بازدید 9902
۱

گفت‌وگوی هرتزوگ و بایدن درباره ایران

رئیس‌ رژیم صهیونیستی و رئیس‌جمهوری آمریکا طی دیداری در کاخ سفید درباره برنامه هسته‌ای ایران و برخی ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص ارسال پهپادهای این کشور به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین رایزنی کردند.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 27 October 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، «اسحق هرتزوگ» رئیس‌ رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی دیداری در کاخ سفید درباره برنامه هسته‌ای ایران و برخی ادعاهای اثبات‌نشده در خصوص ارسال پهپادهای این کشور به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین رایزنی کردند.

رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار مدعی شد که چالش ایران یک چالش بزرگ است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

هزتزوگ در جریان سفر به آمریکا، علاوه بر بایدن با «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان و «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی این کشوراین کشور نیز دیدار کرد.

بلینکن در دیدار با رئیس‌ رژیم صهیونیستی با تکرار برخی فضاسازی‌ها گفته بود که ارائه این پهپادها به روسیه برای هدف قرار دادن اوکراینی‌ها، نتایج وحشتناکی به دنبال داشته است و واشنگتن مصمم به ایستادگی در برابر آن است.

بلینکن با تکرار برخی مواضع بی‌اساس در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که «در برابر اقدام‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای خطرناک و بی‌ثبات‌کننده ایران، در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
وزیر خارجه هم برای مذاکره التماس میکنه!!!.....اقای وزیر تو باید همون سه دور موقع مذاکرات وین کار را تمام میکردی!!!!...نه الان!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان