بازدید 8238
۶

زلنسکی: کریمه را آزاد می‌کنیم

رئیس‌جمهور اوکراین تاکید کرد: ما قطعا کریمه را آزاد خواهیم کرد. ما این قسمت از کشورمان را نه تنها به فضای سراسر اوکراین، بلکه به فضای تمام اروپا باز خواهیم گرداند.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 26 October 2022

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در صفحه تلگرام خود نوشت: برای شرکت کنندگان کنفرانس برلین که به بازسازی و نوسازی کشورمان اختصاص دارد، سخنرانی کردم. منتظر تصمیمات مشخص هستیم. زمان را نمی توان متوقف کرد و زمستان در راه است.

وی افزود: پلتفرم کریمه امروز در کرواسی - در سطح قانونی - شروع به کار کرد. ما قطعا کریمه را آزاد خواهیم کرد. ما این قسمت از کشورمان را نه تنها به فضای سراسر اوکراین، بلکه به فضای اروپا باز خواهیم گرداند. این موضوع امروز یک بار دیگر تایید شد. و من از همه شرکای خود - تقریباً 50 کشور و سازمان بین المللی - که در قالب پارلمان کمک می کنند سپاسگزارم.

زلنسکی نوشته است: مذاکرات بسیار معناداری با اشتاینمایر، رئیس جمهور آلمان که وارد اوکراین شد انجام دادم. رئیس جمهور اشتاین مایر امروز از منطقه چرنیهیو - مناطقی که تحت اشغال بودند - بازدید کرد. زمانی که او آنجا بود یک هشدار هوایی شروع شد. و در واقع ترور موشکی روسیه، یکی از موضوعات کلیدی مذاکرات ما بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۶
کمدین بودی برای شادی مردم
الان
افتخار اوکراین برای مردم
شتر در خواب بیند پنبه دانه ....ایشان اکراین را به باد داده تازه کریمه را میخواد آزاد هم کنه ...عزیز اروپا وامریکا میخواست به روسیه ضربه بزنه که زده ..شما عروسکی بیش نیستید ..افتادی تو نقشه آمریکا ...بدون اینکه سربازی پیاده کنه داره روسیه را ورشکست می‌کنه ...برو به فکر مردم وکشورت باش .قول اینها ارزش ندارد ..یهو دیدی خودت ماندی و کشوری ویران شده .....
همين بادكردنهاي كشورهاي غربي است كه باعث شده گره هايي را كه با دست مي شد باز كرد الان با دندان هم نتوان آنها را باز كرد، كشور خود را نابود كرديد، هزاران نفر از مردم خود را به كشتن داديد هنوز هم رجز مي خوانيد؟
مطمئین باشید عاقبت متجاوز مشخصه کریمه که آزاد میشه روسیه مجددا تجزیه خواهد شد این آخروعاقبت دیکتاتورهاست
مرد جنگه
زالنسکی ریس جمهور شجاع درجنگ پیروزخواهدشدبه وضوح معلومه پوتین درجنگ شکست خواهدخوردسکته خواهدکردوخواهدمرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی