بازدید 3617

انواع اسپرسوساز های دلونگی با قیمت مناسب در کالابازرگان

در این مطلب قصد داریم در مورد عوامل تاثیرگذار در قیمت اسپرسوساز دلونگی صحبت کنیم. همانطور که می دانید قیمت اسپرسوساز به عوامل مختلفی از جمله کیفیت ساخت، نوع دستگاه اسپرسوساز و موارد دیگری که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد بستگی دارد.
کد خبر: ۱۱۴۷۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ 24 October 2022

عوامل تاثیرگذار در قیمت اسپرسوساز دلونگی

قیمت اسپرسوساز دلونگی چنده؟

برای اکثر ما قیمت عامل مهمی برای انتخاب یک دستگاه اسپرسوساز است. قیمت اسپرسوساز دلونگی بسته به برند و ویژگی های مورد نظر شما بسیار متفاوت است. به طور کلی هر چه دستگاه دارای ویژگی های بیشتر باشد گران تر خواهد بود.

از این رو مهم است که ویژگی های مورد نیاز خود را تعیین کنید (مانند قابلیت کف کردن شیر، مخزن بزرگتر آب و غیره) تا بتوانید دستگاه متناسب با بودجه خود را خریداری کنید. معمولا در بین محصولات دلونگی شما می توانید دستگاه های مقرون به صرفه ای را پیدا کنید که نیازهای پایه شما را برطرف می کند.

انواع اسپرسوساز های دلونگی با قیمت مناسب در کالابازرگان

نوع دستگاه اسپرسوساز

در حال حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های اسپرسوساز در بازار وجود دارد که از این بین می توان به اسپرسوسازهای تمام اتوماتیک، اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک و اسپروسازهای دستی اشاره کرد. اگر می خواهید راحتی زیادی داشته باشید و با تنظیمات زیادی سر و کار نداشته باشید می توانید دستگاه های اسپرسوساز تمام اتوماتیک یا سوپر اتوماتیک را خریداری کنید.

اگر می خواهید نوشیدنی های سفارشی با طعم دلخواه خود را خریداری کنید می توانید از بین اسپرسوساز های دستی انتخاب داشته باشید. اما اگر می خواهید که دخالت کمی داشته باشید و دستگاه برخی از کارهای شما را انجام دهد می توانید از بین اسپرسوسازهای نیمه اتوماتیک خرید داشته باشید.

درست کردن نوشیدنی های مختلف با اسپرسوساز دلونگی

به غیر از اسپرسو ممکن است بخواهید نوشیدنی های دیگری که بر پایه قهوه هستند (مانند لاته و موکا) را تهیه کنید. در این مورد؛ شما یک اسپرسوساز با قابلیت کف ساز شیر را نیاز دارید. برخی از دستگاه های اسپرسوساز حتی آب داغ مورد نیاز برای تهیه قهوه امریکانو را در اختیار شما قرار می دهند.

سرعت دم کردن

سرعت دم کردن زمانی مهم است که فقط برای خودتان اسپرسو درست نمی کنید. هر دستگاه اسپرسوساز نمی تواند با استفاده سنگین کنار بیاید. اگر در هر زمان در حال تهیه اسپرسو به صورت عمده هستید، ممکن است نیاز به تهیه اسپرسو با کیفیت بالا داشته باشید. حتی اگر مجبور باشید تعداد زیادی فنجان اسپرسو را به دفعات بالا تهیه کنید، ممکن است به یک دستگاه اسپرسوساز دلونگی صنعتی نیاز داشته باشید.

تهیه اسپرسو با کیفیت و قیمت اسپرسوساز دلونگی

به طور معمول در دستگاه های رده پایین ممکن است کیفیت اسپرسو از یک فنجان به فنجان دیگر متفاوت باشد و این به خاطر عدم وجود ثبات در حفظ دمای دم کردن می باشد. با این حال ممکن است برای مبتدیانی که فقط می خواهند سعی کنند درست کردن اسپرسو را در خانه یاد بگیرند و نمی خواهند هزینه زیادی صرف کنند، کمتر چالش برانگیز باشد.

 اگر از دستگاه عمدتا برای تهیه نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو مانند کاپوچینو و لاته استفاده می کند که طعم اسپرسو ملایم تر است، ممکن است نسبت به ناهماهنگی کیفیت اسپرسو حتی قابل تحمل تر باشد. در اینجا قیمت اسپرسوساز دلونگی ممکن است زیاد چالش برانگیز نباشد چون شما می توانید دستگاه های با کیفیت بالا را با قیمتی منصفانه پیدا کنید.

سهولت استفاده

برای مبتدیانی که قصد تهیه اسپرسو دارند؛ منحنی یادگیری کار با دستگاه یک عامل بسیار مهم است. اگر کنترل ها واقعا پیچیده باشند؛ ممکن است سردرگم و یا حتی نامید شوید. به طور معمول مدل های رده پایین دکمه های کنترلی کمتری دارند و از این رو برای کار به منحنی یادگیری پایین تری نیاز دارند.

اگر می خواهید با کمترین زحمت اسپرسو درست کنید به دنبال یک دستگاه اسپرسوساز سوپر اتوماتیک یا تمام اتوماتیک باشید. البته به خاطر داشته باشید قیمت اسپرسوساز دلونگی که در این دستگاه ها قرار می گیرند بالاتر است. همچنین به خاطر داشته باشید که طعم اسپرسوی خود را نمی توانید سفارشی سازی کنید چون کمترین دخالت را در فرایند دم کردن اسپرسو خواهید داشت.

سهولت تمیز کردن

تمیزی دستگاه می تواند بر طعم اسپرسو تاثیر بگذارد. با این حال، فرایند تمیز کاری طاقت فرسا است. از این رو سهولت خارج کردن قطعاتی مانند مخزن آب، سینه چکه گیر، کف ساز شیر مهم است. مطمئنا نمی خواهید زمان زیادی را صرف تمیز کردن دستگاه خود کنید.

ظرفیت مخزن آب

مخزن های آب با ظرفیت معمول می توانند 8 فنجان اسپرسو را در اختیار شما قرار دهند. این به معنای پر کردن مخزن کمتر در بین فرایندهای دم کردن است. با این حال اگر خانواده پر جمعیتی دارید و پر کردن مخزن آب برایتان مشکل است ممکن است مجبور شوید که مدلی با مخزن بزرگتر آب خریداری کنید و یا مدلی پیدا کنید که به شما اجازه اتصال به لوله آب را می دهد. معمولا (و نه همیشه) قیمت اسپرسوساز با مخزن دلونگی آب بزرگتر بالاتر است.

انواع اسپرسوساز های دلونگی با قیمت مناسب در کالابازرگان

قیمت اسپرسوساز دلونگی بر اساس اندازه

دستگاه های اسپرسوساز در شکل ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. قبل از خرید اسپرسوساز دلونگی توصیه می کنیم که مقدار فضایی که دارید را اندازه گیری کنید. اگر دوست دارید دستگاه خود را بعد از هر بار استفاده بردارید وزن دستگاه اسپرسوساز هم مهم خواهد بود.

ماندگاری

نوع مواد استفاده شده در دوام اسپرسوساز نقش مهم دارد. دستگاه های ساخته شده از فلز معمولا دوام بیشتری نسبت به دستگاه های پلاستیکی دارند. با این حال قیمت اسپرسوساز دلونگی فلزی بیشتر است و همچنین وزن آنها بیشتر است. دستگاه های رده پایین معمولا به جای فلز از پلاستیک استفاده می کنند که باعث پایین آمدن قیمت می شود.

ایمنی

تهیه اسپرسو به معنای افزایش دما است. اگر مراقب نباشید ممکن است مشکلات ایمنی برایتان پیش بیاید. از این رو ویژگی هایی مانند چراغ نشانگر قدرت و دستگیره لاستیکی روی کف سازهای شیر از ضروری ترین موارد در دستگاه های اسپرسوساز هستند.

رابطه نوع بویلر و قیمت اسپرسوساز دلونگی

در صورتی که از این دستگاه های مدل بالا خرید دارید باید به نوع بویلر که قابلیت بخار دادن شیر را دارد توجه کنید. دمای دم کردن اسپرسو و بخار دادن شیر متفاوت است. بنابراین اگر یک دستگاه نمی تواند دو دما را به طور همزمان تامین کند، باید بین دم کردن اسپرسو و بخار دادن شیر صبر کنید.

در اصل سه نوع بویلر وجود دارد، بویلر تکی، دوبل و مبدل حرارتی. مدل های پایین تر از یک بویلر استفاده می کنند و از این رو نمی توانند به دم کردن همزمان اسپرسو و بخار دادن شیر بپردازند. فقط مل های مبدل حرارتی و بولرهای دوبل می توانند همزمان اسپرسو و بخار دادن شیر را انجام دهند. این دستگاه ها معمولا در بین محصولات رده بالا یافت می شوند بنابراین قیمت اسپرسوساز دلونگی که در این رده ها یافت می شوند بیشتر خواهد بود.

کف ساز شیر

اگر به نوشیدنی های اسپرسو مانند کاپوچینو و لاته علاقه دارید، به قابلیت کف ساز شیر نیاز دارید در غیر این صورت به دستگاه کف ساز شیر جداگانه نیاز خواهید داشت. خبر خوب این است که اکثر اسپرسوسازهای دلونگی (حتی مدل های پایین تر) با کف ساز شیر عرضه می شوند.

قابلیت آسیاب کردن قهوه

اگر اسپرسوساز فقط اجازه استفاده از کپسول قهوه را بدهد، نیازی به آسیاب نخواهید داشت. با این حال برای کسانی که طعم اسپرسوی خاص را می پسندند، استفاده از دانه های قهوه توصیه می شود. استفاده از دانه های قهوه تازه آسیاب شده همیشه بهتر است، زیرا تازگی قهوه روی کیفیت اسپرسو تاثیر می گذارد و در چنین حالتی می توانید دستگاهی با آسیاب داخلی را انتخاب کنید و یا برای خرید آسیاب جداگانه اقدام کنید.

آسیاب های داخلی در مدل های بالاتر یافت می شوند. اگر به مدل های با آسیاب داخلی نگاه کنید متوجه می شوید که قیمت اسپرساز دلونگی که دارای این ویژگی است بالاتر است. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار دهید این است که نوع آسیاب مهم است زیرا می تواند روی ترکیبات معطر موجود در دانه های قهوه تاثیر بگذارد.

آسیاب های سرامیکی بیشتر ترجیح داده می شوند زیرا حرارت کمتری تولید می کنند و به حفظ ترکیبات موجود در دانه های قهوه کمک می کنند. سپس باید ظرفیت آسیاب را در نظر بگیرید. اگر خانواده پر جمعیتی برای سرو اسپرسو دارید اهمیت بیشتری پیدا می کند.

فشارسنج

اگر می خواهید مهارت های خود را بالا ببرید خرید اسپرسازساز نیمه اتوماتیک با فشارسنج به شما کمک خواهد کرد. این فشارسنج به شما امکان می دهد فشار آب را در حین استخراج اسپرسو ردیابی کنید.

انواع اسپرسوساز های دلونگی با قیمت مناسب در کالابازرگان

خرید اسپرسوساز دلونگی از کجا و چطوری؟

اگر قصد خرید اسپرسوساز دلونگی را دارید می توانید با پشتیبانی فروشگاه کالا بازرگان تماس حاصل فرمایید. با مطالعه مشخصات محصول و توضیحات محصول می توانید به اطلاعات جامعی دست پیدا کنید. ممکن است قیمت اسپرسوساز دلونگی در این سایت ها به روز نباشند اما می توانید با یک تماس با کارشناسان فروش به بروز ترین قیمت ها دست پیدا کنید. اگر احساس می کنید که در طول فرایند خرید با مشکل مواجه شده اید یا نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید می توانید با کارشناسان فروش این فروشگاه ها در ارتباط باشید.

شما می توانید از طریق سایت خرید داشته باشید و یا سفارش خود را با کارشناسان فروش در میان بگذارید. در سریع ترین زمان ممکن سفارش های شما پردارش و ارسال خواهد شد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل