بازدید 2055

شهادت چهار فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها

در درگیری مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در نابلس، چهار فلسطینی شهید و ۲۲ تن دیگر زخمی شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴ 25 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، وزارت بهداشت فلسطین با تأیید این خبر اعلام کرد که یکی از مجروحان این درگیری‌ها "ودیع الحوح" از فرماندهان گروه مقاومت "عرین الاسود" بوده که در درگیری مسلحانه با اشغالگران صهیونیست در نابلس به شهادت رسیده است.

براساس این گزارش، با شهادت وی، شمار شهدای این درگیری فلسطینی که پیش از آن ۳ تن و شمار زخمی‌ها ۲۱ تن اعلام شده بود، به عدد چهار رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین تأکید کرد که بیش از ۲۲ نفر نیز در این درگیری‌ها زخمی شدند که حال ۴ نفر از آنان وخیم گزارش می شود.

پیش از ودیع الحوح، ماهیت دو جوان فلسطینی به نام های حمدی شرف و علی عنتر مشخص شده بود که در درگیری با نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بودند.

"تاب لیو رام" خبرنگار سرشناس صهیونیستی اعلام کرد که حوادث بامداد سه‌شنبه در نابلس به جهت شدت درگیری‌ها غیرعادی و بی سابقه بوده است.

از سوی دیگر پایگاه خبری "واللا" مدعی شده است که آنگونه که به نظر می رسد، عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در نابلس، با هدف خنثی کردن حمله بزرگ گروه "عرین الاسود" صورت گرفته است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی یک دستگاه خودرو را در محله رأس العین در شهر نابلس هدف قرار دادند که البته شمار کشته و زخمی‌های احتمالی آن که پیشتر چهارتن اعلام شده بود، تاکنون تأیید نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی