بازدید 2465

کاربردی ترین لیبل‌ها در چاپ دیجیتال

یکی از مدرن‌ترین روش‌های چاپ دیجیتالی که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد، چاپ لیزری است. چاپ‌های لیزری خود دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند اما مشتری با توجه به حوزه کسب و کار خود تصمیم می‎گیرد از کدام نوع و جنس برچسب استفاده نماید.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 29 October 2022

یکی از مدرن‌ترین روش‌های چاپ دیجیتالی که در صنعت کاربردهای فراوانی دارد، چاپ لیزری است. در این روش از طریق حرارت و سوختن لیزر تصویر بر روی سطح مد نظر چاپ می‌شود. چاپ‌های لیزری خود دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهای متفاوتی با یکدیگر دارند. اما به‌طور‌کلی از این فناوری برای چاپ لیبل لوگو بر روی اجناس مختلف استفاده می‌کنند. بنابراین مشتری با توجه به حوزه کسب و کار خود تصمیم می‎گیرد از کدام نوع و جنس برچسب استفاده نماید.

کاربردی ترین لیبل‌ها در چاپ دیجیتال

چاپ برچسب های شیشه ای

چاپ برچسب صدفی چیست؟

یکی از انواع برچسب که در چاپ عمدتا مورد استفاده قرار می‌گیرد لیبل صدفی  است که به لیبل PVC مشهور می‌باشد و در تولید آن از مواد اولیه پلاستیکی استفاده می‌کنند. برچسب های صدفی نیز همانند سایر برچسب­ها به صورت برچسبی تولید می‌شوند و از مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به استحکام بالا در برابر کشیدگی و پارگی، سطح صاف، مقاومت در برابر تغییرات دما و آب اشاره نمود. به همین جهت برای برچسب گذاری انواع مواد شوینده، شامپوها و ... از این نوع استفاده می‌کنند.

البته به غیر از چاپ برچسب صدفی یا PVC از انواع دیگری مانند شیشه‌ای و... نیز در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

چاپ لیبل شیشه‌ای چیست؟

چاپ لیبل شیشه ای که به آن ترانسپرنت نیز می‌گویند یکی از روش‌های برچسب­گذاری اقتصادی و بسیار موثر است که طرفداران زیادی دارد. به‌طوری‌که کسب و کارها با استفاده از این آنها می‌توانند یک برچسب متمایز برای خود داشته باشند.

آنچه که موجب تمایز چاپ لیبل ترانسپرنت با سایر موارد شده، ظاهر شفاف با وجود حالت برچسبی است که پشت آن‌ها وجود دارد. یعنی به این صورت که نمای پس زمینه لوگو شفاف است اما لوگو برند و توضیحات مربوط به آن به رنگ مشکی و سفید چاپ شده‌اند. معمولا از این برچسب ها بر روی جعبه لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع خودروسازی، بسته بندی بطری نوشیدنی، صنایع ساختمانی و ... استفاده می‌شود.

کاربردی ترین لیبل‌ها در چاپ دیجیتال

چاپ برچسب صدفی

چگونه برای سفارش برچسب اقدام کنیم؟

چاپ برچسب­ها می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت و بهتر دیده شدن کسب و کار شما داشته باشد. ازاین‌رو کسب و کارها باید با توجه به حوزه فعالیت خود بهترین جنس و نوع برچسب را انتخاب کنند تا به خوبی هویت و اصالت کالای خود را به مشتریان نشان دهند. قیمت لیبل ها با توجه کاربرد و ویژگی‌هایی که دارند متفاوت است.

برای سفارش برچسب­ها می‌توانید به مجموعه چاپ رفاه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و دارای سابقه‌ای درخشان هستند مراجعه کنید و با دریافت مشاوره از کارشناسان آن‌ها انواع طراحی و چاپ برچسب ها را انتخاب کرده و سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

چاپ رفاه همواره در کنار شماست تا بتوانید با چاپ و طراحی های بسیار زیبا و با کیفیت، نظر خریداران بیشتری را به کسب و کار خود جلب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی