ما در اینجا پیمان می‌بندیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس برای تحقق آرزوهای زیبای رهبری خود و وعده‌های او در میدان هستیم.

وی خطاب به کودک بازمانده از حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: یک کلام به آرتین عزیز، آرتین عزیزم تو به ظاهر کوچکی اما به تو وسعت یک کشور بزرگی و امروز در قلب تمام ملت جا داری؛ آرتین امروز در قلب ماست. همه ایرانی‌ها امروز پدر و مادر تو هستند و تمام کودکان برادر تو هستند و ما همه خادم تو هستیم و به عنوان نماد مظلومیت ایران، تاریخ باشکوه ملت را برای آیندگان بیان خواهی کرد.

بهادری جهرمی:حضور پرشور مردم شیراز بهترین پاسخ به آشوب و اقدامات تروریستی بود

سخنگوی دولت گفت: حضور مردم شیراز علی‌رغم گلایه‌ها و مشکلاتی که دارند نشان داد که مردم پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند.

علی بهادری جهرمی شنبه ۷ آبان در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ (ع) بیان کرد: مردم وطن دوست و مسلمان کشور همواره نشان داده‌اند که در مقاطع مختلف تاریخی هم از مسئولان و هم مردم دیگر کشورهای جهان یک گام جلوتر بوده‌اند.

او ادامه داد: امروز هم مردم به رغم گلایه‌ها و مشکلاتی که دارند اما همانند سایر مقاطع که چنانچه مشکلی پیش می‌آمد و اتفاقی روی می‌داد در صحنه حاضر می‌شدند، پرشورتر از همیشه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا یک دل و یکصدا هم مخالفت و اعتراض خود را نسبت به شورش و آشوب و اقدامات تروریستی نشان دهند و هم بگویند که ما همه یک ملت واحد هستیم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این حضورها مشت محکمی بر دهان همه کسانی است که چشم ندارند حل مشکلات و مسائل این سرزمین را ببینند و سعی می‌کنند که با تمام قوا و تمام قد جلو این کشور بایستند و درس و تجربه نمی‌گیرند که هر زمان که تمام قد جلو این سرزمین ایستادند مردم متحدتر، مستحکم تر، با ایمان جدی تر و با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت خود را استمرار داده‌اند.

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲۶
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۱۲
خدا لعنت کند تصمیم گیرنده اش را خدا لعنت کند دستور دهنده اش را خدا لعنت کند انجام دهنده اش را
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
چه کسانی مادر آرتین می شوند در ضمن به مادر آرتین جز شرافت چیزی نمی هند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
توی این جور مراسم ها نه گرین کارت هست نه فالور هیچی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خدا لعنت کنه آشوبگرها رو که کشورو ناامن کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خدا لعنت کند نقشه کشان و برنامه ریزان حقه باز

و هفتاد خط این جنایت هولناک را که هیچ رحم و انصاف و ایمانی ندارند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
و چه بدبخت هستند ابن جماعت آشوب طلب که هر چه رسانه سعودی و انگلیسی ؛ میگه اینها باور می کنند

سایت رسمی داعشی که ساخته وپرداخته آمریکا وال سعوده ؛ میگه کار ماست... و تمام رسانه های بین اللملی هم میگه کار داعشه ؛ بعد یه سری آدم کبک صفت سرشون رو کردند داخل یرف

البته بایدم بگن ؛ چون فعلا همه جرثومه های فساد و آدمکش ها ؛ بر ضد نظام اعتلاف کردند؛ .. از نحوه یزن یزن ها و شهید کردن نیروهای امنیتی معلومه که از داعشی ها درس کرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عکسی از جسد تروریست ملعون بگذارید تا درس عبرتی شود
خدا لعنت کند آمرینش را!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آمرینش اربابانت هستن
چه جمعیتتتتتتتی الله اکبر از این شکوه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
به کوری چشم ال سقوط و رژیم موقتی اسراییل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
به کوری چشم همه مخاالفان انقلاب و نظام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
13:09 این جمعیت
برای قدردانی از شهدا و محکومیت داعش و ترور آمده اند
خدا عاملان این جنایت را نابود کند.
رحمت الله علیهم جمیعا وحشرشان با اولیاء الهی باشد.
وخدا لعنت کند عاملان و بانیان این جنایت را.
خدا لعنتشون کنه .تف به ذات کثیف عوامل تروریستی
خدا این شهدا را با امام حسین (ع) و یارانش محشور کناد.
خدا لعنت کنه آمرین و عاملینش رو ،چطور دلشون اومد بچه کوچیک رو ؟؟!!
چرا تمام عکس ها از نمای نزدیک هستن ؟ چرا عکس حضور مردم توشون نیست ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
این همه عکس از نزدیک و متوسط و دور !!!
منصف باشیم لجاجت از هیچ طرفی پسندیده نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
عکسهای نمای دور مورد نظر شما اضافه شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
عكسهاي آخر را نگاه كن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مردم اومدن جنایت رو محکوم کنند. بر باعث و بانیش لعنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
چه لجاجتی دارید. هر خزعبلاتی اینترنشنال میگذاره با جون و دل میپذیرید. خیلی عجیب هستیم ما مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
جونم به این جمعیت
من خودم شیرازی هستم، امروز از همه شهر های فارس و حتی از بقیه استان ها هم در مراسم بودن
جمعیت میلیونی بود منتهی یه عده مصداق کر و کور و گنگ قرآن هستن و خودشون رو به نفهمی میزنن.
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عینکتون رو چشمتونه؟
هر کسی در اغتشاشات شرکت کند در ریختن خون مردم بیگناه و شهدا شریک است .همه مردم شریف وفهیم باید کمک کنند تا بساط فتنه بر چیده شود .خواسته ها ی مردم به شکل منطقی وبا گفتگو قابل پیگیری است .
پاسخ ها
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مسئولیت امنیت بر عهده دوستان شماست نه مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
هميشه اعتشاشات مقدمه ناامني بوده و بعد از اين هم خواهد بود، دشمن فهميده كه با اين نوع حركات ره به جايي نخواهد برد، جنگ داخلي را در دستور كار خود قرار داده كه انتهاي آن هم تجزيه خواهد بود، اين بهترين گزينه براي اسرائيل است
خیلی دوست داشتم یکم دیرتر به درک واصل میشد و حقایقی رو میگفت. متاسفانه بعضی ها می خوان خودشونو نماینده مردم بدونن و به بقیه حالی کنن که نمیفهمند. این مردم میفهمند و تودهنی بزرگی به منافقها و عوامل بیرونیشون میزنن. هیچکس جلودار پیشرفت ملت بزرگ ایران نمیتونه بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آنچه که ما تو فیلم دیدیم ضارب سالم دستگیر شد، نمی دونم چرا به هلاکت رسید،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
این که موقع دستگیری تیر فقط تو پاش خورده بود بعد یهویی چی شد ؟!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
این تروریست اسم و مشخصات نداره
تمام کسانی که مشوق اغتشاشات و دامن زننده آن بودند دستشان به خون این بی‌گناهان آلوده است. خدا همشون رو لعنت کنه.
پاسخ ها
آرتا
| Japan |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
قضیه اعتراضات یا به قول شما اغتشاشات چیز دیگری و باید در جای خود همه زمینه هاش بررسی بشه اما ربط دادن آن با این عمل تروریستی چندان عاقلانه نیست مگر روزی که به مجلس حمله شد یا روزی که به حرم امام حمله شد اعتراضی در میان بود مگر وقتی دانشمندان هسته ای به شهادت رسیدند اعتراضاتی در کار بود؟ مگر هنگامی که در حرم امام رضا بمب گذاری شد اعتراضی در کار بود؟ اینها نتایج ضعفهای اطلاعاتی است و در جای خود باید بررسی شود و ربطی به اعتراضات ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
دولت مسئول حفظ امنیت همه مراکز و حرم هاست. اینکه داعشی اسلحه به دست آزادنه در شهر بچرخه، نشان از c ناتوانی شدید مسئولان هستش.
کر هستند و کور هستند یعنی چشم و گوش دارند اما آنچه را باید ببینند و بشنوند نمی بینند و نمی شنوند یعنی هم می شنوند و هم می بینند اما درباره آن فکر نمی کنند یعنی هم می شنوند و هم می بینند و هم فکر می کنند اما بر قلب آنها مهر لجاجب و عناد و سرکشی خورده است و حقیقت را دوست دارند نابود کنند و نمی فهمند که حقیقت نابود نشدنی است و آنها و لجلجتشان است که مثل کف روی آب است که نابود خواهد شد
کسی که بر دلش مهر خورده باشد یعنی می داند حق با چه کسی است اما مقابلش می ایستد و جبهه می گیرد اساسا آفریننده جهنم همین افراد هستند و به نوعی هیزم جهنم هستند وگرنه قرار نبود جهنمی وجود داشته باشد
دیگه دلیل محکم داریم وقتشه یه گوشمالی اساسی به سعودیهای یهود نسب بدیم تعلل نشانه ضعف نشه
اینجا داعشی از کسی نپرسید موافق حکومتی یا مخالف
نپرسید زن هستی یا مرد
نپرسید معترض هستی یا نه
از نگاه داعشی همه باید بمیرند
عزیزان هوشیار باشید
اینجا دیگر نه ولایت هدف است و نه نظام بلکه کل ایران و وحدت ایران هدف است
اگر می خواهید ایران به ویرانه ای مثل سوریه تبدیل نشود هم جهت با دشمن حرکت نکن
اعتراض کن حتی مخالف باش ولی آب به آسیاب دشمن نریز
چند تا آرتین دیگر باید پدرو مادر و برادرش را از دست بدهد تا متوجه حرکت دشمن بشویم؟
چند تا نخبه دیگر باید از دست بدهیم تا متوجه بشویم؟
شماهایی که داعیه دفاع از زنان و نخبگان را دارید مواظب باشید
فرض کن خدایی نکرده این اتفاق برای یکی از عزیزان شما بیفتد
شما رو به خدا مراقب باشید، هوشیار باشید، ناخواسته در دام بازی دشمن نیفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
صحبتهای مجری سیمارا منتشر کردی؟
ارسلان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
دوست عزیز اعتراضات ربطی به حمله به شاهچراغ نداره در آرامش قبلا کامل کشور داعش به مجلس و حرم آقای خمینی حمله کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
نویسنده اخبار بیست و سی هستی؟
علی
| United States of America |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
برادر ارسلان، وقتی دشمن ( اونم داعش و منافقین) ببینه یک عده اغتشاشگر با کارگردانی تلویزیون‌های ماهواره‌ای امنیت کشور رو به خطر انداختن ونیروهای انتظامی و امنیتی سرشون گرمه، اوضاع رو مناسب م یبینن برای یک همچین عملیاتی.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
حرفهای کلیشه ای نزن لطفا اول بگو کجا باید رفت برای اعتراض و راه پیمایی قانونی، تا میلیونها نفر به اون آدرس بروند
این شهدا در شبکه های مجازی مظلومند و قربانیان حوادث اخیر در رسانه های رسمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مردم کاری نه به صدا سیما دارندنه به شبکه های خارج نشین این درد در سینه همه مردم هست .
هیچ ربطی به اعتراضات نداره و هیچکس حق نداره مشکلات امنیتی کشور رو گردن معترضین بندازه. مردم خسته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آیا معترضان حق دارند که اموال عمومی رو تخریب کنند؟
خستگی دلیل منطقی برای ایجاد ناامنی نیست
علی
| United States of America |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خیلی هم ربط داره. اگه مثل بچه آدم میومدن و اعتراض میکردن ما هم بهشون ملحق می‌شدیم چون ما هم شاکی هستیم از گرانی‌ها، اختلاس‌ها و آقازاده‌ها.ولی وقتی از دشمنان ایران از بیرون از مرزها خط میگیرن و اموال عمومی رو تخریب میکنن و قدرت پلیس و ماموران امنیتی رو به تحلیل میبرن، وضعیت مناسب میشه برای نقشه بعدی دشمن که تمام این تلویزیون‌های ماهواره‌ای رو برای “خدمت” به مردم به راه انداختن. یک روزی همین دشمن بعد از محاصره اقتصادی ایران و ایجاد قحطی در کشور، با بکار گیری افرادی مثل شعبان بی‌مخ و اطرافیانش مملکت رو به هم ریختن و مرحوم مصدق رو از نخست وزیری برکنار کردن که به استعمارشون ادامه بدن. بعد از انقلاب هم چند بار با همون نقشه جلو اومدن از جمله اغتشاشات اخیر. اما بعد از تأسیس داعش توسط همین دشمن از این گروه هم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کنن. ولی به حول قوه الهی و پیروزی حق علیه باطل، نقشه‌های این دشمنان قسم خورده ایران و تمدن ایران زمین مثل دفعات قبل نقش بر آب خواهد شد و جوانان ما هم راه درست اعتراض کردن رو یاد میگیرن و فریب دشمن رو نمیخورن
ایراندوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
لعنت برمعترض که ازامریکا واسرائیل وبی بی سی وسعودی دستوراغتشاش وجنایت میگیره
دم بچه های نیروی ویژه گرم همون اول کار تیر زدن به پا و شکمش که از درد به .... خوردن افتاده بود تو فیلم از قیافش معلومه پس از کتک خوردنش.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مگه حرم نباید نیروی امنیتی و محافظ داشته باسه
این بچه های یگان ویژه چطور زودتر از محافظین اصلی حرم رسیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اتفاقا باید زنده دستگیرش می کردند و ازش اطلاعات به دست می آوردند.
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اول بگو که اون خرابکار با اون مسلسل بزرگ چطور از حراست حرم رد شد؟
تصاویر نمای نزدیک از نیروهای انتظامی!
بابا دوتا دوربین با کیفیت بخرین خوب.چرا کیفیت عکس ها اینقدر پایین هست
سلام و درود و آمرزش خداوند بر درگذشتگان این حادثه غمبار.
انشالله که خداوند متعال دست دشمنان این مملکت را برای همیشه قطع کند.
پوسترها و عکسهای خوبی همس دست مردم هست
لعنت به آل سقوط. باید درس خوبی بهش داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اگر آل سعود سقوط کند،دیگر اینترنشنالی نمی ماند،اگر اینتر نشنالی نماند....
خدا را شکر از اول هم معلوم بود امریکا غلطی نمی تواند بکند .. پس لطف اینترنت را باز کنید تا مردم به کارهاشان برسند..
خدا عاملین این جنایت را نابود کند انشاءالله.
خدا لعنت کن آمرین و عاملین این جنایتها رو که با این وحشی گری به ظلم کمک می کنند.
روحشان شاد ویادشان گرامی...
لعنت به داعش و سازنده اش آمريكا
پاسخ ها
خیری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آمرکا رسما اعلام میکنه من ساختم ، آنهای که رای منفی دادند چی میگن ؟؟؟؟
خداوند عاملان و کسانی که به هر نحو از این جنایت خوشحالند را محو و نابود کند ان شاءالله
برای ارتین خیلی سخته چه برا خانواده چه برا مردم
حسن روحانی در این اوضاع مددی کن.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
حسن تو جریان نیست، شاید جمعه بهش خبر بدن!
آقای معلم اصلاح طلب ، ریشه تمامی این اتفاقات و وقایع به حسن روجانی برمیگردد ، ظلمی که او به مردم کرد تا انتهای دنیا اثراتش را خواهیم دید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
حسن روحانی ؟
کشور صاحب نداره که یک نفر بتواند این کارهایی که شما می گویید را انجام بدهد ،
روحانی در شش ماه آخر ریاست جمهوری اش ، حتی اختیار خارج شدن از دفترش را هم نداشت ،
به بهانه کرونا او را خانه نشین کرده بودند اما بقیه مسئولان در حال تردد در کشور بودند ،
قرارداد میلیون ها واکسن بسته شده بود اما تا تغییر دولت ، اجازه ورود واکسن ها را ندادند
سردار سلامی توضیح ندادن چطوری کلاشینکف رو از گیت بازرسی رد کردن؟در اماکن مذهبی گیت بازرسی کوله پشتی راه نمیدن بازرسی بدنی میشی و یه ناخن گیر نمی تونی ببری داخل ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
ایشون خیلی چیزها را توضیح ندادند این که جفت کفش کنار نفر چه کار می کند مگر کسی اجازه بردن کفش دارد؟ یا کیف اون خانم کنارش چه کار می کرد آیا کسی میتونه کیف به اون بزرگی با خود ببره و این که اون خانم و اقا چطور کنار هم افتادن چون حرم که زنانه و مردانه اش جداست ووووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
داعش قبل از ورود تیراندازی کرد و نگهبانان را به شهادت رساند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
این سطح ار وقاحت و بی شرمی از امثال جنابعالی مسخره نیست؟
همه کسانی که حرم رفتن میدونن خادم های ورودی افراد معمولی و غیرمسلح هستند که بازرسی بدنی انجام میدهند.
بعدش تو فیلم مشخصه و گفتن که اول از در ورودی شروع کرده به تیراندازی و وارد شده.
اینکه فیلم واقعه رو ببینی و خودت را هنوز بزنی به نفهمی و خواب کسی نمیتونه بیدارت کنه چون خودت نمیخواهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
. اون تروریست که نگفته بفرما کوله پشتی منو بگرد. از همون اول بسته به رگبار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
بابا مگه کوری. حداقل یک بهانه درست حسابی بیار. قبل از ورود به گیت بازرسی شروع به تیراندازی به خادمان دم در کرد.
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
داداش سرت رو از منوتو و بی بی سی فارسی و سعودی اینترنشنال بیار بیرون. چند کانال و شبکه ی داخلی ببین. تا متوجه بشی نگهبانان دم در رو شهید کرده و وارد شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
گیت ورودی رو هم تیر زد
یقینا" جنایتکاران و اتاق فکر این جنایت هولناک بزودی مجازات خواهند شد.
تو .. از زبان مردم فهیم ایران حرف میزنی.مردم کشور و انقلاب را دوست دارند پشت سر رهبری هستند .کمبودها همیشه بوده در حال بر طرف شدن است نیاز به زمان دارند مگر بنده خدا چند وقت است انتخاب شدند .مشکلات قابل حل و گفتگو است .باید همه صبور باشیم .
سردار سلامی عزیز یکمم از مشکلات کمر شکن جوانان و دانشجویان می گفتند که دارن زیرش له می شن و قرار با حقوق 7 میلیون خانه میلیاری بخرند ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
از نظر سردار سلامی جوانان هیچگونه مشکل خاصی ندارند و تنها گرفتاری آنها اینترنت بود که باعث فساد میشد که بحمدولله قطع شد. دیگه سردار چه کاری باید برای شما جوانان زیاده خواه انجام دهد؟
من بارها به زیارت رفته ام در عین حال به گرانی - تورم - گشت ارشاد - و ده ها مورد دیگر هم اعتراض دارم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
زیارت قبول
درود بر مردم با غیرت و قدر شناس شیراز
لعنت خدا بر آشوبگران که باعث این جنایت فجیع شدند، آخه برهنگی و بی حجابی شد خواسته!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
چه ربطی به معترضین دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کسی دنبال برهنگی و بی حجابی نیست آنچه از سطح هوش شما خارجه آزادی انتخابه که یک مصداق خیلی عادیش آزادی پوششه مصادیق بعدی آزادی دین و مذهب آزادی بیان آزادی انتخابات آزادی تجمعات مردمی آزادی احزاب و آزادای رسانه های آزادی اینترنت و ... بسیاری موارد دیگه هست که درک تو ازش عاجزه
همه مردم یک مملکت هستیم یکی خواهرمون یکی برادر یکی پدر یکی هم بچه مون غیر از این نیست چرا برای هم جبهه میگیرین رفتن به شاهچراغ برای عده و گروه خاصی نیست مال هرکی که بهش اعتقاد داره چرا هی دسته بندی میکنین جلو ورودی برای آنهای که چادر ندارن چادر گذاشتن که سرشون کنن بیان داخل اینو میگم الکی بهره برداری بنفع هیچکس نشه 13 نفر آدم بی گناه کشته شدن بس کنین اینهای که آمدن برای عزاداری خود مردم هستن هیچکس هم نگفته مخالفت و موافق بیایند یا نیایند
جونم به این جمعیت
من خودم شیرازی هستم، امروز به چشم دیدم از همه شهر های فارس و حتی از بقیه استان ها هم در مراسم بودن، جمعیت میلیونی بود منتهی یه عده مصداق کر و کور و گنگ قرآن هستن و خودشون رو به نفهمی میزنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
افرادی که به این کامنت روایت حقیقت منفی دادن، بدانید
آزادی و زندگی یک زن به نام زهرا اسماعیلی، مادر آرتین و آرشام را از او به راحتی گرفتند
آیا نباید در مراسم تشییع یک زن بی گناه شرکت کرد؟
استاندارد دوگانه چقدر زيبا ما را نسبت به بی گناهان شاهچراغ بی تفاوت کرده است
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خب منظور ؟
حسن روحانی می‌تواند به مملکت آرامش دهد
جناب آقای حسن روحانی به حرمت رای هایی که در دو دوره انتخابات بهتون دادم ملت ایران را ببخشید و خودتان ریاست جمهوری را بر عهده بگیرید و کشور را نجات دهید، ما گناهکار بودیم که قدر شما را ندانستیم ما را بخاطر خاک ایران حلال کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اگر معلم هستی و این نظر واقعی شماست باید برای دانش آموزان متاسف بود! ما گناهکار بودیم که قدر شما را ندانستیم؟ یعنی روحانی چه تاجی رو سر مردم گذاشت که بقیه نزاشتند؟ کل هنر همه اینها این بود که پول نفت را اندکی در جامعه تزریق کنند وگرنه چه فرقی به رئیسی و روحانی وجود دارد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
! بیچاره دانش آموزی که تو معلمش هستی
حسنک روحانی باید پاسخ گوی هشت سال تاراج
سر مایه ملت در بورس و نابودی اقتصاد مملکت باشد
لعنت خدا بر داعش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
وسازنده داعش
شهادت جانکاه ومظلومانه عزیزانمان درشیرازدل همه مردم ایران رابه دردد آورده کردولروترک وبلوچ و عرب و فارس همه ایرانی هستیم مردمی بافرهنگ وفهیم ومتمدن درکنار هم برای پیشرفت ایران عزیزم دست توطئه گران خبیث را قطع خواهیم کرد انشاالله
متأسفانه هر مشکلی پیش میاد می‌اندازند گردن دولت روحانی. اتفاقا تورم، بیکاری و فلاکت دوره رییسی بسیار بیشتر از دوره روحانی است. در ضمن مردم به روحانی رای دادند و ایشان با رای اکثر مردم رییس جمهور شد. ولی رییسی با رای حداکثر بیست درصد مردم رییس جمهور شدند و عملا رییس جمهور مردم نیست.
عزیزان بسیاری از معترضان هم در این مراسم حضور دارند. لطفا مطالب رو با هم مخلوط نکنید. به شعور مردم احترام بگذارید. مردم رو با هم درگیر نکنید. به جای تحت فشار ءذاشتن مردم جلوی نا منی داعشی رو بگیرید.
خدا لعنت کند مسببان این حادثه دردناک رو .
مرگ داعش و مرگ بر موسسان داعش و مرگ بر شرکای داعش.
حسن روحانی رئیس جمهور باسواد و خوبی بود قدرش را ندانستیم، تا وقتی آقای روحانی رئیس جمهور بود داعش نمی‌توانست هیچ غلطی بکند ولی الان شیر شده و به گفته خودش: از ایران مجوس انتقام گرفته!
مرگ بر داعش ظالم، جاوید دولت تدبیر و امید.
سردار جان.این ملت خود را در صحنه های مختلف از جمله شهدای اخیر حرم شاه چراخ و تشییع سردار دلها نشان داده اند و نیازی به نگاه از بالا ندارند.شما قدری از پائین به این مردم مظلوم و بالاخص دردهایشان نگاه کنید.
خدایا تو را به حرمت احمد ابن موسی الرضا قسمت میدهیم اغتشاشگران و عوامل نا امنی و کشتار را به سزای اعمال ننگیشان برسان.
جناب سلامی عزیز ما هم از سپاه و نیروهای انتظامی ممنون هستیم اما کی قراره قدر این ملت را بدانید ملتی که تمام قد پشت ولایت.نظام و انقلاب است
معلم اصطلاح طلب.
هیچی... ادامه بده:) موفق باشی!
گلابی های برجام نوش جون اصلاح طلبا.
اگر آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه چرا می گین تمام مشکلات کشور و مردم بخاطر آمریکاست ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار