بازدید 6591

اطلاعیه هواپیمایی درباره فرود پرواز تاشکند- دبی در شیراز

سازمان هواپیمایی در اطلاعیه‌ای درباره فرود اضطراری پرواز تاشکند- دبی در فرودگاه شیراز اعلام‌ کرد: این حادثه یک رویداد جدی بوده است که بررسی مشترک سازمان هواپیمایی ایران و امارات درباره این رویداد ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 28 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از سازمان هواپیمابی کشوری، در این اطلاعیه آمده است: در ساعت ۵:۱۵ صبح امروز« پنج شنبه- ۵ آبان» پرواز 1942 شرکت هواپیمایی فلای دبی از نوع B738 از تاشکند کشور ازبکستان به شهر دبی کشور امارات درحین عبور از فضای کشور و نزدیک فضای اصفهان به علت بی هوش شدن خلبان، اعلام وضعیت اضطراری کرد و به فرودگاه شیراز تغییر مسیر داد ‌.

این اطلاعیه می‌افزاید: کمک خلبان به سلامت پرواز را در شیراز فرود آورده است و با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری تیم ارزیاب پزشکی از شهر شیراز به فرودگاه اعزام شده و اقدامات پزشکی لازم بعمل آمد.

در این اطلاعیه توضیح داده شد: با دستور مقامات سازمان هواپیمایی کشوری مسافران به سالن ترانزیت منتقل شده تا خلبانان جدید برای ادامه پرواز به شیراز اعزام شوند. در پایان با اعزام خلبانان جدید، مسافران پرواز در ساعت ۱۶ به شهر دبی اعزام شدند.

در پایان این اطلاعیه تاکید شد: این رویداد یک حادثه جدی بوده و بررسی مشترک سازمان‌های هواپیمایی دو کشور ایران و امارات براساس قوانین بین المللی ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان