مردم اخبار واقعی را از صداوسیما پیگیری کنند

مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 26 October 2022

به گزارش «تابناک»، دیده بان ایران، مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با عدم مشروعیت رسانه‌های داخلی بین مردم در رویارویی با حوادث و اتفاقات و پیگیری از طریق رسانه‌های خارجی گفت: پیامبر اسلام قبل از بعثت به محمدامین معروف بودند و صادق یکی از القابشان بود. شخصی که بعدها بین مردم فرمودند که بنده فرستاده خدا هستم درصد بسیار کمی به حرف ایشان باور کردند بنابراین اگر مردم واقعیتی را نپذیرفتند دلیل بر کذب خبر نیست مردم چه بپذیرند چه نپذیرند این واقعیت است.

مردم اخبار واقعی را از صداوسیما پیگیری کنند

وی افزود: مردم اگر به دنبال حقایق پیرامون خود هستند باید به رسانه‌های داخلی و به ویژه صدا و سیما اعتماد کنند و خبر را از آن طرف آبی‌ها نگیرند. درست است که آن رسانه‌ها به زبان ما صحبت میکنند و ادعای دوستی با ما دارند ولی دوست ما نیستند هرچند که شناسنامه ایرانی هم داشته باشند.

محفوظی تاکید کرد: شبکه‌های معاند و آن طرف آبی دشمنان ما هستند و به دنبال هرگونه‌ روزنه‌ای برای ضربه زدن به ملت ایران هستند.

برخی از واقعیات به دلیل مسائل امنیتی رسانه‌ای نمی‌شود

وی گفت: مردم اگر دنبال اخبار صدق و وقایق حقیقی هستند باید از رسانه‌های داخلی و رسمی پیگیری کنند و مطمئن باشند که حقایق همین اخباری است در این رسانه‌ها گفته میشود. البته شاید مقداری از حقایق بنا به ضرورت و اطلاعات طبقه‌بندی شده و امنیتی که در همه کشورها مرسوم است گفته و اعلام نمیشود. شاید بعد از مدتی گفته شود و شاید اصلا اعلام نشود زیرا اعلام آن به کشور و ملت ضربه میزند.

فیلم‌های منتشر شده از اغتشاشات برای ایران نیست

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی عنوان کرد: هر آنقدر که از صدق اخبار رسانه‌های داخلی مطمئن هستم از کذب اخبار رسانه‌های معاند و آن طرف آبی هم مطمئن هستم و بیش از ۵۰ درصد اخبار شبکه‌های معاند کذب است، برخی از فیلم‌هایی که از اغتشاشات در این روزها پخش میکنند برای سالهای گذشته و حتی برای دیگر کشورهاست و واقعیت ندارد و فقط قصد دارند مردم را هیجان‌زده و مشوش کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر